Anonym skriver:
Jeg vil bestemt også give det en chance!
det er også billigere haha! men jeg har det lidt ligesom om jeg må "skjule" flasker og ligne for en sundhedsplejske eller lyve om mit barn ikke er flaske barn!
der er ikke så meget alders forskel på mig og min søster og jeg husker derfor hendes "baby tid" - min mor plagede nærmest om at hun kunne få den skide flaske og hun rendte også ind i dem der sagde hun ikke ville det bedste! men mine forældre prøvede ALT fra bryst pumpe og ligne og mælken ville bare ikke rende til!
og der tænker jeg så ! det er da skide synd for barnet !
Og det er det jeg frygter at jeg skal ligge på syghuset og blive ved og ved og i øvrrig blive stemplet som en dum mor der ikke vil prøve eller give det en chance for det VIL jeg oprindeligt rigtigt gerne!
Men jeg kan også nå dertil man MÅ erkende man ikke kan amme!!! 
Og egentlig syntes jeg også et flaskebarn ville være meget nemmer for "os" - men jeg vil på ingen måde ligge på syghuset som ungmor
og komme med forslaget om at flasken ikke var bedre og det bliver skrevet ind.
for jeg har hørt det først er omkring 1-2 dage efter mælken begynder og rende til , men det syntes jeg faktisk er MEGA lang tid hvor den ikke vil ordenligt mæt 
Hvorfor pokker kan man da ikke også bare selv få lov at bestemme hvad man vil uden man nærmest bør tigge og be for at få "lov " til at give en flaske det er da tros vores barn! 
Min mor kunne ikke fuldamme mig, så som sig dig havde jeg også min tvivl på jeg kunne. Men jeg har fuldammet to af mine børn og haft et flaskebarn (og det var his ham fejlen lå). Så at din mor ikke kunne betyder ikke du ikke kan.
Det er rigtigt at mælken ikke løber til lige med det samme, men de fleste små bliver ikke sultne for der er råmælken og de har madpakke med. Jeg har fået store børn og især med den første hvor det tog lidt lang tid ked mælken, der var de super dygtige på barselsgangen og gav hende en lille smule mælk med sprøjte. Så ingen børn skal sulte, men de giver bare ikke flaske det fordi de små skal lære sutteteknikken.
og vælger du at give flaske, så er du absolut ikke en dårlig mor.
Anmeld