finkedinke skriver:
Samme tanke havde jeg, altså at de to brugere er samme person eller samme firma i hvertfald. Det er bare søgeligt at man skal være mistænksom og ikke kan stole på folk.
Jeg har i øvrigt skrevet til henrik i debatten om baby.dk fordi jeg bliver irriteret over de reklame indlæg der er forsøgt skjult som indlæg fra rigtige brugere. Men jeg ved ikke om der er noget at gøre ved det.
I virkeligheden syntes jeg det er en fin netbutik. Men når jeg føler mig spammet/narret over falske indlæg så vil jeg gå en lang bue udenom. Så tænker jeg at ejeren er lidt anløben og gerne vil nasse gratis reklame og ikke stå ved det. Og hvis man har den tilgang til tingene så var det ikke et firma jeg ville turde lægge mine penge hos.
Jeg har også skrevet til Henrik, men så vidt jeg er orienteret så er han ikke hjemme pt, og kan jo så af gode grunde ikke gøre noget lige nu....
Men jeg tror heller ikke Henrik bryder sig om den slags reklame spam, for siden her skal jo leve af at firmaer vil annoncere her, og betale for det, så jeg forestiller mig han bliver noget irriteret, over at et firma markedsfører sig selv, sådan som det er sket her....
Og ja alene den luskede reklameføring gør også at jeg holder mig langt væk fra deres side....
Anmeld