Tilflytter Svendborg - termin 15 marts 2010!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2010

lsvendsen

lisbethita skriver:

Hejsa ;-) 

Jeg tror vi skrev sammen sidste år, kan jeg se! Jeg ville bare lige høre, nu hvor denne tråd lige er blevet aktiv igen, hvordan det er gået med mødregruppen?? Jeg er super glad for min. Vi ses stadigt hver onsdag, så det er lidt vildt!! Jeg er virkeligt faldet til hernede og er bare super glad for at have lært så mange at kende. 

Hvad med dig?? Er du begyndt i arbejde igen?

Kram 

Hej hej..

Godt at høre at du er faldet godt til i denne dejlige by...

Jeg er også stadig i mødregruppe og den er jeg også bare så glad for og det er også dejligt at se hvordan Alexander hygger sig i selskab med andre børn... Men som jeg også lige skriver til "Miss" så overvejer jeg at gå i legestue, for vi ses nemli ikke så tit i mødregruppen... Jeg vil ringe til den ovre på  Tåsinge der hedder Thorsengs Yngel for dèr er der nemlig rytmikundervisning...

Jeg er ikke begyndt på arbejde endnu, jeg skal tilbage den 29/1, Alexander er skrevet op til dagpleje fra 1/1... men jeg begynder nu at glæde mig til at komme igang igen...

Hvad med dig er du startet?? Hvad får du ellers tiden til at gå med??

Knus fra Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

lsvendsen

lisbethita skriver:

Hejsa ;-) Jeg har skyyyyndt mig og sende dig en pb ;-) 

KRAM

Undskyld min dumhed, men hvad er en pb??

Anmeld

26. oktober 2010

misss

Tak for råd Skal du i den legestue? Min mand har ofte bilen på job så blir nok lidt besværligt at komme til Tåsinge uden bil? Men ellers lyder det super hyggeligt Vi har tilmeldt os babysvømning nu

Anmeld

26. oktober 2010

lsvendsen

Hej hej...

Jeg ringede lidt rundt og den på Tåsinge henvendte sig til lidt større børn, så ringede jeg til den på Thurø og den passer super til små børn og der får de også rytmikundervisning fra november... Den er åben om torsdagen fra 930 til1130... Hvis Thurø ligger mere tilgængelig for dig, kan jeg da sende dig tlf.nr og adresse... Det koster i øvrigt kun 40 kr om måneden... :0)

knus

Anmeld

26. oktober 2010

lisbethita

lsvendsen skriver:

Hej hej..

Godt at høre at du er faldet godt til i denne dejlige by...

Jeg er også stadig i mødregruppe og den er jeg også bare så glad for og det er også dejligt at se hvordan Alexander hygger sig i selskab med andre børn... Men som jeg også lige skriver til "Miss" så overvejer jeg at gå i legestue, for vi ses nemli ikke så tit i mødregruppen... Jeg vil ringe til den ovre på  Tåsinge der hedder Thorsengs Yngel for dèr er der nemlig rytmikundervisning...

Jeg er ikke begyndt på arbejde endnu, jeg skal tilbage den 29/1, Alexander er skrevet op til dagpleje fra 1/1... men jeg begynder nu at glæde mig til at komme igang igen...

Hvad med dig er du startet?? Hvad får du ellers tiden til at gå med??

Knus fra Line

Hejsa ;-) 

Det med legestuen er da en god ide ;-) Det vidste jeg slet ikke, at man kunne. Du må lige skrive, hvis du får kontakt til dem, hvornår osv. Vi mødes 1-3 gange om ugen i mødregruppen...ja det er lidt vildt, men vi har en super gruppe af søde piger. Det er bare så dejligt! 

Jeg starter den 7/3 på arbejde og smilla den 1/2 i dagpleje. Jeg glæder mig også til at komme igang igen - lige bortset fra, at jeg ikke er glad for mit nuværende arbejde i Kolding, såååå...faktisk passer det mig fint at trække den så længe som muligt. Måske kan jeg finde et andet job inden?? Det kan man jo håbe. 

Så..min tid går med mødregruppe...gåture...og for tiden alt for lidt nattesøvn. Lille-pigen er storsnottet og kan ikke få luft, så hun vågner med et skrig rimeligt mange gange om natten for tiden. GISP!!! Sådan er det jo. 

Dejligt at høre, at det går godt med Alexander!! ;-) 

Ha en dejlig dag! Kram

Anmeld

26. oktober 2010

lisbethita

lsvendsen skriver:

Undskyld min dumhed, men hvad er en pb??

Personlig besked 

Anmeld

26. oktober 2010

lisbethita

lsvendsen skriver:

Hej hej...

Jeg ringede lidt rundt og den på Tåsinge henvendte sig til lidt større børn, så ringede jeg til den på Thurø og den passer super til små børn og der får de også rytmikundervisning fra november... Den er åben om torsdagen fra 930 til1130... Hvis Thurø ligger mere tilgængelig for dig, kan jeg da sende dig tlf.nr og adresse... Det koster i øvrigt kun 40 kr om måneden... :0)

knus

Hold da ferie...hvordan kan det koste så lidt for at gå til rytmik...tamtam...legestue?? Det lyder da vildt!! Der mangles vel ikke et 0?? Kram 

Anmeld

26. oktober 2010

lsvendsen

Hej igen...

prøv at smøre lillepigens næse med smør/olie/kærgården, det lyder mærkeligt, men det hjælper virkelig mod en stoppet næse...

Det med legestuen er skam rigtig nok, 40 kr om måneden´, altså det er den på Thurø, den hedder knasten... man kan komme hver torsdag fra 930 til 1130... De fleste børn er 1-2 år gamle, men børn på vores alder er også meget velkomne..

Øv med ingen nattesøvn, det har vi også lige været igennem... Alexander vågnede hver 2. time hele natten igennem, så flyttede vi ham ind på sit eget værelse og bum så sover han igennem... FANTASTISK!!!

Kram

Anmeld

27. oktober 2010

lisbethita

lsvendsen skriver:

Hej igen...

prøv at smøre lillepigens næse med smør/olie/kærgården, det lyder mærkeligt, men det hjælper virkelig mod en stoppet næse...

Det med legestuen er skam rigtig nok, 40 kr om måneden´, altså det er den på Thurø, den hedder knasten... man kan komme hver torsdag fra 930 til 1130... De fleste børn er 1-2 år gamle, men børn på vores alder er også meget velkomne..

Øv med ingen nattesøvn, det har vi også lige været igennem... Alexander vågnede hver 2. time hele natten igennem, så flyttede vi ham ind på sit eget værelse og bum så sover han igennem... FANTASTISK!!!

Kram

Hun sover allerede på eget værelse og har gjort det længe. Hun er heldigvis i bedring i dag.

Den med smøret lyder da lige mindre lækkert, ha ha, men det er da et forsøg værd. 

KNUSER

Anmeld

2. november 2010

misss

Hej igen. Beklager så slet ikke der var svaret siden jeg havde skrevet sidst. Lyder hyggeligt med legestue. Dog lige i Samuels formiddagslur øvbøv. Men dukker der andet op skriv endelig Vi har tilmeldt os babysvømning i svømmehallen på ryttervej hvis det ku være noget? Ellers er saltvandsdråber et hit eller næsepuster fra apoteket og løft hovedgærdet Håber Jeres små er ovenpå
Mange hilsner herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.