Er det refluks?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2015

TR

Clisolka skriver:

Ja, det var godt nok en hård tid imens det stod på  Flere gange var jeg ved at løbe skrigende hjemmefra, men vi kom igennem det 

Jeg tænkte desværre ikke selv tanken om kiropraktor, men jeg havde været villig til at prøve det. Pt. tænker jeg ikke der kunne være noget, for han kravler og går helt normalt af en dreng på 17 mrd. Rettere sagt, en ballademager! 

Dejligt han er som han skal være  

vi havde igen i går en ulykkelig baby 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2015

Clisolka

TR skriver:

Dejligt han er som han skal være  

vi havde igen i går en ulykkelig baby 

Det er bare ikke sjovt når de er så ulykkelige at man ikke kan trøste dem  Den lille er også urolig i disse dage, men flere ting er på spil. Tigerspring, tænder, ører  - og så blev han vaccineret i går, så han er en rigtig pyllergøj i dag med feber 

Anmeld

7. februar 2015

TR

Clisolka skriver:

Det er bare ikke sjovt når de er så ulykkelige at man ikke kan trøste dem  Den lille er også urolig i disse dage, men flere ting er på spil. Tigerspring, tænder, ører  - og så blev han vaccineret i går, så han er en rigtig pyllergøj i dag med feber 

Der ved man i det mindste hva det kan være

Anmeld

7. februar 2015

Clisolka

TR skriver:

Der ved man i det mindste hva det kan være

Lige præcis! Det er uvidenheden som kan drive en til vanvid 

Godt nok har han intet sprog endnu, men vi ved at der er problemer med ørene og tænderne  Han skal muligvis have lagt dræn på fredag, alt afhængig hvad ørelægen siger på torsdag. Er jeg ikke heldig, jeg har hele 2 ørebørn på én gang 

Anmeld

7. februar 2015

TR

Clisolka skriver:

Lige præcis! Det er uvidenheden som kan drive en til vanvid 

Godt nok har han intet sprog endnu, men vi ved at der er problemer med ørene og tænderne  Han skal muligvis have lagt dræn på fredag, alt afhængig hvad ørelægen siger på torsdag. Er jeg ikke heldig, jeg har hele 2 ørebørn på én gang 

Ej hvor øv  

så er man lidt uheldig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.