hola chicas - tak for i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2009

Susan1978

Så er der lavet album med 56 billeder og jeg har jo mange flere af portræt billederne, men jeg synes jeg har taget de bedste ....

nu skal de bare valideres....  nok ikke sikkert de bliver det i aften.. 

Jeg har sat kode på, da jeg ikke gider de skal lande på forsiden, men Koden er: tut

Jeg synes selv der er nogle fantastiske pletskud imellem..  både af de alm og også af de mere opstillede.. 

glæder mig til i kan se dem og høre hvad i synes.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2009

Lene76

Susan1978 skriver:

Så er der lavet album med 56 billeder og jeg har jo mange flere af portræt billederne, men jeg synes jeg har taget de bedste ....

nu skal de bare valideres....  nok ikke sikkert de bliver det i aften.. 

Jeg har sat kode på, da jeg ikke gider de skal lande på forsiden, men Koden er: tut

Jeg synes selv der er nogle fantastiske pletskud imellem..  både af de alm og også af de mere opstillede.. 

glæder mig til i kan se dem og høre hvad i synes.

hehe jeg glæder mig osse til at se dem  altså dem fra i år hehe

Anmeld

29. august 2009

Susan1978

Så er de valideret..

Anmeld

29. august 2009

Lene76

super gode billeder susan dem kan du godt være stolt af

og nu kan jeg så igen skrive det ser ud til at i har hygget jer hehe

Anmeld

30. august 2009

Helle30

Ja, jeg siger også tusind tak for i dag til jer alle. Det var bare en super skøn dag af den slags, hvor tiden flyyyyver. Og hvor er det fedt, at ungerne nu er så store, at de kan lege selv om med hinanden, så vi får mere tid til at kagle.
Tak Tutter! fordi du endnu en gang ville lægge hus til.

- Helle - nåede lige hjem og hente manden og lillepigen, og så har vi været på Bogø og spise - er lige kommet hjem - vil kigge billeder og så på hovedet i seng

Anmeld

30. august 2009

Lise

Ja, TAK for igår - det var smadder hyggeligt!!!!!!!  

Gode billeder...og virkelig ærgerligt at ham Simon ikke gad samarbejde. Det er virkelig fine billeder du har fanget af de andre - og tutters fine mave

Lise - hvis øgle først faldt i søvn kl 22 igår, og som stod og råbte morn'ma kl 5:50  Han har ikke forstået at det er ENTEN tidligt i seng ELLER tidligt op.

Anmeld

30. august 2009

Lise

Lise skriver:

Han har ikke forstået at det er ENTEN tidligt i seng ELLER tidligt op.

Tidligt, det er det jo.

MENTE ENTEN sent i seng, ELLER tidligt oppe...

Anmeld

30. august 2009

Tikki

Ja, hej tøser - og tusind tak for en rigtig god dag. Iza var så glad hele aftenen og faldt i søvn kl. 19.30 og sagde ikke en lyd indtil kl. 5.30 i morges, hvor hun kom og lagde sig fint på madrassen ved siden af  Arhhmmmen jeg hyggede mig og skønt at se jer, jeres unger og få talt igen om vind og vejr.

Anmeld

30. august 2009

linemus

Sikke en bande lækre unger I har haft med. Dejlige billeder!

Anmeld

31. august 2009

ka li ja

jeg genkender tut, og helle, og lise, og anja....
men hvem er de andre?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.