nakkeost

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.163 visninger
29 svar
73 synes godt om
1. marts 2015

Anonym trådstarter

Jeg skriver som anonym af hensyn til min kæreste.

sagen er den, min kæreste er helt vild med blowjob (hvilken mand er ikke det?), og jeg nyder da også at give ham.. engang imellem..

Intimhygiejne er lidt en by i Rusland for ham.. Han er 26, og jeg tror, det var MIG der lærte ham, hvordan man vasker sig dernede. Når vi har været i bad sammen, har han bare vasket sig ved at køre hånden rundt om pikken. Jeg fortalte ham, at han skulle altså trække forhuden tilbage og vaske sig der også. Det gør han også, når jeg ser det.

men der er næsten altid nakkeost! Det er så ulækkert! Nu er jeg ik mand og ved ik, hvordan man gør. Men i mit hovede trækker man også forhuden tilbage, når man tisser, så der ikke er urin og bakterier overalt indenunder forhuden. Men det gør min kæreste ikke, han VIL ikke! Fair nok.. Hans valg

men alligevel synes han det er vildt sjovt, nærmest at stikke pikken i hovedet af mig, fordi han gerne vil have er blowjob. Jeg skal bare IKKE have den i nærheden af min mund, når den er så beskidt. Somme tider, hvis jeg vælger at bruge hånden i stedet, kan man bare lugte den, og jeg får virkelig kvalme. Jeg kan ikke have med det at gøre! Jeg vil ikke have en pik fyldt med nakkeost op i mig.. jeg kan ikke. Men hvor er det dog svært at sige "skat, din pik lugter og er fyldt med nakkeost. Vask den, ellers kan jeg ikke røre den - den giver mig kvalme" .. jeg er meget ligeud og tror ik han vil forstå, hvis jeg pakker det ind..

jeg har jo fortalt ham, hvordan man skal vaske sig, har set ham gøre det. Men det hjælper bare ikke. Hvordan får jeg ham til at vaske sig bedre? Det er kun hvis jeg er med i bad, han vasker sig ordentligt, og så er det helt væk. Hvis han går i bad alene, tror jeg ikke på, han vasker sig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2015

modesty

Anonym skriver:

Jeg skriver som anonym af hensyn til min kæreste.

sagen er den, min kæreste er helt vild med blowjob (hvilken mand er ikke det?), og jeg nyder da også at give ham.. engang imellem..

Intimhygiejne er lidt en by i Rusland for ham.. Han er 26, og jeg tror, det var MIG der lærte ham, hvordan man vasker sig dernede. Når vi har været i bad sammen, har han bare vasket sig ved at køre hånden rundt om pikken. Jeg fortalte ham, at han skulle altså trække forhuden tilbage og vaske sig der også. Det gør han også, når jeg ser det.

men der er næsten altid nakkeost! Det er så ulækkert! Nu er jeg ik mand og ved ik, hvordan man gør. Men i mit hovede trækker man også forhuden tilbage, når man tisser, så der ikke er urin og bakterier overalt indenunder forhuden. Men det gør min kæreste ikke, han VIL ikke! Fair nok.. Hans valg

men alligevel synes han det er vildt sjovt, nærmest at stikke pikken i hovedet af mig, fordi han gerne vil have er blowjob. Jeg skal bare IKKE have den i nærheden af min mund, når den er så beskidt. Somme tider, hvis jeg vælger at bruge hånden i stedet, kan man bare lugte den, og jeg får virkelig kvalme. Jeg kan ikke have med det at gøre! Jeg vil ikke have en pik fyldt med nakkeost op i mig.. jeg kan ikke. Men hvor er det dog svært at sige "skat, din pik lugter og er fyldt med nakkeost. Vask den, ellers kan jeg ikke røre den - den giver mig kvalme" .. jeg er meget ligeud og tror ik han vil forstå, hvis jeg pakker det ind..

jeg har jo fortalt ham, hvordan man skal vaske sig, har set ham gøre det. Men det hjælper bare ikke. Hvordan får jeg ham til at vaske sig bedre? Det er kun hvis jeg er med i bad, han vasker sig ordentligt, og så er det helt væk. Hvis han går i bad alene, tror jeg ikke på, han vasker sig..

