hola chicas - tak for i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.056 visninger
20 svar
0 synes godt om
29. august 2009

Susan1978

hvor var det bare såååå fantastisk overdreven hyggeligt.. - jeg har hygget mig MAX...

og Emil har bestemt også.

Og jeg fik endelig mødt MIe, Anja og Helle..   Så dejligt..

håber ikke der er nogen der har lidt nogen last af mine ivrige fotoseancer..  TUT - sorry jeg kostede rundt med dig..  hihi

Tutter, tog det lang tid at rydde op..  fik helt dårlig samvittighed.. da vi kørte..  Sorry.

nu vil jeg til at uploade billeder og håbe at Henrik ikke har kone aften i dag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2009

Juniors mor

Ja, 1000 tak for idag - det var rigtig hyggeligt at møde jer alle.

Tak til Tut for at ligge hus til, - og til Noah for at dele alt hans legetøj

Helle -med en pige der selv bad om at komme i seng kl 18.20

Anmeld

29. august 2009

Tynen

Ihh.. jeg er mega misundelig!!

Glæder mig til at se billeder

Anmeld

29. august 2009

linemus

Må også indrømme jeg er pænt misundelig og glæder mig til at nøjes med Susans foto-amok

Anmeld

29. august 2009

Susan1978

nååååå hvem siger i må se.... FUUUUCCK jeg har fået taget nogle gode at ungerne..  nå ikke sludre -´lægge billeder ind.

Anmeld

29. august 2009

Anja

Uha, ja ! tak for en skøn dag

Elias og Esther sov begge inden vi ramte motorvejen. Vi slog et smut forbi farmands butik og "hjalp" ham med at lukke og så fulgtes vi ad hjem. Elias er lige kommet i seng her kl 21 efter at have spist aftensmad og set "Karlson på taget" en knap 1 time.

Glæder mig til at se billeder, håber på et par gode af guldklumperne

Anmeld

29. august 2009

Lene76

ej det ser ud til at i har hygget jer....... dejlge billeder af både børn og voksende

hva tog du billeder af tuts mave el??? dem vil vi da osse se hvis vi må

Anmeld

29. august 2009

linemus

Lene76 skriver:

ej det ser ud til at i har hygget jer....... dejlge billeder af både børn og voksende

hva tog du billeder af tuts mave el??? dem vil vi da osse se hvis vi må

Ej, Lene Har du også lige siddet og kigget på billeder fra deres august-møde sidste år? Ha ha, jeg undrede mig godt nok lidt over, de ikke var større, børnene

Jeg tror altså ikke, Susans billeder er blevet valideret endnu

Anmeld

29. august 2009

Lene76

hehe okay okay nok derfor jeg tænkte at mystisk at viktor virker meget større end nogen af dem hehe...... godt så LOL 

Anmeld

29. august 2009

Mie A

Ja, tøser tak for en rigtig dejlig dag. Synes det var så surt at jeg skulle køre allerede.... Simon gik i øvrigt kold efter 1 minuts kørsel
Glæder mig til at billederne bliver valideret - tak, Susan, fordi du gad at tage billeder.af ungerne
og 1000 tak, Tut, for at gide at ligge hus til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.