Hold op en forskel på sp, er ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

Altså flise maling ?? 

Uff toiletter og vask burde så også skiftes .. Er så træt af at male nu .. Min seneskede hinde bet er vendt tilbage i mit håndled af at male så gider bare ikke se på en maler rulle lige nu ..  Det skulle vist ikke være så holbaret at male fliser vel ??

Jo hvis du bruger det rigtige jeg kan lige spørge Claus når han kommer hjem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2009

Mca<3

Diana... skriver:

Jo hvis du bruger det rigtige jeg kan lige spørge Claus når han kommer hjem.

Ok må du gerne   Spørg lige om det fåes på spray ??

Anmeld

28. august 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

Ok må du gerne   Spørg lige om det fåes på spray ??

Det gør jeg...

Wee vi skal ud og købe maling klinker trægulve møbler idag til huset jeg kan slet ikke vente mere   Nu det alt det sjove der skal til at ske 

Anmeld

28. august 2009

Mca<3

Diana... skriver:

Det gør jeg...

Wee vi skal ud og købe maling klinker trægulve møbler idag til huset jeg kan slet ikke vente mere   Nu det alt det sjove der skal til at ske 

Ihh ja nu bliver det sjovt .. Bortset fra det koster en masse 

Anmeld

28. august 2009

Muffinmus

Tanja.. skriver:

Nu har vores sp lige været her for at drøfte kost ...

Andet måltid skal først ind når han er 5 mdr .

Rugbrød får de først her når de er 8 mdr ..

De går noget forsigtigt til værks i forhold til feks Dianas

Forstår ikke hvorfor der ikke er en ens holdning

Når piger jeg er jo ved at flytte og dette er min sidste dag med internet for et stykke tid   Vil savne jer ..

Knus

Har min egen og kender personligt endnu en..og ingen af dem anbefaler f.eks rugbørd før 8 mdr, og igen kun megeet grød fra start hvis det er mange problemer med undervægt osv....
Så ja, helt enig, stor forskel og er meget uenig i deres måde at guide nye forældre på så de rent faktisk kan gøre ting der slet ikke er anbefalet af størstedlen af sp.
Men igen, når man har en sp der siger et eller andet og man ikke ellers har andre børn, så lytter man jo abre til dem..de skulle jo forestille at være de koge hoveder.
Men har også erfaret at de galme sp ofte siger de må få meget mere mad de ikke kan fordøje end de nye gør..ved ikke om det er fordi man i gamle dage feks gra dmild grød fra 2-3 mdr, rugbrød fra 5 mdr o.lign.
For det tror da pokker der er så mange allergikere derude i verden når de fyldte børnen med ting de slet ikke kan tale i mavsen
Godt de er blevet lidt kloger, men åbenbart er der nogle der ikke er lige så godt oplyst som andre...underligt, for de må da gå på de samme kurser og lære de samme ting.
Nå, men vll bare konstatere jeg er enig, der er alt for stort forskel på hvad sp fortæller mødre de gerne må...lige til at forvirrer førstegnags mødre..her anden gang ved jeg rimeligt godt hvd der er i orden og ikke er,så lytter meget til mig selv, men man har jo også kun 2 sp besøg i Viborg kommune andne gang....lidt øv.

Anmeld

28. august 2009

Mca<3

MariaE skriver:

Har min egen og kender personligt endnu en..og ingen af dem anbefaler f.eks rugbørd før 8 mdr, og igen kun megeet grød fra start hvis det er mange problemer med undervægt osv....
Så ja, helt enig, stor forskel og er meget uenig i deres måde at guide nye forældre på så de rent faktisk kan gøre ting der slet ikke er anbefalet af størstedlen af sp.
Men igen, når man har en sp der siger et eller andet og man ikke ellers har andre børn, så lytter man jo abre til dem..de skulle jo forestille at være de koge hoveder.
Men har også erfaret at de galme sp ofte siger de må få meget mere mad de ikke kan fordøje end de nye gør..ved ikke om det er fordi man i gamle dage feks gra dmild grød fra 2-3 mdr, rugbrød fra 5 mdr o.lign.
For det tror da pokker der er så mange allergikere derude i verden når de fyldte børnen med ting de slet ikke kan tale i mavsen
Godt de er blevet lidt kloger, men åbenbart er der nogle der ikke er lige så godt oplyst som andre...underligt, for de må da gå på de samme kurser og lære de samme ting.
Nå, men vll bare konstatere jeg er enig, der er alt for stort forskel på hvad sp fortæller mødre de gerne må...lige til at forvirrer førstegnags mødre..her anden gang ved jeg rimeligt godt hvd der er i orden og ikke er,så lytter meget til mig selv, men man har jo også kun 2 sp besøg i Viborg kommune andne gang....lidt øv.