Hvorfor er det svært at sige? Du skal da bare sige at der er lukket for BJ-fabrikken hvis han ikke kan finde ud af at vaske sig ordentligt. Han er en voksen mand, alt andet er sgu for ulækkert.

Anmeld

1. marts 2015

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Hvorfor er det svært at sige? Du skal da bare sige at der er lukket for BJ-fabrikken hvis han ikke kan finde ud af at vaske sig ordentligt. Han er en voksen mand, alt andet er sgu for ulækkert.

Han vil gå fuldstændig i forsvarsmekanisme.. og det er måske ik den sødeste måde at sige det på.. :/

og ja, det er MEGET ulækkert! 

Anmeld

1. marts 2015

Bshizzle

FØJ! 

Min mand stikker ikke pikken i hovedet på mig FØR han lige har været ude og vaske den! 

Jeg ville faktisk være ret direkte og fortælle ham det... 

Han burde osse selv forstå det.. 

For hvilken mand ønsker en uren fisse i hovedet? 

Well.. Sig til ham at du mister lysten til det, hvis han ikke lige vasker sig først. 

Anmeld

1. marts 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79
modesty skriver:

Enig! Her ville der altså også være lukket for det varme vand, hvis ik dilleren blev vasket ordenligt! Vh stine

Anmeld

1. marts 2015

lineog4

Her hjemme hedder det bad inden og vasket ordentligt...

Anmeld

1. marts 2015

Krydserfingre

Føj for *****!  Ja undskyld, men får helt kvalme bare ved tanken. Nakkeost. Altså gammel indtørret pis og sæd. Bvadr! 

Personligt havde jeg blevet sur på ham hvis han havde tværet en sur pik i hovedet på mig, havde sagt hans pik var klam og lugter og fyldt med nakkeost og at han skala vaske den. Og ja det er ikke pænt sagt, men helt ærligt, er det pænt at lokke sin kæreste til at smage på noget direkte ulækkert? Nej. Synes det er mangel på respekt. 

Hvis du ikke vil sige det så direkte som jeg ville, synes jeg bare su skal sige stille og roligt at du virkelig synes det er ulækkert at han ikke vasker sig og at du på ingen måde vil hverken smage eller røre den uden den er ny vasket (ordentligt) alt andet er uhygiejnisk. Tænk hvis du ikke vaskede dit underliv? Så ville han være helt ok med en hel fiskeforretning dernede? Tror jeg næppe.  

held og lykke!

rør

Anmeld

1. marts 2015

dorthemus

Jeg er målløs og kan ærligt talt ikke komme med noget konstruktivt som ikke allerede ER sagt 

Anmeld

1. marts 2015

B&J

Anonym skriver:

Han vil gå fuldstændig i forsvarsmekanisme.. og det er måske ik den sødeste måde at sige det på.. :/

og ja, det er MEGET ulækkert! 

Nej men han skal da vide det på den ærlige måde og lige ud at det er ulækkert og du frastøder ham endelig når han lugter og ikke går i bad og ellers vil han jo aldrig vide det 100%

Anmeld

1. marts 2015

Carina:-)

Yikes 

Her kan vi godt have sex uden at vi lige er sprit ny vaskede -men vi går begge i bad dagligt så ingen gammelsnavs her - men skal der gives bj så er det ud og vaske den grundigt inden også selv om han evt har været i bad et par timer i forvejen-

Hvor er det bare ekstremt ulækkert og en voksen mand burde vide bedre - Jeg ville simpelthen  sige det hårdt og råt for er man ikke selv klar over alm hygiejene ja så må man dælme forvente at andre fortæller en at man er en gris. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.