Hold op en forskel på sp, er ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.269 visninger
29 svar
0 synes godt om
28. august 2009

Mca<3

Nu har vores sp lige været her for at drøfte kost ...

Andet måltid skal først ind når han er 5 mdr .

Rugbrød får de først her når de er 8 mdr ..

De går noget forsigtigt til værks i forhold til feks Dianas

Forstår ikke hvorfor der ikke er en ens holdning

Når piger jeg er jo ved at flytte og dette er min sidste dag med internet for et stykke tid   Vil savne jer ..

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2009

Diana...

Der er meget stor forskel og det er på alt. 

Men den med rugbrød det jo bare når de kan tykke for de får jo os øllebrød til frokost som er lavet af rugbrød og så får de fisk i maden om aften 

Og det jo det samme som en rugbrøds mad med fiskepålæg på ha ha. 

Godt du har en mobil for ellers går vi jo i panik over ikke og have hørt fra dig i 14 dage 

Knus Diana 

Anmeld

28. august 2009

MoarViborg

Tanja.. skriver:

Nu har vores sp lige været her for at drøfte kost ...

Andet måltid skal først ind når han er 5 mdr .

Rugbrød får de først her når de er 8 mdr ..

De går noget forsigtigt til værks i forhold til feks Dianas

Forstår ikke hvorfor der ikke er en ens holdning

Når piger jeg er jo ved at flytte og dette er min sidste dag med internet for et stykke tid   Vil savne jer ..

Knus

Enig! Der er også stor forskel på hvad de siger bare her i Viborg, så de har ikke engang ens retningslinjer indenfor samme by! Det er virkelig til at blive forvirret af når man står der som førstegangs-mor og får 3 forskellige ting at vide!
Jeg har været i kontakt med nogle forskellige SP'er i forbindelse med Maya maveproblemer (Hun har noget træg mave, og har haft det siden jeg startede op med grød). Den ene siger jeg skal give hende svesker, en anden siger at svesker er for hårde ved hendes mave her i starten og anbefaler æblegrød, den sidste siger at jeg ikke skal tage det så tungt, og at der nok skal komme gang i den mave

UFFF - tænk ikke at kunne komme på nettet - jeg ville aldrig overleve bare én uge!! Hmm.. måske det egentlig ku være meget sundt med en kold tyrker

Held og lykke med flytningen, bare det var mig!

Knus

Anmeld

28. august 2009

Mca<3

Diana... skriver:

Der er meget stor forskel og det er på alt. 

Men den med rugbrød det jo bare når de kan tykke for de får jo os øllebrød til frokost som er lavet af rugbrød og så får de fisk i maden om aften 

Og det jo det samme som en rugbrøds mad med fiskepålæg på ha ha. 

Godt du har en mobil for ellers går vi jo i panik over ikke og have hørt fra dig i 14 dage 

Knus Diana 

Ja øllebrød er fra 6 mdr ikke ???    Hun sagde godt fisk og kylling måtte han få fra 6 mdr   Ja vi må lge holde kontakten .. hi hi føler jeg skal ¨gå under jorden ,,

Anmeld

28. august 2009

Mca<3

Trineviborg skriver:

Enig! Der er også stor forskel på hvad de siger bare her i Viborg, så de har ikke engang ens retningslinjer indenfor samme by! Det er virkelig til at blive forvirret af når man står der som førstegangs-mor og får 3 forskellige ting at vide!
Jeg har været i kontakt med nogle forskellige SP'er i forbindelse med Maya maveproblemer (Hun har noget træg mave, og har haft det siden jeg startede op med grød). Den ene siger jeg skal give hende svesker, en anden siger at svesker er for hårde ved hendes mave her i starten og anbefaler æblegrød, den sidste siger at jeg ikke skal tage det så tungt, og at der nok skal komme gang i den mave

UFFF - tænk ikke at kunne komme på nettet - jeg ville aldrig overleve bare én uge!! Hmm.. måske det egentlig ku være meget sundt med en kold tyrker

Knus

Kan godt forstå du er mega forvirret    Jeg har ikke været så meget på nettet nu når vi flytter og det er faktisk meget rart   Føler jeg får meget fra hånden ,,

Anmeld

28. august 2009

Diana...

Trineviborg skriver:

Knus

Jeg tror man skal gøre hvad man føler er det rigtige for ens lille. 

Jeg gik hurtig over til 2 måltider bla fordi han var så urolig om natten og sulten osv og fordi han er en dreng med meget krudt i røven og skal bare der ud af og det kræver altså os noget ordentligt mad indendøres.

Håber din lille pige snart kommer over sit mave knas. 

Hov og svesker er altså rigtig godt vi har ikke haft problemer med Lucas mave men en veninde har og hun får svesker i sin mos og det køre lige igennem.

Kram

Anmeld

28. august 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

Ja øllebrød er fra 6 mdr ikke ???   Hun sagde godt fisk og kylling måtte han få fra 6 mdr   Ja vi må lge holde kontakten .. hi hi føler jeg skal ¨gå under jorden ,,

Ja det er fra 6 måneder begge dele. 

Hi hi det kan jeg godt forstå men det bliver sgu bare ret at kommer over i noget større tror grimme toiletter ha ha 

Anmeld

28. august 2009

Mca<3

Diana... skriver:

Ja det er fra 6 måneder begge dele. 

Hi hi det kan jeg godt forstå men det bliver sgu bare ret at kommer over i noget større tror grimme toiletter ha ha 

Ej jeg må sende dig billeder af toiletterne du tror det er løgn ,,,   Gør det senere..

Anmeld

28. august 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

Ej jeg må sende dig billeder af toiletterne du tror det er løgn ,,,   Gør det senere..

Ha ha ja dem vil jeg gerne se maler i dem ikke bare det tror jeg sgu jeg havet gjort en klat maling kan bare gøre ALT.

Anmeld

28. august 2009

Mca<3

Diana... skriver:

Ha ha ja dem vil jeg gerne se maler i dem ikke bare det tror jeg sgu jeg havet gjort en klat maling kan bare gøre ALT.

Altså flise maling ?? 

Uff toiletter og vask burde så også skiftes .. Er så træt af at male nu .. Min seneskede hinde bet er vendt tilbage i mit håndled af at male så gider bare ikke se på en maler rulle lige nu ..  Det skulle vist ikke være så holbaret at male fliser vel ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.