Hold op med de tanker!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2015

MorTil4<3

l.kjoeller skriver:

Alle pengene værd ikke ? Lyder til det gav dig ro. 

Helt bestemt hehe, men glæder mig stadig til at se dem hihi  

men tak for rådet hihi 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2015

l.kjoeller

SnartMorTil>4 skriver:

Helt bestemt hehe, men glæder mig stadig til at se dem hihi  

men tak for rådet hihi 

Selvtak

Anmeld

31. januar 2015

Lilleblomst

SnartMorTil>4 skriver:

Åhhh jeg har slet ikke haft de tanker med mine børn jeg har fået, men denne gang her med tvillingerne er de noget helt andet  er præcis 13+0 idag. 

jeg så dem i tirsdags, sprællevende og fine i str og tal. 

men skal først se dem igen den 20 feb! og jeg er så hamrende nervøs for dem  hvad nu hvis? 

jeg ville ønske jeg bare kunne se dem når jeg havde behov for det, eller bare vide at de var okay og der er liv i dem begge . . 

ved ikke om det er fordi jeg er blevet skræmt af alle historierne hvad der kan ske med tvillinger, men ønsker så brændende at de begge kommer til verdenen om et halvt år begge 2 

jeg fik jo først chokket at der var 2  og så kom stoltheden og glæden, og nu er nervøsiteten så ankommet. . 

Hvor er det dejligt med 2 på engang  Gid det var mig eller at det engang bliver mig!

Tit hvis man tænker negative tanker eller er for bekymret, så sker der tit negative ting. Det er ikke for at skræmme dig, men prøv at tænk positivt. Se på de gode sider af tingene indtil videre, sæt pris på de små ting og bare slap af. Det er hellere ikke godt at stresse. Jeg havde læst at kunne gives videre til barnet, pga stress udløser et stof i kroppen, som kan videregives.

Bare læn dig tilbage og glem de negative ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.