kat mangler nyt hjem.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
19. februar 2015

mpr

Profilbillede for mpr
Mirakler kommer ikke af sig selv.
EnGodMor skriver:

Vi er fuldstændig enig. 

Det var os vores holdning fra starten af. 

Og det er stadig min holdning. 

Vi har anskaffet os dem, og mener helt bestemt at vi burde beholde dem uanset hvad. 

Det var os mandens holdning, men han er træt af møg gemt i alle vores bede, og det kan jeg sagtens følge ham i og forstå. 

Det er da hellere ikke lækkert og få afføring mellem fingrene. 

Men jeg håber af hele mit hjerte at jeg kan finde en som ønsker alle tre samtidig, da de   alle tre virkelig holder af hinanden

Har i prøvet nogle af alle de midler der er ude som skulle gøre katte ikke gad gå i bedene? 

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

19. februar 2015

EnGodMor

Stimap skriver:

Jeg håber i kan finde ét fælles hjem til kattene.. Det ville simpelthen være synd at dele dem op, hvis de har boet sammen fra de blev født og nu er 8 år gamle... 

Men er der ikke en chance for at i kunne forsøge at lære kattene et enkelt bed/sted i haven, de måtte ligge deres efterladenskaber? Eller at dig og ungerne en gang om dagen var ude og samle op efter dem?, hvis det er det eneste problem din mand har med kattene? 

Tak

Jeg håber selv at jeg kan få lov at beholde dem bare lidt længere, men uret tikker for manden er godt træt af dem. 

Jeg har selv tænkt tanken, med at bruge en halv time hver dag, på at fjerne det meste møg. 

Men tror desværre ikke det hjælper.

Anmeld

19. februar 2015

EnGodMor

mpr skriver:

Har i prøvet nogle af alle de midler der er ude som skulle gøre katte ikke gad gå i bedene? 

Nej fortæl. 

Hvad er det for midler?

Anmeld

19. februar 2015

mpr

Profilbillede for mpr
Mirakler kommer ikke af sig selv.
EnGodMor skriver:

Nej fortæl. 

Hvad er det for midler?

Du kan finde en masse på google, hvis du søger på hold katten ude af haven, men kaffegrums i bedene skulle være ret effektivt hvis det strøges rundt i bedene Det er da værd at prøve lidt forskelligt hvis det er det eneste problem i har med kattene

Anmeld

19. februar 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til verdens dejligste lille pige
EnGodMor skriver:

Vi bor desværre i et villa kvarter, og for at vi ikke generer folk med vores katte, så har vi hegnet hele haven ind, så de er i vores have. 

Og så besørger de selvfølgelig kun i vores bede  i haven, og det er han ved at være godt træt af nu. 

Så jeg må bare accepterer at han ikke ønsker dem mere. 

Men selvom det selvfølgelig kun er katte, så holder mig og ungerne jo af de små kræ men nu håber jeg at finde et to eller tre nye gode og kærlige hjem, for det fortjene de

Årh små dejlige væsner

Kunne aldrig forestille mig at skulle af med min kat sender en kæmpe 

Anmeld

19. februar 2015

SofiaMik

Profilbillede for SofiaMik

Jeg foreslår følgende, som jeg har set i brug hos en, der havde 5 katte og som min mand er ved at etablere til os.

En sandkasse med medfølgende tag og sider, så de kan sidde og skide i tørvejr og sandet altid dejligt at grave i. Katte elsker jo løs jord/sand/grus

Så kan man rive lorte sammen ind i mellem og vande, når lugten bliver for kraftig.

Min mand vil også gerne af med vores, men det får han ikke lov at bestemme. Vi har 6! Til gengæld har jeg lovet ham, at vi skal ende på maks 4 katte, så når de gamle kradser af, så anskaffer vi ikke flere.

Anmeld

19. februar 2015

moaren

SofiaMik skriver:

Jeg foreslår følgende, som jeg har set i brug hos en, der havde 5 katte og som min mand er ved at etablere til os.

En sandkasse med medfølgende tag og sider, så de kan sidde og skide i tørvejr og sandet altid dejligt at grave i. Katte elsker jo løs jord/sand/grus

Så kan man rive lorte sammen ind i mellem og vande, når lugten bliver for kraftig.

Min mand vil også gerne af med vores, men det får han ikke lov at bestemme. Vi har 6! Til gengæld har jeg lovet ham, at vi skal ende på maks 4 katte, så når de gamle kradser af, så anskaffer vi ikke flere.

Jeg sad også og tænkte på, om ikke de ville besøge i kattebakke hvis der blev stillet sådanne til rådighed. Den med sandkassen er da en super god ide 

Anmeld

19. februar 2015

modesty

EnGodMor skriver:

Vi bor desværre i et villa kvarter, og for at vi ikke generer folk med vores katte, så har vi hegnet hele haven ind, så de er i vores have. 

Og så besørger de selvfølgelig kun i vores bede  i haven, og det er han ved at være godt træt af nu. 

Så jeg må bare accepterer at han ikke ønsker dem mere. 

Men selvom det selvfølgelig kun er katte, så holder mig og ungerne jo af de små kræ men nu håber jeg at finde et to eller tre nye gode og kærlige hjem, for det fortjene de

Hvad i alverden er det for et nazi villakvarter hvor katte ikke må løbe frit?? Det er da helt normalt at de gør det.

Anmeld

19. februar 2015

migxher

Profilbillede for migxher
SofiaMik skriver:

Jeg kender flere med indhegnet have eller løbegård til kattene som har haft stor succes med sådan en sandgrav eller hvad man nu skal kalde det. 

Nu er det ikke for at trampe i det hele, men katte er bare super svære at komme af med, specielt voksne katte. Så er han evt indstillet på at betale for aflivning, eller indlevering på internat for alle 3 katte? Selvom i min verden er aflivning langt bedre end internat 
Og de skal jo heller ikke bare gives væk til hvem som helst. Mange bliver let fristet over "borgives" eller "gratis" og tænker sig således ikke om inden de tager en kat ind. Og så ender katten som kastebold. Så det skal jo også være de rigtige mennesker de kommer ud til.

Skulle vi være så uheldige at skulle af med vores 2 ville jeg nok aflive dem. Men nu er de også ret specielle, og ville nok ikke egne sig til nye hjem. 

Anmeld

19. februar 2015

migxher

Profilbillede for migxher
modesty skriver:

Hvad i alverden er det for et nazi villakvarter hvor katte ikke må løbe frit?? Det er da helt normalt at de gør det.

Nu er jeg selv katte menneske og elsker katte, men fritløbende katte der skidder i bede og sandkasser, ligger på have møblerne, æder småfuglene i haven(dette er et stort problem hvor min svigerfar bor), strinter mm. de kan faktisk være til stor gene for folk. Spørger du mig burde det være lovpligtigt at holde sin kat på egen grund på lige fod med andre kæledyr 

Det var jo også normalt at så mange andre dyr rendte frit rundt engang, som vi nu holder inde ved os selv? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+