Hmm er det mon nu??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2015

migxher

Æv altså men held og lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2015

Hertz

Tusind tak. Vandet er gået i en kæmpe skylle nu. 

Anmeld

27. februar 2015

Klumpe-dumpe

Hertz skriver:

Tusind tak. Vandet er gået i en kæmpe skylle nu. 

Pøj pøj med fødslen 

og tillykke med din datter i morgen

Anmeld

27. februar 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Held og lykke Det skal nok gå fint!

Anmeld

27. februar 2015

birthee

Pøj pøj - og knus, kram og varme tanker herfra <3 

Anmeld

28. februar 2015

Hertz

Stille og rolig nat har sovet fantastisk for en gang skyld. Så nu er jeg spændt på at høre hva planen bliver for i dag. 

Anmeld

28. februar 2015

Mor Christa

Hertz skriver:

Stille og rolig nat har sovet fantastisk for en gang skyld. Så nu er jeg spændt på at høre hva planen bliver for i dag. 

Spændt på at høre hvordan dert er gået i dag? :-) 

Anmeld

1. marts 2015

Hertz

Mor Christa skriver:

Spændt på at høre hvordan dert er gået i dag? :-) 

Der skete intet igår, de havde meget travlt på fødegangen. De vil sætte mig i gang i dag så tidligt som muligt alt efter hvor travlt der er. Skal ha ve drop, andre der har prøvet det og haft "gode" oplevelser med det. Havde jo forventet stikpille men da jeg er åben får jeg drop med det samme.

Anmeld

1. marts 2015

Dianabk

Hertz skriver:

Der skete intet igår, de havde meget travlt på fødegangen. De vil sætte mig i gang i dag så tidligt som muligt alt efter hvor travlt der er. Skal ha ve drop, andre der har prøvet det og haft "gode" oplevelser med det. Havde jo forventet stikpille men da jeg er åben får jeg drop med det samme.

Lå med ve drop under hele min fødsel da vandet også var gået og jeg havd ikke fået veer de første 20 timer.

Det fik super fint og de skruede op og ned så de kunne hele tiden følge det.

held og lykke 

Anmeld

1. marts 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Hertz skriver:

Jeg fik både stikpiller og senere vedrop pga jeg heller ikke selv fik veer efter vandet gik.

de skruede langsomt op under hele forløbet. Men fik langt epi så mærkede ikke så meget til det.

held og lykke

god fødsel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.