Så i aften fik jeg nok 
- Jeg er 30 uger gravid normal vægtig, har virkelig spist sundt, og holdt mig i form, vilde ikke få graviditet diabets (arveligt i familien)
Sagde til min kæreste han måtte hjælpe mig igennem min graviditet med ikke, at spise usundt, og friste mig. Aldrig siden de ord blev sagt har han spist mere usundt
- Han er blevet så fede
meget mere større maven end mig 
- men har er stadig tiltrækkende i mine øjne. Det er ikke problemet, som sådan.
Problemet er, han er blevet så ulækker
prutter hele tiden, når vi sidder sammen, sidder ved pcen spiller i 2 timer, MEN når han kommer over til mig prutter han lige op i ansigt på mig 

osv. Gøre intet ud af sig selv 
- Så i aften spurgt ham om sex, jeg sagde om han kunne tænde mig kunne vi da (mener kysse mig, massere mig, sige jeg er smuk osv.)
No bull shit! - han kommer over til mig 30 minutter efter vi har spist, prutter voldsomt, mens han rører min bryster (lugter så dårligt, som prutter engang gøre) så tager ham sine ene hånd ned i sin røve klør sig, og lugter til det
og siger det lugter meget dårligt, går så videre og vil slikke mine bryster!!! (Nej, dette var ingen joke) han vilde bare ha jeg skulle blive tændt af han rørte/slikkede mine bryster, så han kunne få sex. som ingenting var skete
Jeg skriger så NEJ hvor er det ulækkert!
what the fuck!?
Vi har været sammen i 5 år!!! han har aldrig været sådan før?!

Hvad er der skete????
- Er det mine graviditet hormoner der er gået amok, og overreagere jeg?????
Jeg er bare så rystet, han har aldrig været sådan før.
- Jeg er ved, at græde, hvor ked af det jeg er
(Dumme hormoner)