Hmm er det mon nu??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2015

vitapigen

Altså da jeg var 39+0 var jeg 3 cm åben, ingen livmoderhals men der var ikke skyggen af veer. Og fødte først 41+0

Så der er stadig håb for dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2015

Linkaa

Krydser finger og håber du får lov at beholde ham i maven lidt endnu

Anmeld

26. februar 2015

Hertz

Tak. Håber også han bliver derinde, vil så gerne ku ta ham med hjem når han kommer til verden. Den lille på 3 er sq så forvirret over alt det her frem og tilbage på sygehuset. Nu vil hun ikk i børnehave fordi hun vil blive hjemme og passe på mig og det er jo slet ikk hendes ansvar. 

Anmeld

27. februar 2015

Hertz

Vågnede i nat 3 gange ved at det løb ud af mig og der var vådt i sengen. Hele dagen i dag små siver det men slet ikk så meget at jeg kan få et tungt bind efter 1 time. Kan det være fostervand. Med min datter gik det i en stor skylle så var slet ikk i tvivl dengang. 

Anmeld

27. februar 2015

migxher

Hertz skriver:

Vågnede i nat 3 gange ved at det løb ud af mig og der var vådt i sengen. Hele dagen i dag små siver det men slet ikk så meget at jeg kan få et tungt bind efter 1 time. Kan det være fostervand. Med min datter gik det i en stor skylle så var slet ikk i tvivl dengang. 

Jeg ville klart ringe og forhører mig med fødegangen!! En jeg kender gik rundt sådan i flere dage hvor det så viste sig at være fostervand.  

Anmeld

27. februar 2015

Melm

100% på at det er fostervand 

Anmeld

27. februar 2015

Hertz

migxher skriver:

Jeg ville klart ringe og forhører mig med fødegangen!! En jeg kender gik rundt sådan i flere dage hvor det så viste sig at være fostervand.  

Skete der noget ved at hun gik så længe?? 

Anmeld

27. februar 2015

Hertz

Melm skriver:

100% på at det er fostervand 

Ihh håber det ikk, vil ikk indlægges lige i dag da vi skal holde fødselsdag for vores datter i morgen

Anmeld

27. februar 2015

migxher

Hertz skriver:

Skete der noget ved at hun gik så længe?? 

nej baby kom ud sund og rask men jeg synes stadig du skal få ringet til fødegangen så de kan tjekke om det er fostervand.! Så kan det godt være Idag ikke er en god dag for dig at blive indlagt, men babys ve og vel må altså komme først. 

Anmeld

27. februar 2015

Hertz

migxher skriver:

nej baby kom ud sund og rask men jeg synes stadig du skal få ringet til fødegangen så de kan tjekke om det er fostervand.! Så kan det godt være Idag ikke er en god dag for dig at blive indlagt, men babys ve og vel må altså komme først. 

Har også ringet til dem og de vil gerne se mig så skal derind kl 18 de ville tjekke om det var fostervand og om den lille har det godt og snakke om hva vi gør hvis jeg ikk får veer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.