Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tanja.. skriver:Nu har vores sp lige været her for at drøfte kost ...Andet måltid skal først ind når han er 5 mdr .Rugbrød får de først her når de er 8 mdr ..De går noget forsigtigt til værks i forhold til feks Dianas Forstår ikke hvorfor der ikke er en ens holdning Når piger jeg er jo ved at flytte og dette er min sidste dag med internet for et stykke tid Vil savne jer ..Knus
Enig! Der er også stor forskel på hvad de siger bare her i Viborg, så de har ikke engang ens retningslinjer indenfor samme by! Det er virkelig til at blive forvirret af når man står der som førstegangs-mor og får 3 forskellige ting at vide! Jeg har været i kontakt med nogle forskellige SP'er i forbindelse med Maya maveproblemer (Hun har noget træg mave, og har haft det siden jeg startede op med grød). Den ene siger jeg skal give hende svesker, en anden siger at svesker er for hårde ved hendes mave her i starten og anbefaler æblegrød, den sidste siger at jeg ikke skal tage det så tungt, og at der nok skal komme gang i den mave
UFFF - tænk ikke at kunne komme på nettet - jeg ville aldrig overleve bare én uge!! Hmm.. måske det egentlig ku være meget sundt med en kold tyrker Held og lykke med flytningen, bare det var mig!Knus
Diana... skriver:Der er meget stor forskel og det er på alt. Men den med rugbrød det jo bare når de kan tykke for de får jo os øllebrød til frokost som er lavet af rugbrød og så får de fisk i maden om aften Og det jo det samme som en rugbrøds mad med fiskepålæg på ha ha. Godt du har en mobil for ellers går vi jo i panik over ikke og have hørt fra dig i 14 dage Knus Diana
Trineviborg skriver: Enig! Der er også stor forskel på hvad de siger bare her i Viborg, så de har ikke engang ens retningslinjer indenfor samme by! Det er virkelig til at blive forvirret af når man står der som førstegangs-mor og får 3 forskellige ting at vide! Jeg har været i kontakt med nogle forskellige SP'er i forbindelse med Maya maveproblemer (Hun har noget træg mave, og har haft det siden jeg startede op med grød). Den ene siger jeg skal give hende svesker, en anden siger at svesker er for hårde ved hendes mave her i starten og anbefaler æblegrød, den sidste siger at jeg ikke skal tage det så tungt, og at der nok skal komme gang i den mave UFFF - tænk ikke at kunne komme på nettet - jeg ville aldrig overleve bare én uge!! Hmm.. måske det egentlig ku være meget sundt med en kold tyrker Held og lykke med flytningen, bare det var mig!Knus
Tanja.. skriver:Ja øllebrød er fra 6 mdr ikke ??? Hun sagde godt fisk og kylling måtte han få fra 6 mdr Ja vi må lge holde kontakten .. hi hi føler jeg skal ¨gå under jorden ,,
Diana... skriver:Ja det er fra 6 måneder begge dele. Hi hi det kan jeg godt forstå men det bliver sgu bare ret at kommer over i noget større tror grimme toiletter ha ha
Tanja.. skriver:Ej jeg må sende dig billeder af toiletterne du tror det er løgn ,,, Gør det senere..
Diana... skriver:Ha ha ja dem vil jeg gerne se maler i dem ikke bare det tror jeg sgu jeg havet gjort en klat maling kan bare gøre ALT.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128