lsvendsen skriver:
Hej hej...
Jeg ringede lidt rundt og den på Tåsinge henvendte sig til lidt større børn, så ringede jeg til den på Thurø og den passer super til små børn og der får de også rytmikundervisning fra november... Den er åben om torsdagen fra 930 til1130... Hvis Thurø ligger mere tilgængelig for dig, kan jeg da sende dig tlf.nr og adresse... Det koster i øvrigt kun 40 kr om måneden... :0)
knus
Hej
At Thorsengs Yngel på Tåsinge kun skulle være for større børn kan jeg helt afvise.
Jeg har gået i legestuen Thorsengs Yngel gennem de sidste 10 år med mine børn fra de var 0 til 6 år og har fra i sommers været formand i Legestuen. Jeg ved ikke hvem du har talt med men kan kun sige at du er blevet misinformeret. Vi har pt børn i alderen 6 mdr til 4½ år. Vi mødes hver mandag kl. 9.30-12 i Sognehuset i Troense. Vi har rytmikundervisning 18-20 gange om året. Vi har desuden også altid en kreativ aktivitet på programmet ligesom der er tid til at lege og spise et stykke brød sammen. Derudover har vi forskellige udflugter til Egeskov, legepladser, bondegårde, strandture osv. ca en gang om måneden. Vi gør noget særligt ud af at fejre højtider som fastelavn, påske og jul. Det koster 150 kr om året at være medlem!!!
Du er velkommen til at kontakte mig for yderligere oplysninger og du er selvfølgelig også velkommen til at kigge forbi i vores legestue og danne dig dit eget indtryk af stedet!
mvh. Dorthe
Anmeld