Våd servietter - ny født !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.440 visninger
31 svar
15 synes godt om
28. februar 2015

OoLøjsoO

Som overskriften siger syns jeg det er en jungle af finde ud af. 

Lige hører jer ad, hvad bruger i til jeres børn / ny født? ������

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2015

Sitrani

OoLøjsoO skriver:

Kun skumklude hjemme.. vådservietter bruger jeg kun når vi er ude... så er man sikker på der ikke alt muligt halløj i dem, selvom de er både svane- og astma og allergi mærket. ...

Men vi bruger dem fra kvickly med astma og allergi mærket.... eller dem fra Fakta....

Anmeld

28. februar 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Min dreng får rød mås hvis vi bruger vand og skumklude, så vi bruger vådservietter fra Lidl. 

Dem reagerer han slet ikke på.

Anmeld

28. februar 2015

Manna

jeg kan slet ikke arbejde m de der skumklude. Tror vi brugte et par pakker i starten men har ellers altid brugt de grønne vådservietter fra aldi. Uden problemer.

Anmeld

28. februar 2015

Bissen

Jeg bliver vådservietter fra Rema, men kan også sagtens finde på at købe fra andre steder. Hvis min datter får rød eller irriteret numse, så bruger jeg almindelig vat og vand. 

Anmeld

28. februar 2015

lineog4

Har her hjemme altid brugt skumklude og vand - vådservietter var til ude og følte aldrig de blev ordentlig rene så de blev vasket godt med vand når vi så kom hjem.

Jeg købte (og køber for de er meget gode til at tørre mund) altid budget hos Føtex de koster halvdelen af de andre, er uden parfume og har både stempel fra astma/allergi forbundet og nordisk miljømærkning. Undrer mig faktisk hvordan de andre mærker overlever med de priser de har 

Anmeld

28. februar 2015

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Jeg kørte et par håndklæder igennem en overlocker og lavede en masse kvadratiske klude. De blev så koge vasket sammen med hans stof bleer, det var miljø venligt og bedst for hans bagdel og tilmed billigt :-)

Anmeld

28. februar 2015

Sissel

Jeg synes skum vaskeklude er for hårde mod huden, så jeg har altid brugt vådservietter ved bleskifte.. Og så bare almindelige stof vaskeklude ved bad og anden vask. 

Anmeld

28. februar 2015

Pikku Myy

Vi brugte bomuldsklude og vand. Vi købte en bunke i IKEA.

Min svoger bruger vådservietter til at få olie af fingrene når han har ordnet cykel ...

Anmeld

28. februar 2015

MorTil4<3

OoLøjsoO skriver:

Vi har altid brugt vådservietter 

det er så træls de der skumklude, vand osv. træls . 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.