nakkeost

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2015

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

FØJ! 

Min mand stikker ikke pikken i hovedet på mig FØR han lige har været ude og vaske den! 

Jeg ville faktisk være ret direkte og fortælle ham det... 

Han burde osse selv forstå det.. 

For hvilken mand ønsker en uren fisse i hovedet? 

Well.. Sig til ham at du mister lysten til det, hvis han ikke lige vasker sig først. 

jeg synes bare, jeg efterhånden  har sagt flere gange, at manglende renlighed, er virkelig turn OFF for mig. 

Men der er nok ik andet for end at nævne det endnu engang. For ønsker heller ikke en beskidt pik op i mig. Har en eller anden åndssvag ide om, det smitter. Haha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2015

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Nej men han skal da vide det på den ærlige måde og lige ud at det er ulækkert og du frastøder ham endelig når han lugter og ikke går i bad og ellers vil han jo aldrig vide det 100%

Jeg har sagt til ham, det frastøder mig, hvis ikke den bliver rengjort. En dag snakkede vi bare om det, kan ik huske hvorfor, hvor jeg virkelig gjorde det KLART, hvordan jeg har det med hygiejne. Han var ren dernede i et par dage, og troede virkelig han havde forstået det, men så faldt det tilbage igen.. Han sagde selv, at nakkeost er bare SÅ klamt, han ik kan klare det osv, men ja.. det er en kamp  dog snakkede vi ik direkte om hans pik, men bare generelt. og det er ik fordi, han ik er klar over, han har det.

Anmeld

1. marts 2015

SandraXOXO

Sådan en kæreste har jeg også haft. Og han fattede det bare ikke, vi kunne ha en snak tirsdag om at beskidt pik er et no go når man gerne vil ha bj- og torsdag fik man så en klam diller i hovedet igen. Har ikke nogen gode råd, jeg pakkede tasken og skred fredag. Hvis man ikke lære det på 3 mdr, lære man det nok aldrig. Men jeg ville ikke spare på gloserne hvis jeg var dig, nogle gange tror jeg man kommer længst med et NEJ den pik er klam ud i bad med den. NUUUU! Hvis du virkelig vil ham, må du bare træne ham indtil han lære det. Lidt ligesom hunde. Når han gør det rigtigt er der måske belønning og når det ikke gøres rigtigt får han kun et Føøøøøj! 

Anmeld

2. marts 2015

Sprit25

SandraXOXO skriver:

Sådan en kæreste har jeg også haft. Og han fattede det bare ikke, vi kunne ha en snak tirsdag om at beskidt pik er et no go når man gerne vil ha bj- og torsdag fik man så en klam diller i hovedet igen. Har ikke nogen gode råd, jeg pakkede tasken og skred fredag. Hvis man ikke lære det på 3 mdr, lære man det nok aldrig. Men jeg ville ikke spare på gloserne hvis jeg var dig, nogle gange tror jeg man kommer længst med et NEJ den pik er klam ud i bad med den. NUUUU! Hvis du virkelig vil ham, må du bare træne ham indtil han lære det. Lidt ligesom hunde. Når han gør det rigtigt er der måske belønning og når det ikke gøres rigtigt får han kun et Føøøøøj! 

Tak for at redde min morgen træne som en hund. Haha

Anmeld

3. marts 2015

kesuh

SandraXOXO skriver:

Hahaha bedre kan det ikke forklares

Til trådstarter.. Der er ingen vej uden om.. Vand og sæbe skal der til! Vand er ikke altid nok!

Hvis ikke det hjælper, jamen så må hundetræningen igang.  

Jeg vil ikke have gammel fisk og kunne heller aldrig drømme om at servere ostepops/reje for min kæreste.. Hvis jeg nu havde en :-D 

Han skal bare se at få gjort hygiejnen til en vane ellers er din mund lukket med syv sejl ;-) 

Anmeld

3. marts 2015

Mjh1994

Sig han skal skylle den (også bag forhuden) efter han har tisset. Det gør min kæreste så den er altid ren og indbydende, også vasker han den med intimslbe når han er i bad (hver dag) eller at han i det mindste tørre den med parpir efter toiletbesøg... nakkeost lugter (har aldrig oplevet det ved en fyr, men har veninder der har oplevet det).. Det er vigtigt at man fra barns ben lære at vaske sig ordentligt dernede, det har din kæreste åbenbart ikke lært, men det er også noget han burde have fundet ud af selv da han kom i puberteten dengang. 

Anmeld

3. marts 2015

Mjh1994

Anonym skriver:

jeg synes bare, jeg efterhånden  har sagt flere gange, at manglende renlighed, er virkelig turn OFF for mig. 

Men der er nok ik andet for end at nævne det endnu engang. For ønsker heller ikke en beskidt pik op i mig. Har en eller anden åndssvag ide om, det smitter. Haha

Det smitter ikke, bare rolig men det er mega klamt!

Kvinder kan også godt får nakkeost dernede, så hygiejne er godt, men man skal ikke overdrive ej heller bruge parfumerede sæbe dernede herhjemme bruger vi begge intimsæbe og nogen gange skyller jeg kun med vand, har aldrig lugtet eller haft problemer med underlivet, heller ikke min kæreste

Anmeld

3. marts 2015

MorDk

Anonym skriver:

Det smitter ikke... MEN du kan sagtens "redde" dig en underlivsbetændelse.

Anmeld

3. marts 2015

jenny4

Hvis ikke han fatter det, så vis ham tråden her �� Og så luk af for bj og andet sjov indtil han har fattet det ��

Anmeld

3. marts 2015

Anonym trådstarter

Mjh1994 skriver:

Det smitter ikke, bare rolig men det er mega klamt!

Kvinder kan også godt får nakkeost dernede, så hygiejne er godt, men man skal ikke overdrive ej heller bruge parfumerede sæbe dernede herhjemme bruger vi begge intimsæbe og nogen gange skyller jeg kun med vand, har aldrig lugtet eller haft problemer med underlivet, heller ikke min kæreste

Jeg skyller med vand dagligt når jeg er i bad, og bruger intimsæbe et par gange om ugen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.