Hmm er det mon nu??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2015

migxher

Hertz skriver:

Har også ringet til dem og de vil gerne se mig så skal derind kl 18 de ville tjekke om det var fostervand og om den lille har det godt og snakke om hva vi gør hvis jeg ikk får veer.

Held og lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2015

Hertz

migxher skriver:

Held og lykke

Tusind tak. Føler jeg svigter min datter helt vildt men ved jo godt det ikk er sådan, kan bare ikk la vær med at ha følelsen.

Anmeld

27. februar 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Hertz skriver:

Har også ringet til dem og de vil gerne se mig så skal derind kl 18 de ville tjekke om det var fostervand og om den lille har det godt og snakke om hva vi gør hvis jeg ikk får veer.

Håber for jer at I stadig kan nå at fejre din datter

Men ja, lyder meget som fostervand.

Anmeld

27. februar 2015

Melm

27. februar 2015

Hertz

Det er vandet så er blevet indlagt nu og hvis ikk det går i gang af sig selv bliver jeg sat i gang i morgen 

Anmeld

27. februar 2015

Mor Christa

Hertz skriver:

Det er vandet så er blevet indlagt nu og hvis ikk det går i gang af sig selv bliver jeg sat i gang i morgen 

Øv! 
Godt at bettebror kunne blive derinde indtil nu (i det mindste)..
Jeg kan virkelig godt forstå dine følelser omkring at du føler at du svigter din datter, men det er jo selvsagt ikke noget du kan gøre noget ved, for ud skal lillebror åbenbart :-) 
Du må sende datteren over til mormor/morfar/farmor/farfar og fejre hende i stedet, hun skal nok få en dejlig dag!
Tænk på at hun får en lillebror i fødselsdagsgave - hun bliver da pavestolt :-) 
Ønsker dig alt held og lykke med fødslen! 

Anmeld

27. februar 2015

4kløver

Hertz skriver:

Kæmpe kram og held og lykke 

Anmeld

27. februar 2015

Hertz

Mor Christa skriver:

Øv! 
Godt at bettebror kunne blive derinde indtil nu (i det mindste)..
Jeg kan virkelig godt forstå dine følelser omkring at du føler at du svigter din datter, men det er jo selvsagt ikke noget du kan gøre noget ved, for ud skal lillebror åbenbart :-) 
Du må sende datteren over til mormor/morfar/farmor/farfar og fejre hende i stedet, hun skal nok få en dejlig dag!
Tænk på at hun får en lillebror i fødselsdagsgave - hun bliver da pavestolt :-) 
Ønsker dig alt held og lykke med fødslen! 

Ja hun er hos mormor og morfar nu. Og de sørger for fødselsdagen i morgen. Far er på vej herind men tager hjem og holder fødselsdag hvis der ikk sker mere her. Og så tror jeg at mine forældre vil komme herind med hende i morgen på et tidspunkt så jeg kan sige tillykke til hende.

Anmeld

27. februar 2015

Hertz

4kløver skriver:

Kæmpe kram og held og lykke 

Tak tak

Anmeld

27. februar 2015

Bak

Hertz skriver:

Årh, hvor øv! Men håber i det han klarer sin ankomst godt og at storesøster får en god fødselsdag trods alt!  Held og lykke med fødslen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.