Tillykke med sønnen, det er super dejligt at få en af hver, og ja man skal vende sig det modsatte tøj, men ellers ligner de jo meget hinanden det første stykke tid.
Jeg har også en af hver, det er virkeligt lækkert, jeg elskede at jeg nu kunne købe pigetøj, dukker og andre pige ting. Men min dreng er også meget dreng, så alt havde i 4 år været meget drenget.
Lad hende være så med så meget hun orker, piger er nok mere intersseret end drenge.
Jeg gjore det et par ganeg uder min barsel at vi tog en mor/søn tur til Århus med tog og en gang i bio også, det var guld værd for os begge, for man kan som mor godt føle man svigter den store. Sådan en lille en hænger meget på moren, eller min gjore for hun kunne det første stykke tid ikke lide mænd, så det var også farmor som passede imens.
Jeg syntes det var sværeste når jeg skulle amme og Alexander ville have noget/hjælp til noget mens jeg sad der, for i starten taget det jo noget tid. Men sommetiden var det også fordi han var jalouxe.
Det kan han da stadig være i dag i en aldre af 7,5 år. Indimellem syntes han det er dybt urimeligt at lillesøster må få skåret sin mad ud/ hvis det er svært eller få først morgenmad... Men det går hurtig over. Det er mest I perioder, for de har også gavn af hianden især lilleøster kan næste ikke have hvis storebror fx er ude at lege eller kommer senere hjem fra SFO fordi de er på tur.
Anmeld