Anonym skriver:
Jeg skriver som anonym af hensyn til min kæreste.
sagen er den, min kæreste er helt vild med blowjob (hvilken mand er ikke det?), og jeg nyder da også at give ham.. engang imellem..
Intimhygiejne er lidt en by i Rusland for ham.. Han er 26, og jeg tror, det var MIG der lærte ham, hvordan man vasker sig dernede. Når vi har været i bad sammen, har han bare vasket sig ved at køre hånden rundt om pikken. Jeg fortalte ham, at han skulle altså trække forhuden tilbage og vaske sig der også. Det gør han også, når jeg ser det.
men der er næsten altid nakkeost! Det er så ulækkert! Nu er jeg ik mand og ved ik, hvordan man gør. Men i mit hovede trækker man også forhuden tilbage, når man tisser, så der ikke er urin og bakterier overalt indenunder forhuden. Men det gør min kæreste ikke, han VIL ikke! Fair nok.. Hans valg 
men alligevel synes han det er vildt sjovt, nærmest at stikke pikken i hovedet af mig, fordi han gerne vil have er blowjob. Jeg skal bare IKKE have den i nærheden af min mund, når den er så beskidt. Somme tider, hvis jeg vælger at bruge hånden i stedet, kan man bare lugte den, og jeg får virkelig kvalme. Jeg kan ikke have med det at gøre! Jeg vil ikke have en pik fyldt med nakkeost op i mig.. jeg kan ikke. Men hvor er det dog svært at sige "skat, din pik lugter og er fyldt med nakkeost. Vask den, ellers kan jeg ikke røre den - den giver mig kvalme" .. jeg er meget ligeud og tror ik han vil forstå, hvis jeg pakker det ind..
jeg har jo fortalt ham, hvordan man skal vaske sig, har set ham gøre det. Men det hjælper bare ikke. Hvordan får jeg ham til at vaske sig bedre? Det er kun hvis jeg er med i bad, han vasker sig ordentligt, og så er det helt væk. Hvis han går i bad alene, tror jeg ikke på, han vasker sig..
- Du må fortælle ham, at ha skal vakse sig bedre der nede. - der ikke andet for. Og hvorfor kan du ikke det, du er hans kæreste.