Stort tillykke med den lille:-)
En lille tanke om din bekymring for den store - Jeg har selv to og en tredie på vej, og jeg mindes absolut samme bekymring for nummer et da jeg havde fået nummer to.
Jeg tænker at i skal få hende afsted så hurtigt som muligt med en stor bunke flødeboller - så hun kan få lov at høste alt det gode fra omverdenen som kommer med at blive storesøster.
Derudover skal i tillade hende at synes det er svært eller nyt - for hende er det første gang, I har jo trods alt prøvet det før.
Og så sidst, men ikke mindst. Tag ansvaret på jer, I har besluttet jer for at det er klart det bedste at være flere søskende frem for at være enebarn. Det er overordnet set, et gode for hende at hun ikke er enenbarn. Der er selvfølgelig både fordele og ulemper og hun vil opleve ulemper - men også masser af fordele. Og fordelene er langt de fleste. Har endnu ikke mødt nogen, hverken enebørn eller søskende, som foretrak at være enebørn. Så lev med og accepter når I ser at hun oplever ulemperne, lad vær at lade jeres dårlige samvitttighed begræde dem(så forstærker i bare hendes dårlige oplevelse) og hjælp hende igennem. Fordelene bliver meget hurtigst de fleste og de tydeligste.
Endnu engang tillykke til jer alle.
Anmeld