Skruk igen (1. barn 6 mdr.)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.624 visninger
18 svar
3 synes godt om
28. januar 2015

Anonym trådstarter

Hej i dejlige baby-brugere 

Puha... Er ved at være godt og grundig skruk allerede igen.  Det har jeg faktisk været lige siden vi fik vores skønne barn for 6 mdr. siden. 

Men men men.... Kæresten er ikke engang sikker på om han er med på en mere  Jeg ville aldrig tvinge ham. Men på den anden side kan jeg bare mærke på mig selv, at jeg ville blive meget ked, hvis ikke der kom en mere (og helst uden der var maks. mere end 3 år mellem). 

Ved ikke rigtig, hvad jeg skal gøre.  Vi har aftalt, at vi snakker om det igen, når vi begge er i arbejde. Han vil gerne lige se, hvordan en hverdag hænger sammen. Hvilket jeg også er helt indforstået med. Men nøj. Der er lang tid til 

Er der andre, der står i samme situation eller, som har stået i samme situation? 
Kom gerne med råd, erfaringer og ja alt er velkommen 

God eftermiddag til alle 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2015

M&J87

Jep! Min søn er 13 måneder, og jeg er så klar til en til.

Men manden er ikke med på ideen, endnu. 

Han var kolik barn, og selvfølgelig også ørebarn, så vi har haft/har rigeligt at slås med.

Til tider er jeg rigtig bitter på manden, men jeg kan godt se at det praktisk set er bedre at vente. Bla. skal den store helst ikke sove i barnevogn osv.

Anmeld

28. januar 2015

l.kjoeller

Anonym skriver:

Puha... Er ved at være godt og grundig skruk allerede igen.  Det har jeg faktisk været lige siden vi fik vores skønne barn for 6 mdr. siden. 

Men men men.... Kæresten er ikke engang sikker på om han er med på en mere  Jeg ville aldrig tvinge ham. Men på den anden side kan jeg bare mærke på mig selv, at jeg ville blive meget ked, hvis ikke der kom en mere (og helst uden der var maks. mere end 3 år mellem). 

Ved ikke rigtig, hvad jeg skal gøre.  Vi har aftalt, at vi snakker om det igen, når vi begge er i arbejde. Han vil gerne lige se, hvordan en hverdag hænger sammen. Hvilket jeg også er helt indforstået med. Men nøj. Der er lang tid til 

Er der andre, der står i samme situation eller, som har stået i samme situation? 

God eftermiddag til alle 

Uhhh. Jeg tror det er lt for tidligt  at tænke det ikke bliver til noget.  Det er meget tidligt at være klar så ville give tid 

Anmeld

28. januar 2015

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

God eftermiddag til alle 

Jeg har to værn en på 4 åg en på 2 år . 

Jeg er sindsyg skruk ... 

Men ja kæresten afviser det blankt . Såååå ... 

Begge mine hr været kolik børn deb store os  Ørebarn . Så der har været rigeligt at sloges med desværre 

Anmeld

28. januar 2015

Mor Christa

Jeg var så klar til en baby mere efter min første :-) lige efter!! Og var mega skruk indtil jeg kom igang igen ;-) så forduftede det lidt.. Blev så skruk igen :p nu har vi også en datter, og nu er jeg skruk igen ;-) datteren er 8 mdr.. Hehe 

Anmeld

28. januar 2015

elskeratværemor

Også her- er så skruk at det til tiden kan tage overhånd og den lille er kun 7 måneder gammel. Men økonomisk set er det vedste for os at vente lidt til vi begge er i job :-)

Anmeld

30. januar 2015

Anonym trådstarter

M&J87 skriver:

Jep! Min søn er 13 måneder, og jeg er så klar til en til.

Men manden er ikke med på ideen, endnu. 

Han var kolik barn, og selvfølgelig også ørebarn, så vi har haft/har rigeligt at slås med.

Til tider er jeg rigtig bitter på manden, men jeg kan godt se at det praktisk set er bedre at vente. Bla. skal den store helst ikke sove i barnevogn osv.

Årh. Det oss en dejlig alder, at begynde og lave en ny i  

Syntes virkelig der er stor forskel på om det er kvinden eller manden, der er først klar. Ville ønske det var vores mænd, der var klar før os. Det ville være nemmere 

Ja det kan jeg godt se. Og man kan jo aldrig vide om den næste skal igennem de samme ting. 

Det er også rigtig. Men man kan jo som kvinde ikke gøre for, at man er skruk 

Min kæreste ser helst, at vi ser hvordan en hverdag hænger sammen. Både ham og jeg har tendens til at have brug for meget søvn. Mit er nu mest fordi jeg "bare" går hjemme. Jeg har mere overskud, når jeg arbejder. Men nu må vi se. 

Jeg håber hverfald af hele mit hjerte, at vi får en til på et tidspunkt 

Håber også snart, at manden din er klar.

Anmeld

30. januar 2015

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Uhhh. Jeg tror det er lt for tidligt  at tænke det ikke bliver til noget.  Det er meget tidligt at være klar så ville give tid 

Ja det ved jeg godt  Hvis vi gik igang nu, og det lykkedes i første hug, så ville hun jo være 16 mdr., når der kom en mere. Og ville derfor stadig være meget afhængig af os. Men igen. Der er to voksne. En voksen pr. barn burde også være nok. 

Men som skrevet ovenfor, så vil manden helst se, hvordan en hverdag går. Det er også helt i orden med mig. Som sagt ville jeg ikke presse ham til noget. Han er jo stadig ikke sikker på om, der skal komme en mere. Så nu må vi se. 

Ville bare ønske man havde en skruk/ikke skruk knap. Men nej. Har endnu ikke fundet den. 

Anmeld

30. januar 2015

Anonym trådstarter

mortilnoahogmelina skriver:

Jeg har to værn en på 4 åg en på 2 år . 

Jeg er sindsyg skruk ... 

Men ja kæresten afviser det blankt . Såååå ... 

Begge mine hr været kolik børn deb store os  Ørebarn . Så der har været rigeligt at sloges med desværre 

Skal i ikke have flere overhovedet eller? 

Hvad dælen gør man, når man bare selv kan mærke, at man ikke er færdig med børn, og manden så melder ud at han ikke vil have flere?  Puha håber ikke jeg/vi kommer i den situation. 

Ja det kan jeg godt forestille mig.  Øv øv. 

Anmeld

30. januar 2015

Anonym trådstarter

Mor Christa skriver:

Jeg var så klar til en baby mere efter min første :-) lige efter!! Og var mega skruk indtil jeg kom igang igen ;-) så forduftede det lidt.. Blev så skruk igen :p nu har vi også en datter, og nu er jeg skruk igen ;-) datteren er 8 mdr.. Hehe 

Kom igang igen? Altså med studie/arbejde eller PB?

Uhh. Så det kan være der kommer en 3. hos jer på et tidspunkt? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.