Din barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2015

Clisolka

Jeg købte tilbage i 2010 en Trille Gigant med sæler indeni. Jeg forelskede mig fra første øjeblik i sælerne, netop fordi de er neutrale. Jeg vidste at vi skulle have mere end et barn. 

Èn af grundene til at det netop blev den, var fordi jeg fandt et tilbud med barnevogn, tremmeseng og diverse. 

Nu er den blevet brugt til 2 børn - en dreng og en pige  Vi står netop og skal sælge den videre nu, da lillebror hellere vil bruge sin klapvogn  Jeg har elsket den fra første gang jeg kørte med den, og det er ikke så lidt! Den har været i brug hver dag i 4½ år, da vi ikke har bil, har ingen rust og jeg har aldrig haft problemer med den. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2015

Maja_4000

Ret dårligt billede, men har ikke lige andre

Det er en basson nordic lux.. Er rigtig glad for den.. Til vores datter havde vi Odder og der ér klar forskel! Men budgettet var ikke til det.. Så vi valgte den her til omkring 4000.. Og så fik jeg også mine drejehjul.. Eeeelsker de hjul  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. februar 2015

Anonym trådstarter

Kan se de fleste af jer vælger en billig eller Emmaljunga. Er odder ikke så populært mere? 

Anmeld

11. februar 2015

migxher

Anonym skriver:

Kan se de fleste af jer vælger en billig eller Emmaljunga. Er odder ikke så populært mere? 

Jeg tror helt klart Odder og emmaljunga er de mest populære. Det er i hvert fald dem jeg oftest ser her i byen hvor jeg bor

Anmeld

11. februar 2015

Chevro

Vi har en Odder Zip, sort med sort kasse, ny model. Med X Dream stel, i stål med stål fælge.

koster normalt 12.000,- med lift. Vi fik et godt tilbud fordi vi købte alting samlet (:

Men ville til værd en tid købe vognen magen til! Den er nem, super flot, enkelt i sit udtryk, kan være i mange biler, er stadig som ny her hvor vi skal bruge den til barn nr 2, den første er 3 til sommer. Så pengene er lagt godt ud! Specielt hvis man skal have sit første barn (: Men vil klart anbefale Odder! 

Anmeld

11. februar 2015

MorTilN

Vi overvejer her hjemme inden at købe en Emmaljunga big star surpreme med surpreme stel eller også Storkes nye barnevogn, når vi forhåbentlig får de 2 streger her til sen sommer 

Vi stadig i gang med at overveje fordele / ulemper ved de 2 vogne.

Vi har også overvejet Odder Zip med x-dream stel men er gået mere og mere væk fra den, da det faktisk kun er deres måde at låse hjulene på og hvor nemt det er at folde barnevognens "stativ" ud så den ikke vipper så let, som jeg kan lide ved den 

Anmeld

11. februar 2015

stm2812

Anonym skriver:

Kunne tænkte mig og se et billede af jeres barnevogn? Også vil jeg gerne hører hvorfor i valgte den? 

Vi har købt denne emaljunga og jeg ELSKER den. jeg vil helt klart anbefale dig med drejbare hjul. Vi havde en alm oddervogn til første barn med alm stel og nu har vi så denne med drejbare hjul og der er simpelthen en verden til forskel. Det er så nemt at komme rundt ALLE steder. Selv min datter på snart 4 kan uden problemer gå med vognendet er virkelig lækkert at man ikke skal løfte sådan i vognen. 

Anmeld

11. februar 2015

anna111

Profilbillede for anna111

Vi har denne emmaljunga big star suprime på s sel og den kan helt klart anbefales super lækker vogn elsker at myggenettet er inbygget i den og sol segl  

Og så er den bare så nem at komme rundt med og super fed 

Anmeld

11. februar 2015

De3Guldklumper

Jeg har en Odder cecilia Classic fra 2007 på x-Dream stel. 

Den køre nu på 8.år og 3. Barn. Det eneste som kan indikere det er en ældre vogn er at kalechen er blevet bleget en smule af solen - ellers har den aldrig fejlet det mindste. 

Anmeld

13. februar 2015

Mjh1994

DortheL skriver:

Model: aner det ikke �� Købt i Bilka, og jeg er VILD med den. Kunne aldrig drømme om, at give 10.000+ for en barnevogn. ��

Min kusine købte sådan en til hendes søn, han er nu 1 år og den er allerede rusten i stellet. har også kun hørt dårligt om dem fra bilka. Hjulene er heller ikke særlig gode... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.