kat mangler nyt hjem.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
19. februar 2015

modesty

migxher skriver:

Nu er jeg selv katte menneske og elsker katte, men fritløbende katte der skidder i bede og sandkasser, ligger på have møblerne, æder småfuglene i haven(dette er et stort problem hvor min svigerfar bor), strinter mm. de kan faktisk være til stor gene for folk. Spørger du mig burde det være lovpligtigt at holde sin kat på egen grund på lige fod med andre kæledyr 

Det var jo også normalt at så mange andre dyr rendte frit rundt engang, som vi nu holder inde ved os selv? 

Jeg er så et menneske der har meget svært ved at forstå at man begrænser dyrs naturlige trang til at bevæge sig frit, lorte i bedet eller ej. Men det er en anden og større diskussion.

Men altså, jeg har venner der bor i villakvarterer med katte, jeg har selv haft katte i gård, og bor nu i gård hvor andre har katte. Og ja, ind imellem er der én der brokker sig over en lort i sandkassen, men da ikke i en udstrækning så det ligefrem ikke er i orden at lade dyrene løbe frit. Så det er altså langt fra alle steder at det er påbudt eller det der ligner.

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

19. februar 2015

migxher

Profilbillede for migxher
modesty skriver:

Jeg er så et menneske der har meget svært ved at forstå at man begrænser dyrs naturlige trang til at bevæge sig frit, lorte i bedet eller ej. Men det er en anden og større diskussion.

Men altså, jeg har venner der bor i villakvarterer med katte, jeg har selv haft katte i gård, og bor nu i gård hvor andre har katte. Og ja, ind imellem er der én der brokker sig over en lort i sandkassen, men da ikke i en udstrækning så det ligefrem ikke er i orden at lade dyrene løbe frit. Så det er altså langt fra alle steder at det er påbudt eller det der ligner.

Nu kommer det nok også an på hvor mange katte der er i lige det område.
Hvis alle har kat og det vrimler med dem, ja så er der nok væsenlig mere lort i sandkassen end hvis en enkelt eller 2 har kat. 

Og så kan det godt være nogen ikke har noget imod lort i sandkassen, hår på havemøblerne osv. men det er der så nok bare andre der ikke vil have, og det skal de i min verden have lov il at vælge fra, og ikke påtvinges andres kræ. Men jeg vil personligt gerne selv have lov til at vælge hvor vidt jeg vil have lort i sandkassen mm. og jeg har rigelig i mine egne 2 katte, jeg gider sgu ikke også have andres.

Anmeld

19. februar 2015

EnGodMor

modesty skriver:

Hvad i alverden er det for et nazi villakvarter hvor katte ikke må løbe frit?? Det er da helt normalt at de gør det.

Det er et sølvbryllups kvarter, eller nærmere diamantbryllupskvarter, alle går fandme hjemme her i kvarteret, de har vitterlig intet at gå op i, så noget skal de jo finde på at brokke sig over

Anmeld

19. februar 2015

EnGodMor

mpr skriver:

Du kan finde en masse på google, hvis du søger på hold katten ude af haven, men kaffegrums i bedene skulle være ret effektivt hvis det strøges rundt i bedene Det er da værd at prøve lidt forskelligt hvis det er det eneste problem i har med kattene

De er ligeglade med det. 

Men jeg skal bestemt lige prøve at Google, og se om jeg ikke kunne være heldig og finde noget. 

Ellers må jeg bare igang med at fjerne deres efterladenskaber og håbe det kan hjælpe. 

Jeg vil sgu Gøre alt for at beholde dem, mest for ungernes skyld

Anmeld

19. februar 2015

migxher

Profilbillede for migxher

Men hvis jeg var dig ville jeg klart forsøge med at give dem noget andet end jeres bede at grave deres lort ned i. Som en sandkasse, udendørs kattebakke med sand eller hvad man nu lige skal kalde det. De har jo et naturlig behov for at grave ned, og lige nu er deres eneste mulighed udenfor jo jeres bed. 

Anmeld

19. februar 2015

EnGodMor

migxher skriver:

Men hvis jeg var dig ville jeg klart forsøge med at give dem noget andet end jeres bede at grave deres lort ned i. Som en sandkasse, udendørs kattebakke med sand eller hvad man nu lige skal kalde det. De har jo et naturlig behov for at grave ned, og lige nu er deres eneste mulighed udenfor jo jeres bed. 

Du har bestemt helt ret, jeg vil prøve at Google efter lidt andre lønninger. 

Anmeld

20. februar 2015

April-baby

EnGodMor skriver:

Jeg har tre katte, som mangler nye hjem. 

Ene og alene fordi manden ikke ønsker vi har dem mere.

De er alle tre søskende og 8 år, enormt meget kælne katte alle tre. 

En hun som er grå

En han som er rød 

En han som er sort med lidt hvid. 

Hvis ikke vi havde hund, så havde jeg taget toget til Sjælland med det samme! Self alle tre. Min mor har mine to han katte på henholdvis 9 år, kunne være gode legekammerater, men desværre så vil hun ik ha flere :/. Håber du finder et godt hjem til dem. 

Anmeld

20. februar 2015

EnGodMor

April-baby skriver:

Hvis ikke vi havde hund, så havde jeg taget toget til Sjælland med det samme! Self alle tre. Min mor har mine to han katte på henholdvis 9 år, kunne være gode legekammerater, men desværre så vil hun ik ha flere :/. Håber du finder et godt hjem til dem. 

Tusinde tak

Jeg håber at jeg kan finde en løsning, så vi kan beholde dem. 

Børnene er ulykkelig ved tanken om at de måske skal gives væk. 

Jeg skal simpelthen bare finde en god løsning, for mine børns skyld

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+