Kan alle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.177 visninger
17 svar
43 synes godt om
31. januar 2015

Anonym trådstarter

Hej

jeg er begyndt at gå og lege med tanken om at få et donorbarn.

jeg er 28 og lige gået fra kæresten. Jeg er vanvittigt skruk så tanken om at skulle finde en ny fyr og starte helt forfra før barn, gør mig meget ulykkelig.

mit spørgsmål lyder så på om alle er berettiget til at få donorsæd? Eller er der visse kriterier der skal være opfyldt?

vil gerne høre fra andre med donorbarn, hvordan i har tacklet det med hensyn til fordomme osv,. Når barnet blir ældre hvordan forklarer i at der ingen far er? Vælger i anonym donor ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2015

IngenKoPåIsen

Nu sige jeg bare lige hvad jeg tænker.. Jeg synes det er meget egoistisk at få et barn alene, bare fordi du ikke lige orker at finde en kæreste.. 

Anmeld

31. januar 2015

larven

Anonym skriver:

Hej

jeg er 28 og lige gået fra kæresten. Jeg er vanvittigt skruk så tanken om at skulle finde en ny fyr og starte helt forfra før barn, gør mig meget ulykkelig.

mit spørgsmål lyder så på om alle er berettiget til at få donorsæd? Eller er der visse kriterier der skal være opfyldt?

vil gerne høre fra andre med donorbarn, hvordan i har tacklet det med hensyn til fordomme osv,. Når barnet blir ældre hvordan forklarer i at der ingen far er? Vælger i anonym donor ?