Hvad skal man gøre, kvalme af sin kæreste??? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2015

Anonym trådstarter

Mulle0802 skriver:

Jeg tænker bare at du lyder som om han er røget i tryghedszonen.

Det må han så ha, at vide i morgen, når vi kan tale normalt sammen igen. 

At den tryghedzone vil jeg ikke ha. - Jeg synes det er direkte frastødende-

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2015

Frk.S

Anonym skriver:

Jeg sagde det med det samme! 

Det var sgu for ulækkert! så havde vi en skænderi 

og sidder i hver vores værelse nu

- Jeg er sååå ked af det  aldrig aldrig har han været sådan før

jeg forstår det ikke 

- jeg kan ihvetfald ikke ha sex med ham igen, til denne episode er væk fra mit nethinde.....

Huff......

Hmm, så han blev simpelthen sur over, at du ikke ligefrem synes det var charmerende og sexet at han står og klør sig i røven (samt lugter til det!!   ) og prutter, når han forsøger at få dig i stemning til sex??? 

Anmeld

20. februar 2015

Anonym trådstarter

Soffy27 skriver:

Ej nu er jeg bare møg tarvelig - men må altså tilstå at du lige gav mig det største og bedste grin hertil aften.. Det er da så tragisk komisk som noget kan være.. 

Og ja for helvede! Det havde jeg altså også tændt fuldstændig af på! 

Men tak for en meget levende fortælling trods alt 

Ja, det er også det mest absurd jeg nogensiden har skrevet 

Det er sgu for sørgeligt 

så plat 

- Men hold kæft det går mig på. - Jeg har direkte kvalme, af ham nu. 

Og det værste, han sagde bare slap dog af! - Du går amok med din graviditet hormoner. 

Som i, fejlen er HOS MIG 

Anmeld

20. februar 2015

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Hmm, så han blev simpelthen sur over, at du ikke ligefrem synes det var charmerende og sexet at han står og klør sig i røven (samt lugter til det!!   ) og prutter, når han forsøger at få dig i stemning til sex??? 

Jeg skreg NEJ! nu stopper det! 

det er sgu for ulækkert, så gik han selvfølge i forsvar, som i JEG skal slappe af..... 

Anmeld

20. februar 2015

Frk.S

Soffy27 skriver:

Ej nu er jeg bare møg tarvelig - men må altså tilstå at du lige gav mig det største og bedste grin hertil aften.. Det er da så tragisk komisk som noget kan være.. 

Og ja for helvede! Det havde jeg altså også tændt fuldstændig af på! 

Men tak for en meget levende fortælling trods alt 

Altså jeg indrømmer jo også at jeg grinede. Og jo mere jeg tænker på det jo mere griner jeg - så meget så manden blev nødt til at høre hvad det var der var så sjovt (han giver mig i øvrigt ret i at det nok ikke lige er de bedste moves han har fundet frem).

Ej, undskyld TS, det er jo synd at du er ked af det og at i er blevet uvenner. 
Men det er virkelig svært ikke at grine af, når man prøver at forestille sig situationen. 

Anmeld

20. februar 2015

Frk.S

Anonym skriver:

Ja, det er også det mest absurd jeg nogensiden har skrevet 

Det er sgu for sørgeligt 

så plat 

- Men hold kæft det går mig på. - Jeg har direkte kvalme, af ham nu. 

Og det værste, han sagde bare slap dog af! - Du går amok med din graviditet hormoner. 

Som i, fejlen er HOS MIG 

Det er også tarveligt at bruge den - man kan ikke skyde skylden på hormonerne hver gang. Han skal da også tænke lidt over hvad han gør.

Hvis han er i tvivl om, at det er for klamt så kan du jo vise ham vores svar. 

Har han vasket fingre??  (undskyld   )

Anmeld

20. februar 2015

Soffy27

Frk.S skriver:

Altså jeg indrømmer jo også at jeg grinede. Og jo mere jeg tænker på det jo mere griner jeg - så meget så manden blev nødt til at høre hvad det var der var så sjovt (han giver mig i øvrigt ret i at det nok ikke lige er de bedste moves han har fundet frem).

Ej, undskyld TS, det er jo synd at du er ked af det og at i er blevet uvenner. 
Men det er virkelig svært ikke at grine af, når man prøver at forestille sig situationen. 

Jeg grinte også så højt at manden blev skide nysgerrig.. Og måtte også fortælle at det ikke længere gør noget at han render rundt og småfiser i ny og næ - for det er da heldigvis ikke i samme grad 

Anmeld

20. februar 2015

Soffy27

Og kære anonym - fejlen ligger ikke hos dig! Tror at 99,9% af alle kvinder ville svare at det var direkte frastødende! 

Anmeld

20. februar 2015

Carina:-)

Føj Jeg ville aldrig kunne være sammen med sådan en gris- en ting er at han prutter ( som er vildt ulækkert men ja ) men at han klør sig i røven og lugter til sine fingre- seriøst jeg tænkte er han retarderet....Sådan er der da ingen der opfører sig... 

Jeg synes det lyder helt vildt med sådan en opførsel og kan ikke give dig nogen råd for jeg havde aldrig kunne tænde på ham igen med det du beskriver 

Anmeld

20. februar 2015

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Føj Jeg ville aldrig kunne være sammen med sådan en gris- en ting er at han prutter ( som er vildt ulækkert men ja ) men at han klør sig i røven og lugter til sine fingre- seriøst jeg tænkte er han retarderet....Sådan er der da ingen der opfører sig... 

Jeg synes det lyder helt vildt med sådan en opførsel og kan ikke give dig nogen råd for jeg havde aldrig kunne tænde på ham igen med det du beskriver 

jeg er også rystet 

Jeg ved ikke hvad jeg skal tænke / sige 

Jeg får nok aldrig lyst til ham igen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.