Skruk igen (1. barn 6 mdr.)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2015

Anonym trådstarter

elskeratværemor skriver:

Også her- er så skruk at det til tiden kan tage overhånd og den lille er kun 7 måneder gammel. Men økonomisk set er det vedste for os at vente lidt til vi begge er i job :-)

Puha tidsmæssigt er vi jo næsten sammen sted.  Det virkelig bare hårdt til tider. 

Jeg savner virkelig maven, sparkene og ja bare graviditeten. Havde ingen gener overhovedet og alt gik glat. Endte desværre med PKS, da vores barn lå i UK. 

Jeg har været så heldig, at jeg en måned før jeg blev gravid fik et vikariat. Endte dog med at gå på barsel tre måneder før det var slut :/ Men chefen var så glad for mig, at jeg starter der igen efter barsel. 

Oprindeligt ville vi ikke igang med børn før at både kæresten og jeg var i job plus at vi evt. var flyttet i hus. Vi fik begge job inden hun kom til. Huset er dog på standby

Syntes bare den er svær med at man skal vente til man er i job eller ej. For i princippet aner man jo aldrig, hvornår det sker. Og måske ender det med man ikke kan få børn og skal have hjælp. Puha. Min frygt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Det kan sagtens være din mand ændrer mening når jeres barn bliver 2-3 år. For lige nu er jeres barn jo stadig en baby

Anmeld

30. januar 2015

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Det kan sagtens være din mand ændrer mening når jeres barn bliver 2-3 år. For lige nu er jeres barn jo stadig en baby

Det tror jeg også

Han har sagt at han gerne vil se hvordan vores hverdag bliver. Det er også helt i orden. Håber dog allermest at han gerne vil have en mere på et tidspunkt.  

Anmeld

31. januar 2015

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

Skal i ikke have flere overhovedet eller? 

Hvad dælen gør man, når man bare selv kan mærke, at man ikke er færdig med børn, og manden så melder ud at han ikke vil have flere?  Puha håber ikke jeg/vi kommer i den situation. 

Ja det kan jeg godt forestille mig.  Øv øv. 

Hvis vi skal være sammen resten af livet så får jeg desværre ikke flere nej .. 

Jeg har selv tænkt tanken om hvad man gør når man er så skruk , jeg ved det personligt ikke endnu . Men man må nok gøre ip med sig selv om man vil leve med den person eller man vil prøve et nyt sted ... Altså en ny kæreste .. 

Anmeld

2. februar 2015

Mor Christa

Anonym skriver:

Kom igang igen? Altså med studie/arbejde eller PB?

Uhh. Så det kan være der kommer en 3. hos jer på et tidspunkt? 

Jep. indtil jeg kom igang med studier igen :-) 

tror bestemt ikke jeg er færdig med børn endnu :-))

Anmeld

2. februar 2015

Anonym trådstarter

mortilnoahogmelina skriver:

Hvis vi skal være sammen resten af livet så får jeg desværre ikke flere nej .. 

Jeg har selv tænkt tanken om hvad man gør når man er så skruk , jeg ved det personligt ikke endnu . Men man må nok gøre ip med sig selv om man vil leve med den person eller man vil prøve et nyt sted ... Altså en ny kæreste .. 

Ja men det er også en svær beslutning. :/ 

Vil man vælge at bevare familien med mor, far og børn eller den ene familie for at få endnu et barn og skabe en ny familie. Ihh. Håber håber håber virkelig ikke vi når der til :/

Inderst inde ved jeg godt, at jeg ville blive ved min nuværende familie. Men på den anden side, så er det virkelig også svært, hvis man så brændende ønsker sig endnu et barn. 

Anmeld

2. februar 2015

Anonym trådstarter

Mor Christa skriver:

Jep. indtil jeg kom igang med studier igen :-) 

tror bestemt ikke jeg er færdig med børn endnu :-))

Okay. Håber også at det er sådan her. Altså at det forsvinder igen for en periode. Og så må det gerne komme igen, hvis kæresten bliver klar til endnu en. 

Anmeld

2. februar 2015

elskeratværemor

Anonym skriver:

Puha tidsmæssigt er vi jo næsten sammen sted.  Det virkelig bare hårdt til tider. 

Jeg savner virkelig maven, sparkene og ja bare graviditeten. Havde ingen gener overhovedet og alt gik glat. Endte desværre med PKS, da vores barn lå i UK. 

Jeg har været så heldig, at jeg en måned før jeg blev gravid fik et vikariat. Endte dog med at gå på barsel tre måneder før det var slut :/ Men chefen var så glad for mig, at jeg starter der igen efter barsel. 

Oprindeligt ville vi ikke igang med børn før at både kæresten og jeg var i job plus at vi evt. var flyttet i hus. Vi fik begge job inden hun kom til. Huset er dog på standby

Syntes bare den er svær med at man skal vente til man er i job eller ej. For i princippet aner man jo aldrig, hvornår det sker. Og måske ender det med man ikke kan få børn og skal have hjælp. Puha. Min frygt. 

Giver dig ret i at det er irriterende at stå standby indtil jobbet kommer- dt kan jo vare alt fra en måned til ja i dont know lang tid sådan som markedet ser ud, men trot på hvis man ser positivt på de, skal det hele nok flaske sig:-) 

Her vil vi begge gerne, meeen så kommer økonomien i vejen for det er jo ikke billigt at få børn, selvom en eventuel nr. 2 vil være billigere set i forhoæd til den første, for mange lejetøjsting m.m kan jo genbruges ;-) 

Heldigt du fik fast job inden, det må være skønt at vide at når barslen er slut, har du noget at stå op til, i stedet for at tænke  hmmm gad vide om der kommer et job idag:-D

Anmeld

2. februar 2015

Sujan

Tror det er meget normalt.. Mit gik "lidt over" da hun blev 1 år. 

Har så lillesøster som er 4 mdr. og ville så gerne være gravid igen!!!!! Så er skruk.. Ved det går over igen.. He he

regner ikke med jeg skal have flere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.