Din barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2015

Mjh1994

Vi har valgt at købe denne Emmaljunga Model: 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2015

DortheL

Mjh1994 skriver:

Min kusine købte sådan en til hendes søn, han er nu 1 år og den er allerede rusten i stellet. har også kun hørt dårligt om dem fra bilka. Hjulene er heller ikke særlig gode... 

Okay. Jeg har en veninde der købte den for seks år siden, og de skal til at bruge den til nummer tre :-) 

Anmeld

13. februar 2015

Ønskebarnet2014

Vi har også en Trille og er rigtigt glad for den vi valgte også med sæler, dejligt neutralt

Anmeld

14. februar 2015

Jeia

Vi købte en startpakke med trille fix, seng, sengetøj, højstol (ikke god), sele til barnevognen til 5000 kr. Nu 8 år senere bliver alt undtaget højstolen brugt til nr. 4. Jeg går rigtig meget, så den har kørt mange kilometer, den er stadig lige pæn sort, som da jeg løbet den, i modsætning til min emmaljunga klapvogn. Den hænger ikke, på trods af at nr 2 (som dengang var 2 år) til tider har siddet i fodenden. Ruster ikke, vi fik et andet stel til vognen, end standard stellet til fix, uden ekstra omkostning. Så det har været et super køb.

Anmeld

14. februar 2015

Anonym trådstarter

Emmaljunga er jeg selv vild med 

Anmeld

14. februar 2015

Tip!

Jeg havde denne emmaljunga vogn til min søn... SÅ lækker en vogn,hang aldrig i enden...  

Jeg ved ikke hvad for en vi vil have næste gang, behovet er anderledes denne (boede midt i byen sidst, nu er vi på landet) så det bliver primært en sovevogn/til ture ud af huset. Men slet ikke ture ud af huset samme grad som sidst. 

Anmeld

14. februar 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg købte en brugt Basson til 900 kr inkl madrasser, lift, myggenet, regnslag, lagner og pusletaske. Den har været brugt til 2 børn før, og jeg har brugt den i ca 7½ mdr nu. Jeg elsker den! Kender ikke lige modellen, men den er så dejligt let at styre! Den har faste hjul men er meget blød i styringen alligevel. Og så har den et dejligt stort liggemål, så den kan bruges læænge

Anmeld

25. februar 2015

scottld

DortheL skriver:

Model: aner det ikke �� Købt i Bilka, og jeg er VILD med den. Kunne aldrig drømme om, at give 10.000+ for en barnevogn. ��

Hvad er det for en??

Anmeld

25. februar 2015

IngenKoPåIsen

Det her er vores Basson. Jeg elsker den! 

Anmeld

25. februar 2015

DortheL

scottld skriver:

Hvad er det for en??

Den hedder vist Safe Performance. Du kan finde den på Bilkas hjemmeside

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.