Det vigtigste er jo at dig og din mand er enige, vi var i et 2 døgns forløb ved den 1, og der er det rart for familien at være en smule opdateret. Et forløb kan jo se meget forskelligt ud, og hvis han laver en fællesbesked til de nærmeste, er det hurtigt at opdatere. Jeg følte ikke selv min mand hans i telefonen, selvom vi gav en kort opdatering ind imellem.
I kan finde kompromis og være enige om hvem og hvad der skal gives ud, og under pressefasen giver det vist helt sig selv at der ikke er tid
ang besøg ved de fleste godt det er kortvarigt og i kan vælge hvem i ønsker besøg af. I kan feks lave prioriteringsliste, feks Bedster-older-søskende-osv og tage dem i føler i kan rumme.
Jeg synes næsten alle er søde og forstående og selv under amning er folk gårt ud, enten har de pænt ventet/gået en tur eller taget hjem
sender man et par billeder kan dem som ikke er de nærmeste for det meste godt vente en uge til man er mere ovenpå og hjemme
Jeg synes fordelen ved at få overstået besøg på sygehuset er at folk forventer mindre, end hjemme. Ingen forventninger om længere besøg, kaffe osv og det giver bedre ro til at komme ind i en rytme derhjemme
fordelen ved at få de sidste barselsbesøg i uge 2 er at der har far stadig barsel men man er nået at lande
find ud af hvad i ønsker og brug den som rettesnor. Det vigtige er i begge føler jer hørt og imødekommet ang ønsker og behov og I finder ud af det. Ta en dag af gangen for i kan altid ændre hen af vejen. Ingen ved hvordan fødsel eller tiden efter fødsel går, måske det bare går super godt måske det ikke gør, det vigtige er jo i har hinanden og finder jeres behov
igen er de fleste søde hvis ens planer ændres, feks stod vi 3 gang med baby som pludselig skulle have sonde og vi skulle flytte afdeling. Vi aflyse dagens besøg uden problemer, ingen sure miner, kun forståelse. Er man ærlig og siger, puh det her er lige lidt hårdt, vi har brug for sådan og sådan gør folk meget for at imødekomme og hjælpe
jeg er selv 4 gangs gravid
håber det hele går som i ønsker