migxher skriver:
Ah oka (: Men jeg krydser fingre for at det går igang af sig selv.
Er du slet ikke nervøs for at skulle føde med numsen først? De har vel tilbudt dig kejsersnit?
Jeg var ved lægen i mandags( 33+) hvor han mente at baby ligger med numsen først så jeg fik da lige smidt i hovedet at vender han sig ikke og kan de ikke vende ham når tid kommer skulle jeg selvfølgelig sige ja til kejsersnit, det løs nærmest forbudt at føde med numsen først, selvom det vil jeg nok ikke have noget imod, er ikke meget for kelsersnit.
Jo, det er jeg da selvfølgelig, men der kan jo også ske så meget under en normal fødsel. Og det er jo den samme krop der skal ud
Men blev vurderet af overlægen til at være en god kandidat, fordi jeg har født før, hvor det kun tog 5 timer. Han vurderer også ud fra, om man har normalt hofter osv.
Synes jeg er blevet sat grundigt ind i det. En sædefødsel skal fx følge nogle helt bestemte punkter og baby bliver overvåget konstant ved at jeg har strimmel på, hvor de holder øje med hjertelyd, og om baby bliver stresset. Ellers hedder det kejsersnit.
Jeg skal føde på Herlev, hvor de er meget erfarne i sædefødsler, så det afhænger meget af dit fødested. De har været gået væk fra det i en lang årrække, fordi der kom en undersøgelse, som fejlagtigt viste at kejsersnit var bedre, så derfor er de på mange hospitaler ikke lige så erfarne i det. Hvor skal du føde?
Anmeld