Hende jeg har går noget mere forsigtigt til værks end der blev gjort med mine 2 store unger .. Husker det dog som om de også først fik rugbrød ved 8 mdr alderen .. Men som Diana siger , hvorfor må de så få øllebrød ved 6 mdr alderen ??  Det er jo lavet på rugbrød   Jeg følger nu hendes råd og tager den med ro  Han er jo mæt og tilfreds og så længe han er det ved at blive ammet så¨er det jo klart det letteste

Anmeld

28. august 2009

Muffinmus

Tanja.. skriver:

Hende jeg har går noget mere forsigtigt til værks end der blev gjort med mine 2 store unger .. Husker det dog som om de også først fik rugbrød ved 8 mdr alderen .. Men som Diana siger , hvorfor må de så få øllebrød ved 6 mdr alderen ??  Det er jo lavet på rugbrød   Jeg følger nu hendes råd og tager den med ro  Han er jo mæt og tilfreds og så længe han er det ved at blive ammet så¨er det jo klart det letteste

tror den med øllebrød er fordi det er så findelt, men de vil stadig ikke optage så meget næring fra det jo, igen fordi de har svært ved at fordøje kornprodukter.
Rugbrød er jo endnu værre..det er større stykker og på vej ned gennem systemet giver det slet ikke babys mave en fair chance for at nå at fordøje det skidt..så det gavner ikke ret meget, men sætter bare deres tarme på totalt overarbejde.
Så forskellien ligge vist mest i at der en en lille chance for at de kan førdøje øllebrødet...
Ja, ville gerne have ammet mere,men mit psoriasis jeg ellers ikke har døjet med siden jeg var 17 er komme tigen og ligern kort. Så er lige holdt med at amme helt for 3 dage siden så jeg kunne starte min behandling..og det hjælper allerede ret godt, håber snart det er væk.
Sanver dog allerede at amme fordi jeg ved mit barn har bedst af god mælk, men sgu ikke hvis det er fyldt med medicin joMen nemt er det og vil sikkert savne det et stykke tid.

Anmeld

28. august 2009

Diana...

Der er altså os stor forskel på kostvejleder både for børn og voksne... Men ja ja det godt vi kender vores børn bedst og ja der sikker mange 1 gangs mødre der bliver gejtet forkert osv men jeg tror sgu ikke på at jeg gør noget forkert for så ville jeg ikke have sådan en sund glad stærk dreng som der INGEN problemer har med at fordøje hans mad. 

Anmeld

28. august 2009

Mca<3

Diana... skriver:

Der er altså os stor forskel på kostvejleder både for børn og voksne... Men ja ja det godt vi kender vores børn bedst og ja der sikker mange 1 gangs mødre der bliver gejtet forkert osv men jeg tror sgu ikke på at jeg gør noget forkert for så ville jeg ikke have sådan en sund glad stærk dreng som der INGEN problemer har med at fordøje hans mad. 

Helt vildt video klip på face book  Fatter ik han er så hurtig.

Anmeld

28. august 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

Helt vildt video klip på face book  Fatter ik han er så hurtig.

Ja han er så dygtig jeg gloet os noget da han gjorde det  Dagen før han blev 6 måneder STOR DRENG jeg har mig. 

Men jeg tror nu at din "lille"dreng kommer til at følge Lucas 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.