Jeg synes altså det er svært

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2015

Anonym trådstarter

Manna skriver:

hold ud!

eg havde smerter de første 14 dage. Jeg måtte benytte mig af ve-vejrtrækningen lige til at starte med men efter 5-10 min blev det bedre. Lanolin var uundværlig.

iøvrigt har sp tjekket

rungebåndet? Det kunne være for stramt. Tungebåndet skulle der stå

Nej det har hun vist ikke, men tror jeg heller ikke det er... Det gør kun ondt de første par minutter, så går det ok, lige indtil han bider mig  Har han gjort de sidste par dage, når han skulle slippe igen...

Men SP sagde det kun måtte gøre ondt de første 30 sek ellers havde han forkert fat... Men det gælder måske ikke altid...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2015

Anonym trådstarter

Linkaa skriver:

Nu har jeg ikke læst alle svar. Starter lige med et  da jeg ved det er hårdt de første dage

Min datter ville også gerne sutte forkert, da hun havde udviklet en suttetektik på hånden indeni maven. Men efter nogle dage, hvor jeg øvede mig meget i at hun skulle ligge med nakken lidt bagover, og især få meget af vorten ind i munden ved underlæben, kom det til at køre perfekt. Jeg kunne dog hverken ligge ned eller noget, udelukkende sidde op med ammepuden. Samtidig sørgede jeg for at massere brysterne under amning, især ude i siderne under armen. Ellers blev de ikke tømt godt nok

Jeg vil råde dig til at fortsætte lidt endnu, og evt find nogle muslingeskalle til brystvorterne. Det har jeg hørt hjælper, ligesom vitamin E creme også gør. Den creme brugte jeg meget

Jeg prøver at skifte mellem stillingerne så meget som muligt. Det går faktisk rigtig fint med den alm stilling og den hvor vi ligger ned (det er jo ret heldigt om natten), men tvillingestillingen driller altså godt nok lidt... Og den gør også mere ondt end de andre... Men vi øver lidt endnu, det må kunne lykkes altså...

Har godt hørt om de der muslingeskaller, har dog ikke lige undersøgt dem nærmere, men kunne være man skulle tage et kig på dem... Virker vitamin e creme ikke bare ligesom lanolin?

Anmeld

27. februar 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Jeg prøver at skifte mellem stillingerne så meget som muligt. Det går faktisk rigtig fint med den alm stilling og den hvor vi ligger ned (det er jo ret heldigt om natten), men tvillingestillingen driller altså godt nok lidt... Og den gør også mere ondt end de andre... Men vi øver lidt endnu, det må kunne lykkes altså...

Har godt hørt om de der muslingeskaller, har dog ikke lige undersøgt dem nærmere, men kunne være man skulle tage et kig på dem... Virker vitamin e creme ikke bare ligesom lanolin?

Det der med stillinger - det er altså ikke et must at amme i forskellige stillinger. Jeg ammer kun i alm stilling i løbet af dagen og natten, og så ammer jeg liggende tidlig morgen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.