Våd servietter - ny født !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2015

Camillee

Her hjemme bruger jeg gerne vat og varmt vand. 

I tasken (Både pusle og min egen) har jeg vådservietter - altid gode til numser og fedtede fingre. Jeg går gerne efter dem som er svanemærkede og astma og allergi mærket.     Dog er dem fra Lidl faktisk rigtigt gode  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2015

Stjerneskud84

Har stort set brugt rema1000 egne vådservietter... 

Anmeld

1. marts 2015

Mjh1994

Her har vi købt huggies, pampers og nogen fra udlandet som hedder johnsons baby (johnsons baby fåes ikke i supermarkeder men i fx butikker som minder om tiger, har købt dem i en butik der hedder normal i hundige centret, der er en mild parfume i)

Anmeld

1. marts 2015

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Min søn lider af eksem og har meget sart hud. Derfor var vand og skumklude alt for hårde for hans hud, vi har brugt vådservietter uden problemer. 

Anmeld

1. marts 2015

Chevro

OoLøjsoO skriver:

Som overskriften siger syns jeg det er en jungle af finde ud af. 

Lige hører jer ad, hvad bruger i til jeres børn / ny født? ������

Når vi bruger dem, bruger vi udelukkende dem fra Änglamark Som købes i Brugsen, Kvickly osv. Da de er allergimærket og har en ordenlig lukning!  Har prøvet så mange andre slags, men så bliver de tørre, så dur klistret ikke osv osv. Dem her har en rigtig lukning  

Anmeld

1. marts 2015

Lililili

Rema 1000 egne vådservietter. Allergimærket mv. god tykkelse, god pris, tilpas våde, god lukning. Vi bruger også deres bleer. Vores søn på halvanden har aldrig haft rød numse. Når han laver stort hjemme, vasker vi dog også med engangsklude. 

Anmeld

2. marts 2015

Elgaard73

Jeg havde indkøbt skumklude, men kunne simpelthen ikke arbejde med dem, så da han var få dage gammel, prøvede jeg en af mine vatrondeller, med vand på. Og det blev det vi brugte de næste 6-8 måneder af hans liv. Derefter gik vi over til vådservietter (oftest dem fra Lidl).

Anmeld

2. marts 2015

Dorthe1986

Vi brugte kun skumklude. Sjældent vådservietter, da jeg tænker at der må være så meget kemi i, siden det kan fjerne genstridige ting som make-up og olie på fingre uden de store anstrengelser. Da min søn startede i dagpleje, gav jeg bleer og skumklude med. Men kunne se på min søns hud at hun brugte vådservietter. Den blev sådan helt underlig i overfladen

Anmeld

2. marts 2015

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
OoLøjsoO skriver:

Som overskriften siger syns jeg det er en jungle af finde ud af. 

Lige hører jer ad, hvad bruger i til jeres børn / ny født? ������

efter at have prøvet rigtig mange forskellige kom vi frem til at Remas eget mærke var det bedste til hans sarte numse ��

Anmeld

3. marts 2015

Clisolka

Jeg kan simpelthen ikke klare skumklude - jeg hader at røre ved dem  Jeg bruger kun vådservietter, helst dem fra Rema1000 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.