Hvad ville I gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2015

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
anna111 skriver:

Vis han sover så hav baby alarm med og lig i bilen så kan du hurtig høre vis han vågner og så gå ud til ham vis han er vågen så tag ham med ind

Har selv ladet min pige i bilen da hun sov i 2 min da jeg lige hurtig postede et brev i en butik havde bare baby alarm med ind 

Og nej det Gør ikke en til en dårlig mor !! Der er ingen grund til at Gøre det mere besværligt for sig selv der er virkelig nogle der burde blive udelukket her inde fra da der er nogle der virkelig ikke kan holde en pæn tone men bare dømmer andre uden grund... 

Jeg må sige at jeg også blev lidt chokeret over nogle af de hårde svar der kom tilbage. Javist må man ytre sin mening men det kan sagtens gøres på en pæn måde. Også derfor jeg skrev mit seneste svar som jeg gjorde...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2015

Abracadabra

Det kommer an på, hvor ængstelig man er... Jeg er personligt ikke særlig nervøst anlagt, og de ting man kan være  bange for ved at have barnet sovende i bilen, er vel tusind gange værre i en barnevogn? Jeg er ikke bange for påkørsler (af en betydende fart) på en lille parkeringsplads midt i byen. Biltyven tager formentlig den nye Audi ved siden af - som nok også bliver den første, der bliver brudt ind i... 

Jeg havde den mindste siddende i bilen næsten hver gang, jeg hentede i bil. Det fungerede simpelthen så godt. Ja, det var en overvindelse første gang, men det gjorde afhentning meget lettere (når nu den store var en lidt sur 2 årig, der ikke ville i flyverdragten). 

Anmeld

15. februar 2015

Clisolka

Omsorgsgiver skriver:

Storesøster skal begynde i børnehave igen imorgen efter ferie. Jeg har desuden lillebror på 2 uger som er nødt til at komme med. 

Vi er i bil. Nu mit spørgsmål. Ville I lade lillebror blive i bilen i den korte tid det tager at aflevere den store? Eller ville i tage den lille med ind hver gang?

Nej, jeg ville tage lillebror med  Storesøster vil nok blive stolt af at vise ham frem 

Jeg har altid haft lillebror med her, når storesøster skulle afleveres og hentes igen. Hun var SÅ stolt. Til at begynde med måtte ingen nærme sig liften, for det var hendes lillebror  Vi har ikke bil, så jeg havde liften, og senere ham på armen 

Anmeld

15. februar 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB
anna111 skriver:

Vis han sover så hav baby alarm med og lig i bilen så kan du hurtig høre vis han vågner og så gå ud til ham vis han er vågen så tag ham med ind

Har selv ladet min pige i bilen da hun sov i 2 min da jeg lige hurtig postede et brev i en butik havde bare baby alarm med ind 

Og nej det Gør ikke en til en dårlig mor !! Der er ingen grund til at Gøre det mere besværligt for sig selv der er virkelig nogle der burde blive udelukket her inde fra da der er nogle der virkelig ikke kan holde en pæn tone men bare dømmer andre uden grund... 

Eller også skal man lade være med at være på en debatside, hvis man ikke kan tåle at andre mennesker er uenige med en?

jeg har det fint med at andre gør noget andet end jeg selv ville gøre i en given situation, og jeg har det også fint med at reagere anderledes end du måske vil gøre  

Anmeld

15. februar 2015

anna111

Profilbillede for anna111
ES90 skriver:

Eller også skal man lade være med at være på en debatside, hvis man ikke kan tåle at andre mennesker er uenige med en?

jeg har det fint med at andre gør noget andet end jeg selv ville gøre i en given situation, og jeg har det også fint med at reagere anderledes end du måske vil gøre  

Jamen godt for dig. 

Anmeld

15. februar 2015

Mami

ES90 skriver:

Ville du virkelig efterlade dit barn alene i en bil??

Ja det ville jeg, jeg har lod min lille baby søn ligge sovende på en lille parkeringsplads mens jeg selv er rendt ind efter noget, og det kan jeg ærlig talt ikke set problemet i, jeg lader jo ikke nøglerne sidde og dørene piv åben 

Anmeld

15. februar 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB
anna111 skriver:

Jamen godt for dig. 

Ja, det synes jeg også 

Anmeld

15. februar 2015

anna111

Profilbillede for anna111
Omsorgsgiver skriver:

Jeg må sige at jeg også blev lidt chokeret over nogle af de hårde svar der kom tilbage. Javist må man ytre sin mening men det kan sagtens gøres på en pæn måde. Også derfor jeg skrev mit seneste svar som jeg gjorde...

Kan jeg godt forstå det er osse nemmere ind at diskutere med dem her inde 

Syntes bare du skal Gøre hvad er bedst for dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.