Til jer der har fået Epidural-bedøvelse .. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2015

MorTilEn2013Dreng

lottelabs skriver:

(Sorry hvis jeg spørger dumt, er første gangsgravid og meeega bange for at føde..)

Til jer der har fået en Epidural, er man fuldstændig bedøvet og uden smerter eller tager det bare det værste?  

jeg var ret godt smertedækket de første to timer, men ellers hjalp den ikke helt vildt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2015

Clisolka

lottelabs skriver:

(Sorry hvis jeg spørger dumt, er første gangsgravid og meeega bange for at føde..)

Til jer der har fået en Epidural, er man fuldstændig bedøvet og uden smerter eller tager det bare det værste?  

Jeg fik en epidural ved min første fødsel. Den tager ikke alle smerterne, men du kan stadig mærke veer og smerter - og jeg kunne heller ikke mærke mine ben 

Anmeld

24. januar 2015

Witt

Jeg har lidt af hovedpine i et år af det.
fødte bettepigen i Jan 2012 og hovedpinen varede et helt år. Lægen sagde der er ikke så meget at gøre ved det - der er nogle der er uheldige og får bivirkninger.

Og der skal lige siges at jeg havde nogle komplikationer at de måtte tage den ud igen eftur 5min, så den nåede ikke at virke! :/

Anmeld

24. januar 2015

Sitrani

lottelabs skriver:

Jeg var fuldt smertedækket i første fødsel fra jeg var 9 cm åben. Havde været over 20 timer om at komme i aktiv fødsel, og havde alt i alt en fødsel på 34 timer... puuuha.. så da jeg var 9 cm åben spurgte min jordemor mig om ikke jeg ville have en epi - og af ren udmattelse takkede jeg ja, da intet andet virkede på mig og min krop var træt ..

da jeg fødte anden gang fik jeg intet smertestillende overhovedet, hvilket jeg er glad for. ... det var slet ikke så slemt som jeg frygtede.... og jeg var meget mere med denne gang, så det var en fantastisk oplevelse. ..

Hvis jeg var dig ville jeg vente med at tage en beslutning om epi indtil du står i det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.