nakkeost

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2015

Fru Ebied

Åhhh hvor er jeg glad for min mand er omskåret! ; (

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2015

jesper j

Fru Ebied skriver:

Han har ingen problemer med at være omskåret

Anmeld

4. marts 2015

Mynthe_Mus

Anonym skriver:

Jeg skriver som anonym af hensyn til min kæreste.

sagen er den, min kæreste er helt vild med blowjob (hvilken mand er ikke det?), og jeg nyder da også at give ham.. engang imellem..

Intimhygiejne er lidt en by i Rusland for ham.. Han er 26, og jeg tror, det var MIG der lærte ham, hvordan man vasker sig dernede. Når vi har været i bad sammen, har han bare vasket sig ved at køre hånden rundt om pikken. Jeg fortalte ham, at han skulle altså trække forhuden tilbage og vaske sig der også. Det gør han også, når jeg ser det.

men der er næsten altid nakkeost! Det er så ulækkert! Nu er jeg ik mand og ved ik, hvordan man gør. Men i mit hovede trækker man også forhuden tilbage, når man tisser, så der ikke er urin og bakterier overalt indenunder forhuden. Men det gør min kæreste ikke, han VIL ikke! Fair nok.. Hans valg

men alligevel synes han det er vildt sjovt, nærmest at stikke pikken i hovedet af mig, fordi han gerne vil have er blowjob. Jeg skal bare IKKE have den i nærheden af min mund, når den er så beskidt. Somme tider, hvis jeg vælger at bruge hånden i stedet, kan man bare lugte den, og jeg får virkelig kvalme. Jeg kan ikke have med det at gøre! Jeg vil ikke have en pik fyldt med nakkeost op i mig.. jeg kan ikke. Men hvor er det dog svært at sige "skat, din pik lugter og er fyldt med nakkeost. Vask den, ellers kan jeg ikke røre den - den giver mig kvalme" .. jeg er meget ligeud og tror ik han vil forstå, hvis jeg pakker det ind..

jeg har jo fortalt ham, hvordan man skal vaske sig, har set ham gøre det. Men det hjælper bare ikke. Hvordan får jeg ham til at vaske sig bedre? Det er kun hvis jeg er med i bad, han vasker sig ordentligt, og så er det helt væk. Hvis han går i bad alene, tror jeg ikke på, han vasker sig..

Bare at læse overskriften var jeg lige ved, at brække mig. 

- Det er så ulækkert. 

- Du må fortælle ham, at ha skal vakse sig bedre der nede. - der ikke andet for. Og hvorfor kan du ikke det, du er hans kæreste. 

- Sig du bliver nød til, at vaske sig bedre ellers lukker du for bj! 

Anmeld

4. marts 2015

BinaMor

hvis han bliver fornærmet, så fortæl ham at når han har suttet en nakkeost-pik så skal du nok gøre det bagefter.

Anmeld

4. marts 2015

SandraXOXO

Fru Ebied skriver:

Sådan tænker jeg også tit. Det er bare bedst  

Anmeld

4. marts 2015

Frk.S

Puha, fy for fanden. . . det er da klart du ikke har lyst til at have den i munden hvis den ikke bliver vasket. Det må han da kunne forstå.

Prøv at spørge ham om han havde lyst til at slikke dig hvis du ikke havde vasket dig nogle dage. 

Håber for dig og ham at han tager det til sig og gør noget ved det. 

Anmeld

4. marts 2015

Anonym trådstarter

Mynthe_Mus skriver:

Bare at læse overskriften var jeg lige ved, at brække mig. 

- Det er så ulækkert. 

- Du må fortælle ham, at ha skal vakse sig bedre der nede. - der ikke andet for. Og hvorfor kan du ikke det, du er hans kæreste. 

- Sig du bliver nød til, at vaske sig bedre ellers lukker du for bj! 

Har lukket for bj! Uden tvivl. Og har sagt det til ham. Sagde det endnu engang for et par dage siden - det er forbedret 

Anmeld

4. marts 2015

Fru Ebied

jesper j skriver:

Han har ingen problemer med at være omskåret

Absolut ikke - han har heller ikke prøvet andet.

jeg har haft en kæreste før med for stramt fothud, han fik " cuttet " strengen og det var en ret stor omvæltning. 

Pikhovedet er jo temmeligt følsomt!

Jeg er bare glad for det af hygiejniske grunde og så ser det altså flot ud med sådanne en stiv pik med hat

Har nok været sammen med mænd der lugtede af " illermøj ". 

Anmeld

5. marts 2015

jesper j

Fru Ebied skriver:

Absolut ikke - han har heller ikke prøvet andet.

jeg har haft en kæreste før med for stramt fothud, han fik " cuttet " strengen og det var en ret stor omvæltning. 

Pikhovedet er jo temmeligt følsomt!

Jeg er bare glad for det af hygiejniske grunde og så ser det altså flot ud med sådanne en stiv pik med hat

Har nok været sammen med mænd der lugtede af " illermøj ". 

Okay, har selv samme problem med for stram forhud.

Anmeld

7. marts 2015

Mjh1994

Det er ikke mere rent at være omskåret, det handler blot om en god hygiejne som man skal lære fra man er lille af. 

Har aldrig selv været sammen med en fyr der lugter dernede når jeg skulle give bj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.