Hej alle sammen..
Lidt forhistorie om os:
jeg er 25 år, er i januar startet på uddannelsen EGU, en special uddannelse hvor min løn blir beregnet som kontanthjælp.. Jeg får altså kun 5500kr udbetalt..
Min kæreste er 33 år, arbejder fuldtid som chauffør på lille bil, han får ca 16.000kr udbetalt men har desværre også noget gæld fra tidligere..
Vi har sammen en datter på 2 og et halvt år og er lige flyttet sammen igen (længere historie)
det hus vi bor i, med ALT indregnet (strøm, varme, vand, husleje, afgifter og ja alt) koster lige under 10.000 om måneden hvis alle udgifter blir delt ud som måneds betalt..
Jeg har min telefon, bil, vuggestuen, ulykkes forsikring, et meget lille lån hos leasy, og sådan nogle udgifter.. Mine udgifter er på lige knapt 5700kr om måneden..
Kæresten har gæld, alle husets udgifter og ja, internet, telefon, og alle andre alm udgifter..
Dette vil sige at hvis vi er heldige har vi 1000kr til ALT hver måned efter regninger.. Den lille bruger stadig ble så der ryger hurtigt 200kr..
Hvordan en i h....... Får man det til at hænge sammen ? Det kan jo næsten ikke betale sig at bo sammen med sin kæreste
hvad gør i andre eller er man bare tvunget til at finde en kæreste uden gæld nær man vælger faren til sine kommende børn.........
Anmeld