Hold op med de tanker!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2015

MorTil4<3

l.kjoeller skriver:

Du skal søge med dobleren. Går ud fra de så vil kunne fange en lidt til højre og en lidt til venstre. Men er jo på samme fason som ved jordemoder. Kan dog godt se hvad du mener.  Synes dog den er nem at bruge og man får hurtigt  føling med det. 

hihi nu har jeg købt mig sådan en 

så den skulle jeg gerne få hjem i morgen, så nu glæder jeg mig til at høre deres 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2015

l.kjoeller

SnartMorTil>4 skriver:

hihi nu har jeg købt mig sådan en 

så den skulle jeg gerne få hjem i morgen, så nu glæder jeg mig til at høre deres 

Tror bestemt du bliver glad ved den. Huske det stadig er tidligt.  De bliver nemmere at skanne med tiden og størrelse.   

Anmeld

30. januar 2015

MorTil4<3

l.kjoeller skriver:

Tror bestemt du bliver glad ved den. Huske det stadig er tidligt.  De bliver nemmere at skanne med tiden og størrelse.   

Self hihi skal jeg nok huske.

men jeg håber det vil lykkedes mig i morgen at høre dem hihi . . 

Anmeld

30. januar 2015

l.kjoeller

SnartMorTil>4 skriver:

Self hihi skal jeg nok huske.

men jeg håber det vil lykkedes mig i morgen at høre dem hihi . . 

Lad mig høre hvad du synes 

Anmeld

30. januar 2015

MorTil4<3

l.kjoeller skriver:

Det skal jeg gøre hihi nu er jeg bare rigtigt spændt 

Anmeld

30. januar 2015

Hvem?

SnartMorTil>4 skriver:

Åhhh jeg har slet ikke haft de tanker med mine børn jeg har fået, men denne gang her med tvillingerne er de noget helt andet  er præcis 13+0 idag. 

jeg så dem i tirsdags, sprællevende og fine i str og tal. 

men skal først se dem igen den 20 feb! og jeg er så hamrende nervøs for dem  hvad nu hvis? 

jeg ville ønske jeg bare kunne se dem når jeg havde behov for det, eller bare vide at de var okay og der er liv i dem begge . . 

ved ikke om det er fordi jeg er blevet skræmt af alle historierne hvad der kan ske med tvillinger, men ønsker så brændende at de begge kommer til verdenen om et halvt år begge 2 

jeg fik jo først chokket at der var 2  og så kom stoltheden og glæden, og nu er nervøsiteten så ankommet. . 

Kender det.

Jeg er gravid med vores nr. 4 og aldrig har jeg været så nervøs som jeg er nu.

Jeg er i 19. uge nu, og tror stadig at der er et eller andet galt, til trods for scanning for to dage siden.

Et eller andet siger mig, at jeg ikke skal glæde mig for tideligt - så ja, kender det for godt - jeg tør ikke en gang kigge i kasserne for, at se hva jeg mangler...... 

Så har ingenting købt endnu... 

(Inden denne graviditet, mistede jeg i Maj og blev i September opereret for en graviditet udenfor livmoderen)

Anmeld

30. januar 2015

MorTil4<3

Hvem? skriver:

Kender det.

Jeg er gravid med vores nr. 4 og aldrig har jeg været så nervøs som jeg er nu.

Jeg er i 19. uge nu, og tror stadig at der er et eller andet galt, til trods for scanning for to dage siden.

Et eller andet siger mig, at jeg ikke skal glæde mig for tideligt - så ja, kender det for godt - jeg tør ikke en gang kigge i kasserne for, at se hva jeg mangler...... 

Så har ingenting købt endnu... 

(Inden denne graviditet, mistede jeg i Maj og blev i September opereret for en graviditet udenfor livmoderen)

Puu ja det kan jeg godt forstå så . . 

jeg har så ingen grund til bekymring, men tror bare det er alle skrækhistorierne der ligger bag i baghovedet  

Anmeld

31. januar 2015

MorTil4<3

l.kjoeller skriver:

Weee har hørt de små hjerter slå <3 men hold da op det er bestemt ikke nemt at finde dem hehe, fandt dem efter 5 minutter, da jeg så ville optage lyden så var de bare væk, og så tog det mig yderligere 30 minutter at hitte dem igen ha ha . .

men nu har jeg optaget lyden, også så manden kan høre dem når han står op fra nattevagt hehe 

Anmeld

31. januar 2015

l.kjoeller

SnartMorTil>4 skriver:

Weee har hørt de små hjerter slå <3 men hold da op det er bestemt ikke nemt at finde dem hehe, fandt dem efter 5 minutter, da jeg så ville optage lyden så var de bare væk, og så tog det mig yderligere 30 minutter at hitte dem igen ha ha . .

men nu har jeg optaget lyden, også så manden kan høre dem når han står op fra nattevagt hehe 

Alle pengene værd ikke ? Lyder til det gav dig ro. 

Anmeld

31. januar 2015

MorTil4<3

l.kjoeller skriver:

Alle pengene værd ikke ? Lyder til det gav dig ro. 

Helt bestemt hehe, men glæder mig stadig til at se dem hihi  

men tak for rådet hihi 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.