tålmodighed...det er noget af det der er vigtigst. Amningentager ca 14 at få op ogå køre, ikke to dage, eller fire. Men langt flere. Og ja, gu gør det ondt, de skal hærdes, og det bliver de ved brug kun... Måtte selv bruge ammebrikker i tre mdr da min søn havde for kort tungebånd, de første fjorten dage var alt andet end sjove, de var ødelagte, men holdte ud, og vupti, så kørte det bare.
Jeg siger ikke det sker for alle, men ofte er det for lidt tålmodighed, for dårlig vejledning og for kort tungebånd der kan være medvirkende årsager. Drikker man som mor rigeligt, spiser godt og fornuftigt, så kroppen får noget at danne og mælk af, så er det grundlag også på plads. De fleste nybagte mødre drikker for lidt, hviler for lidt og spiser for lidt.
Så, ingen siger den gode mor sidder i brysterne, men nogle ting skal man arbejde lidt for, det får man ikke serveret "gratis".
Du bestemmer selv, det gør alle, men for din og babys skyld, så giv det et forsøg. Synes du det lyder dejligt med en blød lækker lun babs, eller en plastikflaske?? Jeg ved godt hvad jeg ville foretrække at få min mad serveret i hvis jeg var baby
Og babyen tager ikke skade af at få lidt flaske hvis man skal ud et par timer. Hvis de VIL tage flasken, er det vare at nyde muligheden er der.
Anmeld