Efter 14 måneder kan jeg sætte ord på min fødsel..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2015

grinny

April-baby skriver:

Sidder helt og tuder! 

Kan slet ikke sætte mig i dit sted, tror jeg vil falde om hvis det skete for mig... Og med hende der jordemoderen, hun kan da bare smutte langt væk! Stoooooort kram til dig herfra! Du har været modig. 

Heldigvis kan man ikke sætte sig i mit sted, det ønsker jeg heller ikke for nogen, men når man står i det så lærer man at overleve 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2015

grinny

Mor1986 skriver:

Det er så sejt at du har kunne skrive det ned. 

Kæmpe kram og knus til dig. Din beretning gav mine tårer for frit løb. Hvor jeg dog føler med jer. Jeg håber i meget snart får den store glæde at blive forældre igen. For det er i også nu. I fik bare ikke jeres dreng med hjem. Og det er så skide uretfærdigt. 

Ønsker jer alt godt fremover

Tusind tak, vi håber også selv at vi snart skal mærke lykken igen 

Anmeld

18. februar 2015

grinny

JH12 skriver:

Synes simpelthen det er så flot du skriver en så ærlig og trist fødselsberetting.. 

Det er bare så uretfædigt at nogen mennesker skal igennem sådan noget.. Og sikke da en forfærdelig og meget lang fødsel.. 

Jeg hepper inderligt på at heldet er med jer, så isaac kan blive storebror  kæmpe kram til dig 

Ja desværre er verden ikke altid retfærdig  Men vi ved så også bare at næste gang bliver det fuldstændig over vildt fantastisk 

Anmeld

18. februar 2015

grinny

AlberteSophie skriver:

Du er en sej kvinde, tak fordi du vil dele dit maridt. 

Krydser alt hvad jeg ejer og har for at lykken skal smile til dig igen.

Tusind tak 

Anmeld

18. februar 2015

grinny

maria_jo skriver:

Wow du er en fantastisk kvinde og MOR❤️ For mor det er du helt bestemt! Selvom din søn ikke er til stede fysisk. Så kan ingen nogensinde tage fra dig, at du er mor❤️ Og hvor er det hjerteskærende at høre hvilket "helvede" du har været igennem... End ikke min fantasi vil tillade, at  forstille mig det... Så smertefulde er det at tænke på... Jeg ønsker og håber SÅ meget for jer, at i en dag kan sidde med en levende lille baby i armene. Det skal i nok❤️ Ønsker dig og din mand det bedste i livet. Mange tanker

Tusind tusind tak 

og ja, mor er jeg bare på en meget speciel måde som man lige skal lære at leve med og håndtere 

Anmeld

18. februar 2015

grinny

Omsorgsgiver skriver:

Stort kram til dig  Jeg har fulgt med fra sidelinjen og følger dig stadig. Kan slet ikke forestille mig hvor hårdt det må havde været og stadig er for dig!!

Tusind tak 

Anmeld

18. februar 2015

grinny

Dkmor skriver:

Er meget rørt over din historie og har fuldt dig længe.

Har selv født ved både Helle og Ida og synes de er rigtig dygtige. (Mine fødsler kan selvfølgelig ikke samlignes med din) Jeg kan godt forstille mig at Ida har kunne give dig ro og tryghed. 

Jeg har alt det bedste for dig. 

Begge fantastiske kvinder. Helle har også lover at jeg bliver en af hendes næste gang, det skulle hun nok sørge for. 

Men hele vejen igennem har sygehuset og personalet været der for os, og jeg havd endda 3 samtaler med Helle efter fødslen, hun ville ikke slippe mig før hun var sikker på at jeg kunne 'klare mig selv'

Anmeld

18. februar 2015

grinny

Carina:-) skriver:

Puha jeg fik lige min datters fødsel i tankerne - både det med dødvægten og jeg havde også en usympatisk jordmor der da hun blev født og jeg brød sammen og græd sagde Såså Carina  ta det nu roligt,nu er det jo overstået....

Forstår ikke sådan nogle kvinder vælger et erhverv som jordemor når de ikke har gnisten af empati- det gør mig ondt at læse at du var ude for en af slagsen 

Jeg kan ikke trøste ,men jeg kan sige til dig at med tiden så lærer man at leve med sorgen- man bliver aldrig 100% den samme og det skal man heller ikke men man lærer at bære sit englebarn i hjertet .

Mange tanker herfra 

De ved jo at det kan være en del af arbejdet, selvom de har 95 % gode fødsler, ja så er der bare også dem der går galt! Og hende her synes overhovedet ikke om, at hun måske skulle tage imod et dødt barn, glad for at jeg ikke fødte på hendes vagt! 

Jeg glæder mig til den dag jeg kan bære ham 100 % i hjertet uden at frygte fortiden og fremtiden

Anmeld

18. februar 2015

grinny

tarkoflen skriver:

Hvor er det flot skrevet Anja! Flot du kan sætte ord på så sørgelig en fødsel og at du giver dig selv lov til at sætte ord på! Du ved at jeg så meget ønsker at det snart bliver jeres tur til at gøre issac til storebror 

Jeg ved at du krydser alt hvad du krydse kan 

Anmeld

18. februar 2015

grinny

RGN skriver:

Vi tænker meget på dig herhjemme og taler ofte om dig.
Det er det værst tænkelige forløb du har været igennem. Jeg kan slet ikke forstå, at du stadig står op.

Du må virkelig være en stærk kvinde.

Den dag det lykkes dig at blive gravid igen, åbner vi champagne. 

Hvor er i søde 

Jeg er i hvert fald blevet stærk, det bliver man!

Lyder som en god ide med champagne, så tager jeg sodavand  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.