Hold op med de tanker!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.676 visninger
22 svar
5 synes godt om
30. januar 2015

MorTil4<3

Åhhh jeg har slet ikke haft de tanker med mine børn jeg har fået, men denne gang her med tvillingerne er de noget helt andet  er præcis 13+0 idag. 

jeg så dem i tirsdags, sprællevende og fine i str og tal. 

men skal først se dem igen den 20 feb! og jeg er så hamrende nervøs for dem  hvad nu hvis? 

jeg ville ønske jeg bare kunne se dem når jeg havde behov for det, eller bare vide at de var okay og der er liv i dem begge . . 

ved ikke om det er fordi jeg er blevet skræmt af alle historierne hvad der kan ske med tvillinger, men ønsker så brændende at de begge kommer til verdenen om et halvt år begge 2 

jeg fik jo først chokket at der var 2  og så kom stoltheden og glæden, og nu er nervøsiteten så ankommet. . 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2015

Dulgretz

SnartMorTil>4 skriver:

Åhhh jeg har slet ikke haft de tanker med mine børn jeg har fået, men denne gang her med tvillingerne er de noget helt andet  er præcis 13+0 idag. 

men skal først se dem igen den 20 feb! og jeg er så hamrende nervøs for dem  hvad nu hvis? 

jeg ville ønske jeg bare kunne se dem når jeg havde behov for det, eller bare vide at de var okay og der er liv i dem begge . . 

ved ikke om det er fordi jeg er blevet skræmt af alle historierne hvad der kan ske med tvillinger, men ønsker så brændende at de begge kommer til verdenen om et halvt år begge 2 

jeg fik jo først chokket at der var 2  og så kom stoltheden og glæden, og nu er nervøsiteten så ankommet. . 

Kan så godt huske nervøsiteten! Det hjælper når du begynder at mærke liv, dog havde jeg stadig dage hvor jeg blev i tvivl om jeg nu havde mærket dem begge... heldigvis så skal du jo følges ekstra og skal da som minimum scannes hver 4.uge efter md.. håber du finder lidt ro og at begge børn kommer sikkert til verden om 6mdr ��

Anmeld

30. januar 2015

asff

SnartMorTil>4 skriver:

Ville bare sige tillykke med dem begge to

Anmeld

30. januar 2015

MorTil4<3

Dulgretz skriver:

Kan så godt huske nervøsiteten! Det hjælper når du begynder at mærke liv, dog havde jeg stadig dage hvor jeg blev i tvivl om jeg nu havde mærket dem begge... heldigvis så skal du jo følges ekstra og skal da som minimum scannes hver 4.uge efter md.. håber du finder lidt ro og at begge børn kommer sikkert til verden om 6mdr ��

Tusind tak . .

er glad for at høre at du har fået dine små hihi . . 

har aldrig haft problemer med mine tidligere graviditeter, men derfor er man jo stadig iii åhhh hvad nu hvis hele tiden. .

og glæder mig bare til at se dem igen om 21 dage 

har dog så lige set jeg også skal til jordmoder den 17, så der vil jeg da høre dem  wee 

Anmeld

30. januar 2015

MorTil4<3

asff skriver:

Ville bare sige tillykke med dem begge to

Tusind tak 

Anmeld

30. januar 2015

l.kjoeller

SnartMorTil>4 skriver:

Tusind tak . .

er glad for at høre at du har fået dine små hihi . . 

har aldrig haft problemer med mine tidligere graviditeter, men derfor er man jo stadig iii åhhh hvad nu hvis hele tiden. .

og glæder mig bare til at se dem igen om 21 dage 

har dog så lige set jeg også skal til jordmoder den 17, så der vil jeg da høre dem  wee 

Du kan jo også købe en baby watcher hvis det giver dig ro. Det gør det ved mig  

Anmeld

30. januar 2015

MorTil4<3

l.kjoeller skriver:

Du kan jo også købe en baby watcher hvis det giver dig ro. Det gør det ved mig  

Hvad er det? og hvor finder jeg sådan en ?  

Anmeld

30. januar 2015

l.kjoeller

SnartMorTil>4 skriver:

Hvad er det? og hvor finder jeg sådan en ?  

Sådan en som de bruger til at høre hjertelyd ved jordemoderen.  Har kunnet finde hjertelyd  siden 12+. Og man kan se antal slag pr minut så du ved det er baby og ikke dig selv du fanger. Kan anbefale den der hedder " mas baby watcher". Den bruger jordemødre i norge ved jeg fra en veninde. Koster 1600 men kan ofte findes brugt til fornuftige  penge 

Anmeld

30. januar 2015

MorTil4<3

l.kjoeller skriver:

Sådan en som de bruger til at høre hjertelyd ved jordemoderen.  Har kunnet finde hjertelyd  siden 12+. Og man kan se antal slag pr minut så du ved det er baby og ikke dig selv du fanger. Kan anbefale den der hedder " mas baby watcher". Den bruger jordemødre i norge ved jeg fra en veninde. Koster 1600 men kan ofte findes brugt til fornuftige  penge 

aaa fandt den men er det muligt når man jo venter tvillinger? vil man ikke bare fange for meget hvis man kan sige sådan, så den bliver forvirret 

Anmeld

30. januar 2015

l.kjoeller

SnartMorTil>4 skriver:

aaa fandt den men er det muligt når man jo venter tvillinger? vil man ikke bare fange for meget hvis man kan sige sådan, så den bliver forvirret 

Du skal søge med dobleren. Går ud fra de så vil kunne fange en lidt til højre og en lidt til venstre. Men er jo på samme fason som ved jordemoder. Kan dog godt se hvad du mener.  Synes dog den er nem at bruge og man får hurtigt  føling med det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.