Din barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.302 visninger
33 svar
17 synes godt om
10. februar 2015

Anonym trådstarter

Kunne tænkte mig og se et billede af jeres barnevogn? Også vil jeg gerne hører hvorfor i valgte den? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2015

Mor1986

Anonym skriver:

Kunne tænkte mig og se et billede af jeres barnevogn? Også vil jeg gerne hører hvorfor i valgte den? 

Kan ikke lige finde et billede af vors. Men vi har en emmaljunga Big Star suprême. Det helt alminde stel. Jeg synes vognen er så grim med drejbare hjul og vi har absolut heller ikke haft brug for at den har dem

vk valgte vognen fordi den skulle kunne være i vores gamle bil, og i dag elsker jeg den. Den er simpelthen fantastisk

Anmeld

11. februar 2015

Lomm

Profilbillede for Lomm

Vi købte en gammel brugt til 400kr (inkl lift, net, regnslag og pusletaske) da jeg ikke kan se nogen god grund til at kaste mange tusinde kr efter noget sådant - den skal alligevel stå ude det meste af tiden hvor den ruster og bliver grim. Plus der er ingen der gider stjæle den 

Den er let nok, men den er selvfølgelig nok ikke helt så handy at køre med som en ny vogn - dog skal man jo huske IKKE at køre baby i søvn, så reelt skal den jo stå stille det meste af tiden. Og for os har det virket fint - den er stabil, er aldrig punkteret, og skal nu hentes frem igen til nr 2.

Anmeld

11. februar 2015

DortheL

Model: aner det ikke �� Købt i Bilka, og jeg er VILD med den. Kunne aldrig drømme om, at give 10.000+ for en barnevogn. ��

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. februar 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Det her er vores.. En Emmaljunga Big Star Supreme på S-stel. 

Den kostede alt i alt vist nok omkring kr 7.000. 

Jeg er vild med drejehjul! Den kan vende på en 25øre, og det er så lækkert! Der er et godt stort liggemål, så den kan bruges i lang tid 

Anmeld

11. februar 2015

FrkGranger

Vi har denne Trille fix standard med 14"...

Vi valgte den grundet prisen på 3500 inkl lift, myggenet, regnslag, babydyne, et sæt sengetøj og pusletaske...

Vi købte så 2 bedre madrasser til 700 så komplet 4200

Kunne heller aldrig finde på at købe en til 10000+... Er så glad for den den er nem at klappe sammen og rimelig le. Og så er dems liggemål 97 som jo betyder at den kan bruges længe... Nu har jeg så en søn der hader at sove i barnevognen så den bliver ikke brugt hver dag...

Anmeld

11. februar 2015

migxher

Vi har valgt en kombi.fra emmaljunga. Vi bor i.byen og har ingen bil, så den skulle være lille og nem at have med i bus mm. Den er virkelig lækker og så elsker jeg bare drejehjulene. Vi har så valgt at give lidt ekstra for vognen da vi gerne vil have noget der holder til mere end et barn  

Anmeld

11. februar 2015

Christabelle

En emmaljunga big Star supreme i Dark Grey på Cryptonite stel. Kan ikke finde et præcist billede. Vores har et lidt andet styr og sorte hjul. 

Købte den fordi jeg synes det er den flotteste vogn overhovedet og pga det lange liggemål. Har slet ikke tænkt på prisen i forbindelse med køb, men gav vist alt i alt ca 9000 for den (inkl lidt, madrasser osv).

Anmeld

11. februar 2015

lineog4

Jeg har haft 3 forskellige:

1. En brugt simo som jeg elskede. Den var brugt til 2 børn før vi fik den, og den blev brugt til to børn efter og så var den også primært til ekstra vogn.

2. En brugt emmaljunga, den var ligeledes brugt til 2 børn og jeg brugte den til en og hadede den. Den hang alle vegne. 

3. En trille fra ny - elskede den. Lige så meget fordi den var helt ny, havde selv valgt farve og så kørte den helt fint også med storebror i.

Det kommer jo også meget an på hvad dine behov er, mine behov var en vogn der kunne trille mange kilometer og meget gerne hver dag. En vogn der kunne holde til at blive behandlet af voksne og børn. Og ja ville skulle jeg igen, igen vælge at købe en ny billig end en brugt af de dyre. Men aller helst ville jeg gerne min gamle simo 

Anmeld

11. februar 2015

(august)

Odder Zip på X-Dream stel og den er fantastisk. Den har nu været brugt næsten uafbrudt i 4,5 år og den er så god som ny. 

Den koster men er alle pengene værd og ville aldrig købe andet en Odder. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.