13 mdr og får stadig flaske, hvordan stopper man?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2015

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Ok. Havde hun spist samme mængde mad som hun plejer til middag? For så er det jo logisk nok hun så tager mere der om aftenen. Men det er da gode tegn at det gik godt. Så er det jo bare at fortsætte, så skal hun formentlig nok snart blive "flaskefri" 

Tak for det 

Ja hun havde spist samme mængde. Idag sov hun 2,5 time til middag, og igår 2 timer - så det er helt som normalt.
Måske skal det lige gå op for hjernen at flasken ikke kommer, også begynder hun stille og roligt at spise lidt mere til frokost, man kan da håbe 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2015

Masig

Anonym skriver:

Tak for det 

Ja hun havde spist samme mængde. Idag sov hun 2,5 time til middag, og igår 2 timer - så det er helt som normalt.
Måske skal det lige gå op for hjernen at flasken ikke kommer, også begynder hun stille og roligt at spise lidt mere til frokost, man kan da håbe 

Ja det er jo en vanesag med den flaske så der går nok lige nogle dage... men lyder til det nok skal gå. Held og lykke med det 

Anmeld

10. februar 2015

God-mor

Anonym skriver:

Vi blev også meget imponerede 

Middagsluren gik også godt idag. Hun sov 2,5 time (2 timer igår), så det er helt som normalt.. 

Her til aften, har kun "kun" drukket de normale 350 ml mælk, så det er da en god start..

Mht mængde af brød, spiser hun som normalt - men det kan være hun øger den, når det lige går op for hjernen at der ikke kommer en flaske mælk 

Det lader jo til at det går rigtig godt  og det med den rigtige mad skal nok regulere sig. Har selv haft de bekymringer du står med, med hensyn til at jeg heller ikke syntes min datter spiste nok rigtigt mad, men det er helt anderledes nu her nogle måneder efter. 

Anmeld

11. februar 2015

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Ja det er jo en vanesag med den flaske så der går nok lige nogle dage... men lyder til det nok skal gå. Held og lykke med det 

Tak, det har været dejligt med jeres syn på sagen 

Anmeld

11. februar 2015

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Det lader jo til at det går rigtig godt  og det med den rigtige mad skal nok regulere sig. Har selv haft de bekymringer du står med, med hensyn til at jeg heller ikke syntes min datter spiste nok rigtigt mad, men det er helt anderledes nu her nogle måneder efter. 

Det er jeg glad for at høre.. 

Endnu engang tak for hjælpen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.