Hvad ville I gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2015

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Jeg er nok uansvarlig. Men jeg har ladet liggebror sove ud mens jeg har afleveret min datter i skole som MAX tager 5min. Han er så lille at han sover alligevel på det tidspunkt.. Han har heller ikke taget skade. Sund og fin 4 årig dreng .

Jep ring til kommunen og få ham tvangfjernet.-

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2015

Abracadabra

Jeg plejede at lade babyalarmen stå i bilen hos den sovende lillesøster. Det var helt problemfrit. Og jeg følte mig på ingen måde uansvarlig... 

Anmeld

15. februar 2015

årgang84

Profilbillede for årgang84

Baby alarm på og få hurtigt ind evt. Men også noget jeg skulle overvinde meget. 

Herhjemme er det sket minimalt gange fordi hun er vågen. Dog har.tøsen ingen frihed mens vi er derinde / ekstra udsat for smitte. 

Gu kan man opfattes som en dårlig forældre. Men er man så også en dårlig forældre når barnevognen står uden for synsfeltet trods baby alarm. 

Anmeld

15. februar 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Jeg må indrømme, at jeg er noget chokeret over, at man lader sit lille barn sidde alene i en bil. 

Der kan ske så meget på så kort tid, og jeg synes det er uansvarligt at man tager den chance. Forstår det ikke.

jeg er heller ikke bleg for at indrømme, at jeg ville ringe efter politiet, hvis jeg kom forbi en bil hvor der sad et spædbarn helt alene.

Anmeld

15. februar 2015

årgang84

ES90 skriver:

Jeg må indrømme, at jeg er noget chokeret over, at man lader sit lille barn sidde alene i en bil. 

Der kan ske så meget på så kort tid, og jeg synes det er uansvarligt at man tager den chance. Forstår det ikke.

jeg er heller ikke bleg for at indrømme, at jeg ville ringe efter politiet, hvis jeg kom forbi en bil hvor der sad et spædbarn helt alene.

Også hvis det var udenfor børnehaven på en lukket p plads??  Og du kunne se baby alarmen. 

Anmeld

15. februar 2015

lottemusen

Jeg har ladet min søn sidde alene i bilen tre gange.

Første gang var jeg på vej hjem fra Jylland. Jeg havde været alene afsted, og skulle sådan tissre da jeg kom til Nyborg. Han sov, og jeg ventede lidt med at gå ud af bilen, for at se om han vågnede. Det gjorde han ikke, så jeg skyndte mig ind for at tisse og var tilbage 3 min. senere. Han sov stadig. Hvis jeg havde vækket ham, ville jeg have haft skrig og skål resten af turen (1 1/2 time).

Anden gang skulle jeg hurtigt ind og købe en blomst. Han sov også denne gang. Jeg kunne se bilen fra vinduet.

Tredje gang var jeg et hurtigt smut inde for at hente noget hos nogle venner. Der havde jeg babyalarm på ham.

Jeg synes da ikke det er rart, at gå fra mit barn i bilen. Men når han sover og jeg er væk i max 5 min + har babyalarm på ham, synes jeg det er okay. Det kommer selvfølgelig også lidt an på, hvor det er henne.

Hvis den lille sover i bilen og du har alarm på ham, så synes jeg, at du godt kan lade ham sidde i bilen, mens du afleverer den store.

Anmeld

15. februar 2015

LovingMikey

Storesøster skal begynde i børnehave igen imorgen efter ferie. Jeg har desuden lillebror på 2 uger som er nødt til at komme med. 

Vi er i bil. Nu mit spørgsmål. Ville I lade lillebror blive i bilen i den korte tid det tager at aflevere den store? Eller ville i tage den lille med ind hver gang?

Puha, jeg får det helt skidt bare ved tanken om at nogen kan finde på at efterlade deres lille barn helt alene i en bil. Jeg kunne aldrig nogensinde finde på det. Jeg synes personligt at det er direkte uansvarligt.

Tag den lille med ind, jeg er sikker på at storesøster nyder opmærksomheden omkring lillebror og at vise ham frem. Det er jo ret så sejt at være storesøster. 

Lad ham ikke være alene, der kan ske så meget på så kort tid, og han er så lille at han har bedst ved at være ved dig. 

Anmeld

15. februar 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB
årgang84 skriver:

Også hvis det var udenfor børnehaven på en lukket p plads??  Og du kunne se baby alarmen. 

JA! Det ville jeg! Uden at tøve!

tænk hvis bilen bliver stjålet, indbrud, påkørt eller lign.

synes det er sindssygt man tør!

Anmeld

15. februar 2015

årgang84

ES90 skriver:

JA! Det ville jeg! Uden at tøve!

tænk hvis bilen bliver stjålet, indbrud, påkørt eller lign.

synes det er sindssygt man tør!

Ja. 

Men afhænger i den grad også om hvor og hvordan området er.

Anmeld

15. februar 2015

anna111

Profilbillede for anna111

Vis han sover så hav baby alarm med og lig i bilen så kan du hurtig høre vis han vågner og så gå ud til ham vis han er vågen så tag ham med ind

Har selv ladet min pige i bilen da hun sov i 2 min da jeg lige hurtig postede et brev i en butik havde bare baby alarm med ind 

Og nej det Gør ikke en til en dårlig mor !! Der er ingen grund til at Gøre det mere besværligt for sig selv der er virkelig nogle der burde blive udelukket her inde fra da der er nogle der virkelig ikke kan holde en pæn tone men bare dømmer andre uden grund... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.