Kartoffelmos - nej tak!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Blop2 skriver:

Idag lavede jeg boghvedegrød med frugtmos, det vil hun dæleme heller ikke have.

Har så købt en semper æble-pære grød, og det spiste hun med stor velbehag;o)

Iaften skal vi prøve gulerodsmos, bliver lidt spændende!

Min datter har aldrig synes at frugtmos var godt. - Semper grød med frugt i glider fint ned, men hvis jeg forsøger at give hende andet frugt end sveskemos, så bliver hun sur. Har du prøvet at give hende boghvedegrød uden frugtmos? Evt bruge en olie med lidt smag? Her er kokosolie og maccadamia olie klart det bedste at få i grøden 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2015

Blop2

MummiT skriver:

Min datter har aldrig synes at frugtmos var godt. - Semper grød med frugt i glider fint ned, men hvis jeg forsøger at give hende andet frugt end sveskemos, så bliver hun sur. Har du prøvet at give hende boghvedegrød uden frugtmos? Evt bruge en olie med lidt smag? Her er kokosolie og maccadamia olie klart det bedste at få i grøden 

Ja prøvede både uden og med frugtmos.

Det virkede lidt som om, at det var grynene eller hvad skal jeg kalde, hun ikke brød sig om at få i munden.

Anmeld

27. januar 2015

MamaGulloev

Blop2 skriver:

Ja prøvede både uden og med frugtmos.

Det virkede lidt som om, at det var grynene eller hvad skal jeg kalde, hun ikke brød sig om at få i munden.

Nååh, ja jeg brugte mel i starten, så det blev en helt glat grød. Der gik lidt tid før hun var med på en lidt grovere grød af gryn. 

Anmeld

27. januar 2015

Blop2

MummiT skriver:

Nååh, ja jeg brugte mel i starten, så det blev en helt glat grød. Der gik lidt tid før hun var med på en lidt grovere grød af gryn. 

Kunne være jeg skulle prøve, at blende det så må det da blive til en slags mel;o)

Anmeld

27. januar 2015

MamaGulloev

Blop2 skriver:

Kunne være jeg skulle prøve, at blende det så må det da blive til en slags mel;o)

Det er da et forsøg værd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.