Sæddoner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Tanja.mp skriver:

Hej

jeg har udskudt det da jeg fik kæreste. Skulle ellers have været der i Juli. Men kæresten og jeg er ikke sammen mere, så prøver til næste år.

Fandt ikke ud af det med lægen nej, da der pludselig dukkede en masse alvorlige ting op mht min søn, så det var ikke lige det jeg tænkte først på.

Men nu det hele ved at falde på plads, så jeg forsøger næste år

Held og lykke med projekt baby vol. 2

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2015

mortilpige

Tanja.mp skriver:

Hvor kan man som sådan finde privat donor og så selv gøre det derhjemme ?

Tjek regnbuebarn.dk 

Der er mange useriøse derinde, men der er også seriøse fyre, som virkelig gerne vil hjælpe 

Anmeld Citér

20. august 2015

Tia

Hej.

jeg har i et år nu tænkt at få en lille en mere. Med sædoner. Men har prøvet at søge på nettet og kan ikke rigtig finde noget. Så mit spørgsmål er. Skal læger være indblandet eller kan man selv betale sig til en sæddlner og fonde en reel klinik og få den sprøjtet op ? Jeg kan ikke have mand eller kæreste af personlige årsager. Jeg har en lille dreng på 3,10 i forvejen. Og svare ikke på negative kommentar. Det her er mit valg og jeg vil stadig tag det selvom folk kommer med deres mening om hvor egoistisk jeg er. For min søn kender ikke sin far, og det er ikke sæddoner, jeg kender ikke min far, han er heller ikke sæddoner, så mange skrider fra ansvaret. Og kan ikke se problemet i at jeg gøre det Jeg takker på forhånd for alle positive svar. Håber at nogen kan hjælpe. Og gerne nogen som har været igennem det inden for det sidste år Knus Tanja.

Jeg synes, at alle bør have ret til at kende deres ophav.

Min veninde er donorbarn og har i dag et meget anstrengt forhold til sin mor, da hun føler, at det var et egoistisk valg.

Hvorfor ikke få et regnbuebarn i stedet?

Anmeld Citér

29. august 2015

Tanja.mp

Tia skriver:

Min veninde er donorbarn og har i dag et meget anstrengt forhold til sin mor, da hun føler, at det var et egoistisk valg.

Jamen en "kendt" donner kan man også kontakte når barnet bliver 18. Hvilket jeg vil vælge, hvis det. Det er lige så egoistisk at få et barn, hvis man på forhånd ved at faren ikke vil kendes ved barnet.

Forskellen er bare at man på denne måde kan lade barnet kontakte sin far

men ved faktisk ikke hvad regnbue barn er, har aldrig sat mig ind i det, men har hørt om det nogen gange. 

Anmeld Citér

29. august 2015

Tanja.mp

Tia skriver:

Ups. Det med regnbue barn har jeg set nu ��

Anmeld Citér

29. august 2015

Tanja.mp

mortilpige skriver:

Tjek regnbuebarn.dk 

Der er mange useriøse derinde, men der er også seriøse fyre, som virkelig gerne vil hjælpe 

Tak for hjælpen

Anmeld Citér

29. august 2015

Tanja.mp

SDD skriver:

Held og lykke med projekt baby vol. 2

Tak ����

Anmeld Citér

30. august 2015

mortilpige

Tanja.mp skriver:

Tak for hjælpen

Det var så lidt  Håber du kan finde hvad du søger 

Men vær kritisk. En del fyre bruger siden kun for at få sex, men der er også nogle fyre derinde, som faktisk rigtig gerne vil hjælpe 

Anmeld Citér

17. september 2015

Tanja.mp

mortilpige skriver:

Det var så lidt  Håber du kan finde hvad du søger 

Men vær kritisk. En del fyre bruger siden kun for at få sex, men der er også nogle fyre derinde, som faktisk rigtig gerne vil hjælpe 

Kan desværre ikke komme derind. Venter stadig på bekræftelses mailen. Og oprettede den da jeg så det havde set der var den hjemmeside. Og har skrevet til dem flere gange uden respons 

Anmeld Citér

18. september 2015

mortilpige

Tanja.mp skriver:

Kan desværre ikke komme derind. Venter stadig på bekræftelses mailen. Og oprettede den da jeg så det havde set der var den hjemmeside. Og har skrevet til dem flere gange uden respons 

Okay, lyder spøjst.. Men måske deres side er nede..

Ved kun, at der var ingen problemer med den, da jeg brugte den 

Men håber da for dig, at de får styr på det snart, så du evt kan finde dig en donor derinde 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.