Hvad ville I gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.571 visninger
27 svar
42 synes godt om
15. februar 2015

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Storesøster skal begynde i børnehave igen imorgen efter ferie. Jeg har desuden lillebror på 2 uger som er nødt til at komme med. 

Vi er i bil. Nu mit spørgsmål. Ville I lade lillebror blive i bilen i den korte tid det tager at aflevere den store? Eller ville i tage den lille med ind hver gang?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2015

Troldemommi

Omsorgsgiver skriver:

Storesøster skal begynde i børnehave igen imorgen efter ferie. Jeg har desuden lillebror på 2 uger som er nødt til at komme med. 

Vi er i bil. Nu mit spørgsmål. Ville I lade lillebror blive i bilen i den korte tid det tager at aflevere den store? Eller ville i tage den lille med ind hver gang?

Jeg ville helt klart tage lillebror med ind, han kan jo bare blive liggende i autostolen 

Monica

Anmeld

15. februar 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Jeg vil ALDRIG efterlade mit barn alene i en bil! 

Tænk hvis den bliver påkørt!

Anmeld

15. februar 2015

Missy_B

Jeg ville selvfølgelig tage barnet med ind, hvad folk gør er selvfølgelig op til dem selv, men jeg synes det er uansvarligt at lade en så lille bebs sidde i en bil alene - også selvom det "kun" tager 5 minutter. 

Anmeld

15. februar 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB
Missy_B skriver:

Jeg ville selvfølgelig tage barnet med ind, hvad folk gør er selvfølgelig op til dem selv, men jeg synes det er uansvarligt at lade en så lille bebs sidde i en bil alene - også selvom det "kun" tager 5 minutter. 

Helt enig! Jeg kan helt ærligt ikke forstå, at man kan få tanken om at efterlade sit barn alene i en bil. 

Det ligger mig bare så fjernt. 

Der kan ske SÅ meget på 5 minutter.

Anmeld

15. februar 2015

Mami

Hvis han sover, ville jeg lade ham være  

hvis ikke, vil jeg tage ham med i stolen 

Anmeld

15. februar 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB
Mami skriver:

Hvis han sover, ville jeg lade ham være  

hvis ikke, vil jeg tage ham med i stolen 

Ville du virkelig efterlade dit barn alene i en bil??

Anmeld

15. februar 2015

SandraXOXO

Ville ta baby med ind. Lader ikke engang min snart syvårige sidde i bilen.  

Anmeld

15. februar 2015

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Tak for svar   Jeg tager lillebror med ind. Jeg vil ikke stemples som uansvarlig.

Anmeld

15. februar 2015

TNBC

Omsorgsgiver skriver:

med ind og lad storesøster vise lillebror frem. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.