Hvad skal man gøre, kvalme af sin kæreste??? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.827 visninger
27 svar
28 synes godt om
20. februar 2015

Anonym trådstarter

Så i aften fik jeg nok 

- Jeg er 30 uger gravid normal vægtig, har virkelig spist sundt, og holdt mig i form, vilde ikke få graviditet diabets (arveligt i familien)

Sagde til min kæreste han måtte hjælpe mig igennem min graviditet med ikke, at spise usundt, og friste mig. Aldrig siden de ord blev sagt har han spist mere usundt  - Han er blevet så fede  meget mere større maven end mig 

- men har er stadig tiltrækkende i mine øjne. Det er ikke problemet, som sådan. 

Problemet er, han er blevet så ulækker prutter hele tiden, når vi sidder sammen, sidder ved pcen spiller i 2 timer, MEN når han kommer over til mig prutter han lige op i ansigt på mig  osv. Gøre intet ud af sig selv 

- Så i aften spurgt ham om sex, jeg sagde om han kunne tænde mig kunne vi da (mener kysse mig, massere mig, sige jeg er smuk osv.)

No bull shit! - han kommer over til mig 30 minutter efter vi har spist, prutter voldsomt, mens han rører min bryster (lugter så dårligt, som prutter engang gøre) så tager ham sine ene hånd ned i sin røve klør sig, og lugter til det og siger det lugter meget dårligt, går så videre og vil slikke mine bryster!!! (Nej, dette var ingen joke) han vilde bare ha jeg skulle blive tændt af han rørte/slikkede mine bryster, så han kunne få sex. som ingenting var skete

Jeg skriger så NEJ hvor er det ulækkert! 

what the fuck!? 

Vi har været sammen i 5 år!!! han har aldrig været sådan før?!

Hvad er der skete???? 

- Er det mine graviditet hormoner der er gået amok, og overreagere jeg?????

Jeg er bare så rystet, han har aldrig været sådan før. 

- Jeg er ved, at græde, hvor ked af det jeg er (Dumme hormoner)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2015

Frk.S

Jeg synes da du skal sige det som det er, at han ikke skal komme hen og prutte op ad dig. 

Desuden må du også sige at det er totalt turnoff at han prutter og klør sig i røven når han lægger op til sex.
Jamen altså, hvad sker der for det? Det må han da kunne se ikke er et hit.  Hi hi, undskyld kan altså ikke helt lade være med at grine af det - kan lige se det for mig. Det er da ekstremt frastødende.... også selvom man ikke er gravid. 

Så nej, det er ikke bare dine hormoner. 

Anmeld

20. februar 2015

Mulle0802

Ej hvor nasty - kan det tænkes af nu der er baby i maven så føler han sig måske mere tryg og sikker?

Ej jeg ved det ikke, det var blot min første tanke. Han ved du ikke smider ham på porten lige meget hvordan han ter sig. 

Anmeld

20. februar 2015

Troldemommi

Anonym skriver:

Så i aften fik jeg nok 

- Jeg er 30 uger gravid normal vægtig, har virkelig spist sundt, og holdt mig i form, vilde ikke få graviditet diabets (arveligt i familien)

Sagde til min kæreste han måtte hjælpe mig igennem min graviditet med ikke, at spise usundt, og friste mig. Aldrig siden de ord blev sagt har han spist mere usundt  - Han er blevet så fede  meget mere større maven end mig 

- men har er stadig tiltrækkende i mine øjne. Det er ikke problemet, som sådan. 

Problemet er, han er blevet så ulækker prutter hele tiden, når vi sidder sammen, sidder ved pcen spiller i 2 timer, MEN når han kommer over til mig prutter han lige op i ansigt på mig  osv. Gøre intet ud af sig selv 

- Så i aften spurgt ham om sex, jeg sagde om han kunne tænde mig kunne vi da (mener kysse mig, massere mig, sige jeg er smuk osv.)

No bull shit! - han kommer over til mig 30 minutter efter vi har spist, prutter voldsomt, mens han rører min bryster (lugter så dårligt, som prutter engang gøre) så tager ham sine ene hånd ned i sin røve klør sig, og lugter til det og siger det lugter meget dårligt, går så videre og vil slikke mine bryster!!! (Nej, dette var ingen joke) han vilde bare ha jeg skulle blive tændt af han rørte/slikkede mine bryster, så han kunne få sex. som ingenting var skete

Jeg skriger så NEJ hvor er det ulækkert! 

what the fuck!? 

Vi har været sammen i 5 år!!! han har aldrig været sådan før?!

Hvad er der skete???? 

- Er det mine graviditet hormoner der er gået amok, og overreagere jeg?????

Jeg er bare så rystet, han har aldrig været sådan før. 

- Jeg er ved, at græde, hvor ked af det jeg er (Dumme hormoner)

Ad ad ad, sådan en klamrian, yyuuuuu 

syntes også det er totalt respektløst overfor dig, man prutter altså ikke på andre mennesker på den måde 

Monica

Anmeld

20. februar 2015

Mulle0802

Frk.S skriver:

Jeg synes da du skal sige det som det er, at han ikke skal komme hen og prutte op ad dig. 

Desuden må du også sige at det er totalt turnoff at han prutter og klør sig i røven når han lægger op til sex.
Jamen altså, hvad sker der for det? Det må han da kunne se ikke er et hit.  Hi hi, undskyld kan altså ikke helt lade være med at grine af det - kan lige se det for mig. Det er da ekstremt frastødende.... også selvom man ikke er gravid. 

Fed kommentar - sig han ikke skal komme hen og prutte op ad dig! 

Lidt tragikomisk..

Anmeld

20. februar 2015

Frk.S

Mulle0802 skriver:

Fed kommentar - sig han ikke skal komme hen og prutte op ad dig! 

Lidt tragikomisk..

Ja. 

Jeg er ellers ikke sart, og generelt ret large hvad prutter angår -  - men jeg vil sgu ikke have at folk står og prutter mig lige i hovedet. 

Anmeld

20. februar 2015

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Jeg sagde det med det samme! 

Det var sgu for ulækkert! så havde vi en skænderi 

og sidder i hver vores værelse nu

- Jeg er sååå ked af det  aldrig aldrig har han været sådan før

jeg forstår det ikke 

- jeg kan ihvetfald ikke ha sex med ham igen, til denne episode er væk fra mit nethinde.....

Huff......

Anmeld

20. februar 2015

Mulle0802

Anonym skriver:

Jeg sagde det med det samme! 

Det var sgu for ulækkert! så havde vi en skænderi 

og sidder i hver vores værelse nu

- Jeg er sååå ked af det  aldrig aldrig har han været sådan før

jeg forstår det ikke 

- jeg kan ihvetfald ikke ha sex med ham igen, til denne episode er væk fra mit nethinde.....

Huff......

Jeg tænker bare at du lyder som om han er røget i tryghedszonen.

Anmeld

20. februar 2015

Anonym trådstarter

Mulle0802 skriver:

Ej hvor nasty - kan det tænkes af nu der er baby i maven så føler han sig måske mere tryg og sikker?

Ej jeg ved det ikke, det var blot min første tanke. Han ved du ikke smider ham på porten lige meget hvordan han ter sig. 

Måske... 

jeg aner det virkeligt ikke  

Anmeld

20. februar 2015

Soffy27

Ej nu er jeg bare møg tarvelig - men må altså tilstå at du lige gav mig det største og bedste grin hertil aften.. Det er da så tragisk komisk som noget kan være.. 

Og ja for helvede! Det havde jeg altså også tændt fuldstændig af på! 

Men tak for en meget levende fortælling trods alt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.