Tilflytter Svendborg - termin 15 marts 2010!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.410 visninger
20 svar
0 synes godt om
29. august 2009

lisbethita

Hej alle,

Jeg er også ny herinde. Jeg er netop flyttet fra Århus til Svendborg og kender ikke et øje. Er der mon andre gravide i det område?

Ellers er jeg på vej ind i 12 uge - spændende med NF scanningen i næste uge. Jeg har allerede set babyen til terminsscanning. Den vinkede til os - ikke et øje tørt. Det er første gang jeg er gravid og det gik rigtigt stærkt. Nu glæder jeg mig til at lære andre gravide at kende. Jeg har, ligesom andre herinde, meldt mig på flere sider, men umiddelbart virker denne som om, at den bedst passer til mig. 

Jeg glæder mig til at deltage i diskussionerne herinde :-)

Mange hilsner fra Lisbeth, uge 11 (snart 12). 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2009

lsvendsen

Hej med dig

Velkommen til Svendborg

Her har du ihvertfald èn gravid svendborgenser  , Jeg har termin 22.02 2010...
Måske ender vi i samme mødregruppe??

Hilsen Line

Anmeld

1. september 2009

lisbethita

Hej Line!

Ah hvor fedt, at nogen skrev!! Så er der altså andre gravide i området :-) Ja, det er spændende med mødergruppen. Det glæder jeg mig til, fordi jeg kender jo ikke rigtigt så mange hernede. Det kan vist tælles på  en hånd.

Har du gode råd til, hvor man kan gå til svømning, pilates eller anden form for sport, som man kan dyrke som gravid, så sig til....

Også held og lykke med din graviditet!!

Kærligst Lisbeth

Anmeld

1. september 2009

lisbethita

lsvendsen skriver:

Hej med dig

Velkommen til Svendborg

Her har du ihvertfald èn gravid svendborgenser  , Jeg har termin 22.02 2010...
Måske ender vi i samme mødregruppe??

Hilsen Line

Hej Line!

Ah hvor fedt, at nogen skrev!! Så er der altså andre gravide i området :-) Ja, det er spændende med mødergruppen. Det glæder jeg mig til, fordi jeg kender jo ikke rigtigt så mange hernede. Det kan vist tælles på  en hånd.

Har du gode råd til, hvor man kan gå til svømning, pilates eller anden form for sport, som man kan dyrke som gravid, så sig til....

Også held og lykke med din graviditet!!

Kærligst Lisbeth

Anmeld

1. september 2009

lsvendsen

Hej igen...

Jeg glæder mig også til mødregruppe, for jeg er nemlig ikke fra Svendborg. Det er min kærestes hjemby... så jeg kender heller ikke særlig mange..
Hvordan kan det være at I er flyttet hertil??

Svendborg svømmeland har vist nogle hold med babysvømning (når den tid kommer) ellers kan man svømme både i svømmehallen nede i byen og oppe i svømmelandet.. Der er også morgensvømning, det er billigere... men du skal næsten lige tjekke svømmeland.dk
Og imens du er gravid kan du melde dig ind i Fitnessdk, hvor de har nogle hold med graviditetsYoga/pilates... Hvis du synes at Fitnessdk ikke passer til dig, er der også hold nede i SG-hallen, hvor man betaler et gebyr  for indmeldelse og så kan man købe et klippekort, så man kun betaler for de gange man kommer...
Du må også have rigtig meget held og lykke med din graviditet, men vi snakkes da lige ved...

Anmeld

2. september 2009

lisbethita

lsvendsen skriver:

Hej igen...

Jeg glæder mig også til mødregruppe, for jeg er nemlig ikke fra Svendborg. Det er min kærestes hjemby... så jeg kender heller ikke særlig mange..

Svendborg svømmeland har vist nogle hold med babysvømning (når den tid kommer) ellers kan man svømme både i svømmehallen nede i byen og oppe i svømmelandet.. Der er også morgensvømning, det er billigere... men du skal næsten lige tjekke svømmeland.dk
Og imens du er gravid kan du melde dig ind i Fitnessdk, hvor de har nogle hold med graviditetsYoga/pilates... Hvis du synes at Fitnessdk ikke passer til dig, er der også hold nede i SG-hallen, hvor man betaler et gebyr  for indmeldelse og så kan man købe et klippekort, så man kun betaler for de gange man kommer...
Du må også have rigtig meget held og lykke med din graviditet, men vi snakkes da lige ved...

Tak for dit søde svar. Jeg er også tilflytter.... Svendborg er min kærestes hjemby og vi er flyttet hertil pga. hans arbejde. Dejlig by, men jeg kender ikke et øje...

Gå lige ind og læs mit dagbogsindlæg for i dag. Det er ikke gået så godt som jeg forventede med NF scanningen - til min store overraskelse. Det var pga. mit blod....af en eller anden grund de ikke ved. Er noget ked af det...men forsøger at være positiv her nu mens jeg står overfor 10 dages ferie. Tankerne flyver...

Ha det rigtigt godt. Går måske et smut på nettet dernede for at følge med i, hvad der sker herinde.

Kærligst Lisbeth

Anmeld

25. oktober 2010

misss

Hej med Jer. Jeg er også tilflytter til Svendborg med en søn på 8 mdr. Hverken min mand eller jeg er fra byen og alle mødregrupper bookede.. Jeg har dog tilmeldt mig babysvøm i svømmehallen og vores søn starter i dagpleje 1/12. Jeg ville blot høre om i er faldet godt til og kan anbefale noget andet godt for barslende?

Anmeld

25. oktober 2010

lisbethita

misss skriver:

Hej med Jer. Jeg er også tilflytter til Svendborg med en søn på 8 mdr. Hverken min mand eller jeg er fra byen og alle mødregrupper bookede.. Jeg har dog tilmeldt mig babysvøm i svømmehallen og vores søn starter i dagpleje 1/12. Jeg ville blot høre om i er faldet godt til og kan anbefale noget andet godt for barslende?

Hejsa ;-) Jeg har skyyyyndt mig og sende dig en pb ;-) 

KRAM

Anmeld

25. oktober 2010

lisbethita

lsvendsen skriver:

Hej igen...

Hejsa ;-) 

Jeg tror vi skrev sammen sidste år, kan jeg se! Jeg ville bare lige høre, nu hvor denne tråd lige er blevet aktiv igen, hvordan det er gået med mødregruppen?? Jeg er super glad for min. Vi ses stadigt hver onsdag, så det er lidt vildt!! Jeg er virkeligt faldet til hernede og er bare super glad for at have lært så mange at kende. 

Hvad med dig?? Er du begyndt i arbejde igen?

Kram 

Anmeld

25. oktober 2010

lsvendsen

misss skriver:

Hej med dig...

Jeg har en søn fra feb., han er en værre lille baryler, så jeg har overvejet en legestue, så den lille fis kan møde nogle andre børn og jeg kan snakke lidt med nogle voksne... ;0) Jeg er godt nok i mødregruppe, men vi ses ikke så tit for det er en blandet gruppe med både 1. 2. og 3. gangs mødre, og fleregangs mødrene har så travlt så travlt

Måske legestue også var noget for dig?? Jeg vil ringe til den der hedder "Thorsengs yngel" ovre på Tåsinge for dèr er der også rytmikundervisning...

Hilsen Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.