Jeg har selv gået rigtig meget hos Helle Ella og været glad for det. Ellers vil jeg anbefale den private jordemoder der underviser gravide i Rødovre svømmehal (og lige glemt hvad hun hedder). Hun er tidligere chef-jordemoder på Rigshospitalet, men sagde op i protest mod den behandling de gravide fik. Hun er inde i 'reglerne', men hun er helt nede på jorden og har en dejlig ligefrem tilgang til det med fødsel, og synes generelt at 'fødesystemet' er blevet lidt for hysterisk. Jeg panikkede en søndag, hvor jeg skulle sættes i gang mandag morgen og hun tog en akut samtale med mig. Hun var bare SÅ god at snakke med, og hun fik mig ned på jorden igen. Jeg fødte først torsdag
, men hun havde givet mig mod og styrke til at træffe de rigtige beslutninger for mig! -og ikke bare lægge mig op på samlebåndet til alle de andre. Efter (en meget voldsom) fødsel, fik jeg virkelig meget ros af de jordmødre der havde været med til fødsel, og i bagklogskabens klare lys, gav de mig ret i mine valg! Det var SÅ fedt!!! Men jeg havde også virkelig fået troen på jeg skulle lytte til min krop og stole på mine fornemmelse for hvornår noget var rigtigt og noget var forkert.
Det er godt at lytte til andre, men man skal ikke glemme at lytte til sin krop!
Jeg vil ønske dig rigtig meget held og lykke med din forestående fødsel i UK
og sender dig tons vis af ve-støv

Anmeld