Økotex-farvede stofbleer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2009

mariamiss6

Griner jeg så det godt ha ha. 

Stensikkert reklamespam, og jeg tør vædde min gamle hat på, at de to, 'lullo' og 'nuslingen', skriver fra samme ip adresse, men altså det har jeg jo ikke lige mulighed for at tjekke......

Jeg hader sådan noget luskeri altså..... især når det gentager sig flere steder, fra samme person....

at ejeren af siden er en mand, er dog den lammeste bevisførelse jeg nogensinde har set...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2009

finkedinke

mariamiss6 skriver:

Stensikkert reklamespam, og jeg tør vædde min gamle hat på, at de to, 'lullo' og 'nuslingen', skriver fra samme ip adresse, men altså det har jeg jo ikke lige mulighed for at tjekke......

Jeg hader sådan noget luskeri altså..... især når det gentager sig flere steder, fra samme person....

at ejeren af siden er en mand, er dog den lammeste bevisførelse jeg nogensinde har set...

Samme tanke havde jeg, altså at de to brugere er samme person eller samme firma i hvertfald. Det er bare søgeligt at man skal være mistænksom og ikke kan stole på folk.
 Jeg har i øvrigt skrevet til henrik i debatten om baby.dk fordi jeg bliver irriteret over de reklame indlæg der er forsøgt skjult som indlæg fra rigtige brugere. Men jeg ved ikke om der er noget at gøre ved det.
I virkeligheden syntes jeg det er en fin netbutik. Men når jeg føler mig spammet/narret over falske indlæg så vil jeg gå en lang bue udenom. Så tænker jeg at ejeren er lidt anløben og gerne vil nasse gratis reklame og ikke stå ved det. Og hvis man har den tilgang til tingene så var det ikke et firma jeg ville turde lægge mine penge hos.

Anmeld

30. august 2009

Cris

Ja, gratis reklamer  

Jeg har haft masser af stoffbleer, for han gylpede meget og de blev bare brugt til alt muligt, men da de begyndte at få nogle pletter har jeg bare farvet dem. Jeg tror også, at mange gøre det samme for jeg har set mange forskellige farver på gaden i barnevognene.

Anmeld

30. august 2009

mariamiss6

finkedinke skriver:

Samme tanke havde jeg, altså at de to brugere er samme person eller samme firma i hvertfald. Det er bare søgeligt at man skal være mistænksom og ikke kan stole på folk.
 Jeg har i øvrigt skrevet til henrik i debatten om baby.dk fordi jeg bliver irriteret over de reklame indlæg der er forsøgt skjult som indlæg fra rigtige brugere. Men jeg ved ikke om der er noget at gøre ved det.
I virkeligheden syntes jeg det er en fin netbutik. Men når jeg føler mig spammet/narret over falske indlæg så vil jeg gå en lang bue udenom. Så tænker jeg at ejeren er lidt anløben og gerne vil nasse gratis reklame og ikke stå ved det. Og hvis man har den tilgang til tingene så var det ikke et firma jeg ville turde lægge mine penge hos.

Jeg har også skrevet til Henrik, men så vidt jeg er orienteret så er han ikke hjemme pt, og kan jo så af gode grunde ikke gøre noget lige nu....

Men jeg tror heller ikke Henrik bryder sig om den slags reklame spam, for siden her skal jo leve af at firmaer vil annoncere her, og betale for det, så jeg forestiller mig han bliver noget irriteret, over at et firma markedsfører sig selv, sådan som det er sket her....

Og ja alene den luskede reklameføring gør også at jeg holder mig langt væk fra deres side....

Anmeld

30. august 2009

mariamiss6

Lullu skriver:

Hej med jer, ja super fede bleer, men når man tjekker hjemmesiden er ejeren en mand :-) og om han gør reklame er jeg ret ligeglad med, bare super fedt at kunne købe noget andre ikke har :-)
Go weekend :-)
Hilsner Louise

hold nu op, du er jo nærmest gennemsigtig, så klart står løgnen.....

Jeg synes det er noget svineri at reklamere på denne her måde, og endnu værre at oprette dobbeltprofil, eller ringe til en ven, for at få støtte til det....

og uanset hvordan du vender og drejer det, så får dit firma dårlig omtale, når du bliver afsløret i den slags, og det kan da ikke være skide godt for salget hva'?

Anmeld

30. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
mariamiss6 skriver:

HAHAHAHAHAHAH og Lullo profilen er oprettet kun til støtte for nuslingen....

oprette samme dato, som svarene i dette indlæg er skrevet, og så findes der i øvrigt kun de inlæg på den profil også.....

Og selv en mand kan taste at han er kvinde, på en internetside...... nuslingen kunne jo også være hp-ejerens kone, hvis vi altså skal helt der ud.....

Altså - man må sige, at det lugter lidt muggent, for begge profiler HAR med sikkerhed samme IP adresse... HMmm... Så kan man jo selv tænke sit!!!

Det er jo fint at vi har køb og salg på siden, men det er jo ikke meningen at det er gratis reklame for butikker og den slags.

Vores banner annoncer er faktisk ret rimelige i pris  hvis det endelige var det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.