Våd servietter - ny født !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2015

lineog4

Jeg kørte et par håndklæder igennem en overlocker og lavede en masse kvadratiske klude. De blev så koge vasket sammen med hans stof bleer, det var miljø venligt og bedst for hans bagdel og tilmed billigt :-)

Havde jeg også i starten af samme grunde, men med min første havde vi ikke vaskemaskine - så det blev så forfærdeligt besværligt. Og med de to sidste, ja der har vi bare kun et lille bitte tørrestativ for har ikke plads til mere...

Men ville helt klart foretrække din måde hvis det er praktisk muligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Vi bruger de der ekstra bløde skumklude(engangs). En fra min mødregruppe brugte sådan nogle vatrundeller bare beregnet til numser.

af vådservietter bruger vi dem fra derma, de er grønne i indpakningen. Vi køber dem i Bilka. Synes alle andre har en duft af en art, og det bryder jeg mig ikke om. Især dem fra Lidl synes jeg har en meget kemisk duft. Især til nyfødte ville jeg prioritere noget godt.

ellers kan I jo altid tage en frysepose med skumklude I har gjort våde, med på farten. evt skåret dem over på midten, det gør vi altid.

Anmeld

28. februar 2015

modesty

OoLøjsoO skriver:

Som overskriften siger syns jeg det er en jungle af finde ud af. 

Lige hører jer ad, hvad bruger i til jeres børn / ny født? ������

Jeg synes vådservietter er noget skidt. Selv de svanemærkede lugter af kemi.

har altid brugt skumklude, og de få gange jeg er blevet nødsaget til at bruge vådservietter, har det tydeligt kunnet ses på min søns hud.

Anmeld

28. februar 2015

April-baby

SDD skriver:

Vi bruger de der ekstra bløde skumklude(engangs). En fra min mødregruppe brugte sådan nogle vatrundeller bare beregnet til numser.

af vådservietter bruger vi dem fra derma, de er grønne i indpakningen. Vi køber dem i Bilka. Synes alle andre har en duft af en art, og det bryder jeg mig ikke om. Især dem fra Lidl synes jeg har en meget kemisk duft. Især til nyfødte ville jeg prioritere noget godt.

ellers kan I jo altid tage en frysepose med skumklude I har gjort våde, med på farten. evt skåret dem over på midten, det gør vi altid.

Smart ide med at gøre dem våde og så ned i en frysepose ��.

Anmeld

28. februar 2015

Muffinmus

Klude...uanset hvad, er der altid mere end vand i servietterne.. 

Anmeld

28. februar 2015

anna111

Profilbillede for anna111

Vi bruger dem fra rama 

De er gode våde 

Anmeld

28. februar 2015

Blop2

Vi bruger dem fra Rema1000. De er tilpas tykke og våde, derudover syntes jeg også at dem fra Aldi i den blå pakke er gode. 

Anmeld

28. februar 2015

Bshizzle

De første par mdr, da brugte vi skumklude 

Men det blev SÅ træls med dem!! 

Så gik hurtigt over til vådservietter! 

Dem fra Lidl, Rema1000, Kvickly kan anbefales for de er ikke så tynde som mange andre vådservietter kan være  

Anmeld

28. februar 2015

EnGodMor

Bruger bløde skumklude fra Aldi, med vand og neutralsæbe, (Jep det har jeg altid med mig). 

Syntes de der vådservietter er noget mærkeligt noget at bruge. 

Hvis jeg havde Været ude at samle lort op, så ville jeg absolut ikke føle mig ren hvis jeg havde brugt  vådservietter   til at "vaske" fingre med. 

Men inden man bliver overfaldet, så er det jo ganske fint at mange bruger dem, og de er nemme og have med ,osv

Anmeld

28. februar 2015

morethanperfect

OoLøjsoO skriver:

Som overskriften siger syns jeg det er en jungle af finde ud af. 

Lige hører jer ad, hvad bruger i til jeres børn / ny født? ������

Mine børn har altid fået rød numse af skumklude så vi brger vådservietter fra rema 1000

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.