lsvendsen skriver:
Hej hej..
Godt at høre at du er faldet godt til i denne dejlige by... 
Jeg er også stadig i mødregruppe og den er jeg også bare så glad for og det er også dejligt at se hvordan Alexander hygger sig i selskab med andre børn... Men som jeg også lige skriver til "Miss" så overvejer jeg at gå i legestue, for vi ses nemli ikke så tit i mødregruppen... Jeg vil ringe til den ovre på Tåsinge der hedder Thorsengs Yngel for dèr er der nemlig rytmikundervisning...
Jeg er ikke begyndt på arbejde endnu, jeg skal tilbage den 29/1, Alexander er skrevet op til dagpleje fra 1/1... men jeg begynder nu at glæde mig til at komme igang igen...
Hvad med dig er du startet?? Hvad får du ellers tiden til at gå med??
Knus fra Line
Hejsa ;-)
Det med legestuen er da en god ide ;-) Det vidste jeg slet ikke, at man kunne. Du må lige skrive, hvis du får kontakt til dem, hvornår osv. Vi mødes 1-3 gange om ugen i mødregruppen...ja det er lidt vildt, men vi har en super gruppe af søde piger. Det er bare så dejligt!
Jeg starter den 7/3 på arbejde og smilla den 1/2 i dagpleje. Jeg glæder mig også til at komme igang igen - lige bortset fra, at jeg ikke er glad for mit nuværende arbejde i Kolding, såååå...faktisk passer det mig fint at trække den så længe som muligt. Måske kan jeg finde et andet job inden?? Det kan man jo håbe.
Så..min tid går med mødregruppe...gåture...og for tiden alt for lidt nattesøvn. Lille-pigen er storsnottet og kan ikke få luft, så hun vågner med et skrig rimeligt mange gange om natten for tiden. GISP!!! Sådan er det jo.
Dejligt at høre, at det går godt med Alexander!! ;-)
Ha en dejlig dag! Kram
Anmeld