Tanja.. skriver:
Nu har vores sp lige været her for at drøfte kost ...
Andet måltid skal først ind når han er 5 mdr .
Rugbrød får de først her når de er 8 mdr ..
De går noget forsigtigt til værks i forhold til feks Dianas 
Forstår ikke hvorfor der ikke er en ens holdning 
Når piger jeg er jo ved at flytte og dette er min sidste dag med internet for et stykke tid
Vil savne jer ..
Knus
Har min egen og kender personligt endnu en..og ingen af dem anbefaler f.eks rugbørd før 8 mdr, og igen kun megeet grød fra start hvis det er mange problemer med undervægt osv....
Så ja, helt enig, stor forskel og er meget uenig i deres måde at guide nye forældre på så de rent faktisk kan gøre ting der slet ikke er anbefalet af størstedlen af sp.
Men igen, når man har en sp der siger et eller andet og man ikke ellers har andre børn, så lytter man jo abre til dem..de skulle jo forestille at være de koge hoveder.
Men har også erfaret at de galme sp ofte siger de må få meget mere mad de ikke kan fordøje end de nye gør..ved ikke om det er fordi man i gamle dage feks gra dmild grød fra 2-3 mdr, rugbrød fra 5 mdr o.lign.
For det tror da pokker der er så mange allergikere derude i verden når de fyldte børnen med ting de slet ikke kan tale i mavsen

Godt de er blevet lidt kloger, men åbenbart er der nogle der ikke er lige så godt oplyst som andre...underligt, for de må da gå på de samme kurser og lære de samme ting.
Nå, men vll bare konstatere jeg er enig, der er alt for stort forskel på hvad sp fortæller mødre de gerne må...lige til at forvirrer førstegnags mødre..her anden gang ved jeg rimeligt godt hvd der er i orden og ikke er,så lytter meget til mig selv, men man har jo også kun 2 sp besøg i Viborg kommune andne gang....lidt øv.
Anmeld