Hvad skal man gøre, kvalme af sin kæreste??? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2015

linea hansen

Anonym skriver:

Så i aften fik jeg nok 

- Jeg er 30 uger gravid normal vægtig, har virkelig spist sundt, og holdt mig i form, vilde ikke få graviditet diabets (arveligt i familien)

Sagde til min kæreste han måtte hjælpe mig igennem min graviditet med ikke, at spise usundt, og friste mig. Aldrig siden de ord blev sagt har han spist mere usundt  - Han er blevet så fede  meget mere større maven end mig 

- men har er stadig tiltrækkende i mine øjne. Det er ikke problemet, som sådan. 

Problemet er, han er blevet så ulækker prutter hele tiden, når vi sidder sammen, sidder ved pcen spiller i 2 timer, MEN når han kommer over til mig prutter han lige op i ansigt på mig  osv. Gøre intet ud af sig selv 

- Så i aften spurgt ham om sex, jeg sagde om han kunne tænde mig kunne vi da (mener kysse mig, massere mig, sige jeg er smuk osv.)

No bull shit! - han kommer over til mig 30 minutter efter vi har spist, prutter voldsomt, mens han rører min bryster (lugter så dårligt, som prutter engang gøre) så tager ham sine ene hånd ned i sin røve klør sig, og lugter til det og siger det lugter meget dårligt, går så videre og vil slikke mine bryster!!! (Nej, dette var ingen joke) han vilde bare ha jeg skulle blive tændt af han rørte/slikkede mine bryster, så han kunne få sex. som ingenting var skete

Jeg skriger så NEJ hvor er det ulækkert! 

what the fuck!? 

Vi har været sammen i 5 år!!! han har aldrig været sådan før?!

Hvad er der skete???? 

- Er det mine graviditet hormoner der er gået amok, og overreagere jeg?????

Jeg er bare så rystet, han har aldrig været sådan før. 

- Jeg er ved, at græde, hvor ked af det jeg er (Dumme hormoner)

Kender godt til det med prutten og min mand gjorde i lang tid heller ikk nåede ud af sig selv men husk det er lige så svært for ham og vide om ikke så længe skal han være far min mand var så ikk så ulækker under min gravditet men min mand ved så os jeg siger tingene som de er 

syns du skal sætte dig ned med din mand sig tingene som de er selvføglelig at du syns han er ulækker men at han ikke rigtig er den samme som føre du blev gravid om der er nåede som går ham på 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2015

linea hansen

Anonym skriver:

Ja, det er også det mest absurd jeg nogensiden har skrevet 

Det er sgu for sørgeligt 

så plat 

- Men hold kæft det går mig på. - Jeg har direkte kvalme, af ham nu. 

Og det værste, han sagde bare slap dog af! - Du går amok med din graviditet hormoner. 

Som i, fejlen er HOS MIG 

Prøv at optag ham det gjorde jeg med min mands snorken og prutten om natten han troede ikk på mig siden har han ikk sagt nåede 

men når han siger det på den måde at det er dine homoner der går amok så lyder det os som om han smider den af på dig at du er en sippe men prøv at vis ham hvor mange der enlig skriver at det er ulækker min mand havde sku heller ikke fået sex hvis han gjorde som din og det brude alle mænd vide hvordan vil han ikk ha det hvis du gjorde det mod ham vil han tænde på det ��

Anmeld

21. februar 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Det er ikke fair at han smider den over på dig..

Jeg er normalt ikke sart, men det han har gang i lyder ikke særlig charmerende.... :/

Anmeld

10. marts 2015

jenny4

Hvordan er det gået siden?

Anmeld

10. marts 2015

Anonym trådstarter

Ja, men vi havde et kæmpe skænderi, og fik det negative energie ud af luftet..... 

Nogen dage efter kunne han godt se/indrømme han var altså galt på den. 

- Jeg har sagt jeg har ikke lyst til sex nu eller i en stykke tid.... 

Det var bare en fejl på hans siden, og han ser nu han ikke kan komme afsted med sådan noget igen. 

Ved ikke hvad der skete den aften... 

Anmeld

10. marts 2015

jenny4

Anonym skriver:

Ja, men vi havde et kæmpe skænderi, og fik det negative energie ud af luftet..... 

Nogen dage efter kunne han godt se/indrømme han var altså galt på den. 

- Jeg har sagt jeg har ikke lyst til sex nu eller i en stykke tid.... 

Det var bare en fejl på hans siden, og han ser nu han ikke kan komme afsted med sådan noget igen. 

Ved ikke hvad der skete den aften... 

Godt at høre I fik løst det - så håber jeg i snart får gang i sengen igen (uden prutter og røvkløe)

Anmeld

10. marts 2015

mortilsilke

Altså jeg forstår godt at det ikke var så lækkert at han lugter til hånden efter han lige har haft den dernede, men kan slet ikke forstå det med prutterne - der er vi nok anderledes herhjemme. Jeg prutter foran min kæreste, og det samme gør han. Jeg gider ikke have ondt i maven af at holde den inde, eller gå ind i et andet rum.

Jeg kom engang til at slå en prut mens vi havde sex, og vi flækkede af grin! Men lige efter fortsatte vi med kæmpe smil på munden  Vi griner bare af sådan noget..

Anmeld

10. marts 2015

jenny4

mortilsilke skriver:

Altså jeg forstår godt at det ikke var så lækkert at han lugter til hånden efter han lige har haft den dernede, men kan slet ikke forstå det med prutterne - der er vi nok anderledes herhjemme. Jeg prutter foran min kæreste, og det samme gør han. Jeg gider ikke have ondt i maven af at holde den inde, eller gå ind i et andet rum.

Jeg kom engang til at slå en prut mens vi havde sex, og vi flækkede af grin! Men lige efter fortsatte vi med kæmpe smil på munden  Vi griner bare af sådan noget..

Vi kan også godt slå en prut foran hinanden, men jeg ville dælme også blive sur hvis min mand med vilje slog en prut op i mit ansigt.. Især hvis det var hans ide for at tænde mig til sex.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.