kat mangler nyt hjem.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.895 visninger
27 svar
30 synes godt om
19. februar 2015

EnGodMor

Jeg har en rød han kat, som mangler nyt hjem. 

8 år, enormt meget kælen  kat. Øremærket. Steriliseret. 

Han er en super dejlig kat, men vi har desværre for mange husdyr, og ikke tid til dyrene mere, da vi har tre dejlige børn som vores tid går på. 

Så et nyt kærligt hjem ville være fantastisk for ham. 

Og nægter selvfølgelig aflivning!! 

Og han fortjener absolut ikke at komme på kattehjemme, og skal være der og blive mere stresset, så hvis nogle kunne tænke sig verdens sødeste, blødeste og kærligste kat, så har jeg en

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

19. februar 2015

Christine

EnGodMor skriver:

Jeg har tre katte, som mangler nye hjem. 

Ene og alene fordi manden ikke ønsker vi har dem mere.

De er alle tre søskende og 8 år, enormt meget kælne katte alle tre. 

En hun som er grå

En han som er rød 

En han som er sort med lidt hvid. 

Hej. Hvor bør de nu? Og er de eller nogls af dem steriliseret?

Anmeld

19. februar 2015

EnGodMor

Christine skriver:

Hej. Hvor bør de nu? Og er de eller nogls af dem steriliseret?

Vi bor i Vestsjælland, nær kalundborg. 

De er alle sammen kastreret og steriliseret. 

Pyha bliver ked af det bare ved tanken om at skulle give dem fra mig.

Anmeld

19. februar 2015

Lillefis90

Profilbillede for Lillefis90
EnGodMor skriver:

Vi bor i Vestsjælland, nær kalundborg. 

De er alle sammen kastreret og steriliseret. 

Pyha bliver ked af det bare ved tanken om at skulle give dem fra mig.

Hvorfor vil han af med dem?

Anmeld

19. februar 2015

EnGodMor

Saphiira skriver:

Hvorfor vil han af med dem?

Vi bor desværre i et villa kvarter, og for at vi ikke generer folk med vores katte, så har vi hegnet hele haven ind, så de er i vores have. 

Og så besørger de selvfølgelig kun i vores bede  i haven, og det er han ved at være godt træt af nu. 

Så jeg må bare accepterer at han ikke ønsker dem mere. 

Men selvom det selvfølgelig kun er katte, så holder mig og ungerne jo af de små kræ men nu håber jeg at finde et to eller tre nye gode og kærlige hjem, for det fortjene de

Anmeld

19. februar 2015

Snorkfrøkenen

Hvor er det dog synd for dig og børnene at han skal have lov til at træffe en sådan beslutning på hele familiens vegne. Kæledyr er da også en slags familiemedlemmer... Held og lykke til dem.

Anmeld

19. februar 2015

mpr

Profilbillede for mpr
Mirakler kommer ikke af sig selv.
EnGodMor skriver:

Vi bor desværre i et villa kvarter, og for at vi ikke generer folk med vores katte, så har vi hegnet hele haven ind, så de er i vores have. 

Og så besørger de selvfølgelig kun i vores bede  i haven, og det er han ved at være godt træt af nu. 

Så jeg må bare accepterer at han ikke ønsker dem mere. 

Men selvom det selvfølgelig kun er katte, så holder mig og ungerne jo af de små kræ men nu håber jeg at finde et to eller tre nye gode og kærlige hjem, for det fortjene de

Nu er jeg ikke interesseret, og er normalt af den holdning at man beholder de dyr man får uanset hvad... Nu er jeres situation dog anderledes fordi i allerede har accepteret at i skal af med dem. 

Men jeg ville gøre hvad jeg kunne for de skulle samme sted hen, det er så synd at skille dem ad så ville prøve at finde et hjem hvor de kunne være sammen for så skal de ikke både forholde sig til at være alene og være et nyt sted.. 

Anmeld

19. februar 2015

EnGodMor

Snorkfrøkenen skriver:

Hvor er det dog synd for dig og børnene at han skal have lov til at træffe en sådan beslutning på hele familiens vegne. Kæledyr er da også en slags familiemedlemmer... Held og lykke til dem.

Tusinde tak. 

Ja det er lidt meget trist, nu har vi diskuterede over de katte i 6 år, ud af de 8 vi har haft dem. 

Så jeg har desværre tabt kampen nu 

Jeg Orker Ikke at vi skal bekæmpe hinanden mere nu. 

Det store ønske ville bare være nu, at der lige kom en og sagde, at de ville have alle tre på en gang.

Men vigtigst af alt er bare at de får et dejligt hjem

Anmeld

19. februar 2015

Stimap

Jeg håber i kan finde ét fælles hjem til kattene.. Det ville simpelthen være synd at dele dem op, hvis de har boet sammen fra de blev født og nu er 8 år gamle... 

Men er der ikke en chance for at i kunne forsøge at lære kattene et enkelt bed/sted i haven, de måtte ligge deres efterladenskaber? Eller at dig og ungerne en gang om dagen var ude og samle op efter dem?, hvis det er det eneste problem din mand har med kattene? 

Anmeld

19. februar 2015

EnGodMor

mpr skriver:

Nu er jeg ikke interesseret, og er normalt af den holdning at man beholder de dyr man får uanset hvad... Nu er jeres situation dog anderledes fordi i allerede har accepteret at i skal af med dem. 

Men jeg ville gøre hvad jeg kunne for de skulle samme sted hen, det er så synd at skille dem ad så ville prøve at finde et hjem hvor de kunne være sammen for så skal de ikke både forholde sig til at være alene og være et nyt sted.. 

Vi er fuldstændig enig. 

Det var os vores holdning fra starten af. 

Og det er stadig min holdning. 

Vi har anskaffet os dem, og mener helt bestemt at vi burde beholde dem uanset hvad. 

Det var os mandens holdning, men han er træt af møg gemt i alle vores bede, og det kan jeg sagtens følge ham i og forstå. 

Det er da hellere ikke lækkert og få afføring mellem fingrene. 

Men jeg håber af hele mit hjerte at jeg kan finde en som ønsker alle tre samtidig, da de   alle tre virkelig holder af hinanden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+